Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

hihi et forklarings spørgsmål maybe? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img],
well min mor har vist ikke noget i mod det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] så jeg kan sagtens dyrke indenfor.

Medlem

suk, glæder mig til at flytte hjemmefra... skal ind og se på en lejlighed kl 19:15 sammen med en ven jeg skal flytte sammen med.

wish me luck!

(den sidste vi var inde at se på blev snuppet af en af mine bekendte, bare fordi de var 2 søde uskyldige piger... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] )

Medlem

well nogen gange betaler det sig at være pige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Held&Lykke med lejligheden!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lina: Du kan sagtens dyrke svampe indendørs, også danske så vidt jeg ved. Få fat i bogen Sten Larris : Hallucinogenologi. I 4. udgave er der i hvert fald en guide... ellers så søg lidt rundt på nettet... det er af gode grunde ulovligt at angive sources på siden her, men det skulle kunne lade sig gøre at købe sporer online. På erowid.org kan du sikkert finde nogen gode growguides til svampe... det er ikke særlig svært at dyrke indendørs.

Mvh. Christian

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af *Lina*:
well nogen gange betaler det sig at være pige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Held&Lykke med lejligheden!!
<HR></BLOCKQUOTE>

MANGE TAK! det virkede sq... vi fik den [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] WAAAHUUUUU!

fandme os på tide at flytte hjemmefra... så laver jeg mit værelse om til en jungle af diverse brugbare planter [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

btw: JUUBIIIIIIIII!!!!

Medlem

@Web HELT SIKKERT!!! tillykke!!!! jeg glæder mig også til at flytte hjemmefra!

- Cool tak for svarene, hvis det lykkeds skal jeg nok skrive det hele ned og vidergive min knowledge, og undskyld hvis
dette topic har nogle ulovligheder på sig.

*LiNa* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

*lina* Hvis du vælger at dyrke danske svampe så held og lykke.
Du må meget gerne tage notater af alt hvad du gør, og hvis det så lykkes for dig at dyrke danske svampe indendørs. Så må du enlig fortælle mig hvad og hvordan du har gjort det.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]