Troublemaker, jeg er ked af at høre at du ikke havde den bedste oplevelse... det fortjener man de første par gange man prøve psykedelika... på den anden side, så lærer man også respekt for stoffet, hvilket er meget vigtigt, når man åbner for sin underbevidsthed med den slags... derfor får du tankerne omkring dine venner, dit liv, hvad du har gang i etcetera.
De tanker får jeg også som regel, men har fundet 'værktøjer' til at arbejde med dem, og integrere opdagelserne i min hverdag bagefter.
Psykedelika er ikke bare tegnefilm på væggen!
Det kræver en god portion tålmodighed...
Jeg kan tilføje at efter jeg for mange år siden havde mine første 'rigtige' svampe-trips på store håndfulde friskplukkede spidse nøgenhat svampe... så gik der nok lige et år eller halvandet før jeg overvejede at spise svampe igen.
Puslespillet havde vokset fra 100 til 100000 brikker, og de skulle lige lægges rigtigt på plads igen!!!
Men imellemtiden læste jeg grundigt op på hvad forskellige psykedelikas egenskaber er, og lærte en masse om sindets natur (især også gennem anden end psykedelisk litteratur)... det er vigtigt for at forstå hvad der sker for dig under trippet og efter.
- jeg vil lige indskyde til dine overvejelser om weekend-narkomani, at alkohol også er et alvorligt og farligt stof... det er bare lovligt... tobak ligeså... alkohol er faktisk nok det værste stof jeg er stødt på, både af dem jeg selv har prøvet, og hvad jeg har set stoffet gøre ved folk! Så det er ganske populært at tage stoffer... de værste er bare lovlige!
Fortsat held og lykke, og hav ikke travlt med at blæse dit sinds døre vidt åbne... du har uendelig tid foran dig!
Mvh Zonker
|