Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Hvis jeg nu mener jeg kommer fra en City, har jeg vel ret til denne mening?? Kunne jo også være jeg ikke ville ud med, præcist hvor.. *doh*
Og som jeg selv skrev "hit me" I do like that.. hehe

Tilbage til topic;

Quote [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]et ville jeg, og jeg gik over glædede mig en uge til det. En dejlig aften med 1 gram mexikanske og lidt GHB blev det til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img][/B][/QUOTE]

Men følte du da, at du var af en særlig vred eller voldelig karakter??
For d var jo egentlig d, topic blev startet med..

Insane psychedelia user!

Så vidt jeg ved er spørger batt generalt om hvordan man ved om man er "klar".

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Så vidt jeg ved er spørger batt generalt om hvordan man ved om man er "klar".<HR></BLOCKQUOTE>

Du da ikk for klog hvá....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
LOL

[ 04 December 2002: Besked ændret af: DR-D ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Heheh, daffy bliver dissed af en pige [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

haha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] hehe

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Det er fedt nok at i alle vil score simone.
Jeg syns ik selv jeg er voldelig men kan da sagtens begynde at slå på en men det sker ik så tit...
Jeg er 14 år er det for tideligt syns i?

Jeg har hørt at det kan skade en psykisk men det sker vel kun for folk der har alt for mange problemer?

Mvh batt

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
ohhhh drugs ohhh drugs i want drugs!!!

Dedikeret medlem

Jeg ved godt d er blevet sagt 500 gange før, men VENT ! dit sind er slet ikke udviklet endnu, så d ville være dumt at fucke det op i en så tidlig alder... Bare rolig du har masser af tid til at lamme dig i når du er blevet lidt ældre ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af batt:
Jeg er 14 år er det for tideligt syns i?

Jeg har hørt at det kan skade en psykisk men det sker vel kun for folk der har alt for mange problemer?
<HR></BLOCKQUOTE>

14 år er efter min mening for tidligt!
Jeg tror ikke jeg ville have haft det så godt med et svampetrip i en så tidlig alder...
Vent dog lige 3-4 år!

Og nej... det rammer ikke kun folk med psykiske problemer... Folk som har rod i deres psykiske liv har efter min erfaring større chancer for at skaffe sig et badtrip på halsen (det har du ikke lyst til [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] )!
Og alle kan udvikle en psykose af det... Det ved du først om du får når du har prøvet det... Og ikke engang der kan du føle dig sikker næste gang du tager de små fætre!

VH

OFF TOPIC:
Til alle der vil score gå til fem finger chatten

Til bare til Topic:

Batt det er sq ikke kun folk med problemer der tager skade af svampe eller andre stoffer. Problemerne komme ofte sammen med et fortidlig eller forkert forbrug af stoffer/svampe ect.

Man kan ikke sige om man tager skade af det eller ej og om man kan styre det. Man kan ofte ikke selv se det når det begynder at gå ned af bakke. Mange har ikke "vennerne" til at holde en tilbage eller så vil de ikke lytte til dem når de siger >>HEY DU BØR STOPPE MED AT TAGE SÅ MANGE STOFFER<< eller hvad de nu kan finde på at sige. I dit tilfælde siger de >>Vent<<
Jeg vil råde dig til at lytte til dine venner og de mere erfarene folk på psychedelia.

Drik nogle øl, forsøg at scor noget fisse og bræk dig hele søndag. Det var det vi andre gjorde da vi var 14 år. (simone er måske undtaget for det med at score fisse - vil ikke blandes ind i hendes sex liv)

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Håber du træffer det rette valg og det er kun dig der kan vælge for dig, men nu har du nogle gode råd med i lommen.
(jeg var selv 20 år, da jeg startede med svampe)

Junior medlem

Geografisk sted: Lyngby
Vil give dig fuldstændigt ret piercer. Var også 20 da jeg prøvede de små sataner første gang, og er sq glad for ikke at have prøvet dem som 16-17 årig, og kan slet ikke forestille mig det som 14!!

Dedikeret medlem

@batt hvis du som 14 årig har røget hash i to år fast, har du et problem!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zik/Dank>> Det hedder K-Town eller Fucktown så langt som jeg tænker [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Så'n er det bare, oI!

Batt>> Vent. Vent længe(2-3 år hvis du slet ik' kan vente, og ellers til du er følelsesmæssigt udvokset, et godt gæt vil være når du er en 25-6 år), og tænk i mellemtiden over hvordan du vil gøre det, og vigtigt, hvilke grunde du har til at gøre det.

God tænkelyst! (og ryg noget skunk i mellemtiden, hvis du er svampelysten er dette en fin 'sut' [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

/Tias

Dedikeret medlem

Tias: K-town hvornår?
det har der sq da lige været????????

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Zikterion :@batt hvis du som 14 årig har røget hash i to år fast, har du et problem!!!

Ja jeg har et problem men det gider jeg ikke tale om her det er personligt... Det er derfor jeg tar stoffer for at glemme alle de lorte problemer jeg har(Er lige smidt ud af skolen ¨FUCK¨ det går skævt så jeg gemmer mig bag min bong eller noget)

VH batt

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

Dedikeret medlem

Så skulle du nok lade vær med at tage stoffer, da du jo kun glemmer dem om aftenen, men næste dag er de tilbage og de er blevet værre...
Og så stop da med den skide hash... Det er sq så fucking dumt at ryge hver dag, for du render jo rundt i din egen lille tåge, og kan ikke lære en skid i skolen, og din udvikling kommer til at stå stille... Så mit råd er drop hashen, og tag stoffer for at ha det sjovt engang imellem...

Medlem

En masse rigtig gode råd.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af batt:
Zikterion :@batt hvis du som 14 årig har røget hash i to år fast, har du et problem!!!

Ja jeg har et problem men det gider jeg ikke tale om her det er personligt... Det er derfor jeg tar stoffer for at glemme alle de lorte problemer jeg har(Er lige smidt ud af skolen ¨FUCK¨ det går skævt så jeg gemmer mig bag min bong eller noget)

VH batt

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
<HR></BLOCKQUOTE>

Derudover har jeg at tilføje, Svampe er et bevidstudvidende stof, som netop IKKE bør bruges til at glemme, men til at få de ting frem som du har skubbet ned eller væk, netop for at glemme. Hvis man derimod, do the mushrooms, og får ting frem som man skubber ned igen, står man tilbage med uforløste erindringer, og så har man problemer.

Medlem

Geografisk sted: danmark
at tage stoffer for at glemme er da totalt hjernedødt... det er da en utilgiveligt skidt idé.. for ligeså vel som stoffer kan få det bedste frem i folk, ligeså vel kan de få din hjerne til at brænde sammen.. mere end du aner.. mit værste trip var på svampe og amf.. jeg havde drukket og taget streger i 8 timer, da vi tog på staden.. der købte vi nogle mexier og åd dem på taget af nemo-land.. det var mega-fedt de første par timer, men så gik det ellers amok..... jeg troede helt seriøst at jeg skulle dø.. jeg lå på min vens sofa og tænke på hvilken medicin jeg skulle til at have, og hvordan jeg skulle få sagt til mine forældre at nu var det sket, med min sunde fornuft... sådan gik det i 4.5 timer indtil jeg fik overbevist mig selv om at jeg bare havde taget for mange stoffer... jeg har ellers taget mange svampe og det har da også været på grund af den store mængde amf, men det eneste jeg kan sige til dig simone, er at, dine (nære) venner, et hyggeligt og trygt sted, noget god musik og et par potjoints er klart at foretrække når man tager svampe.. at blande alt for mange ting syntes jeg generelt er en rigtig dårlig idé... men prøv dig frem.. start med et halvt g og så tag lidt flere efter et par timer hvis du er usikker.. pas på jer selv derude.. og batt: tag dig sammen og læg bongen!!!!! den fik også mig ud af skolen.. det er for dumt.. chill folks! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Til fonky : Just for the record..

Tror du blander tingene lidt sammen.. Jeg har nemlig aldrig udtalt mig om, at blande stuff sammen..

Junior medlem

Geografisk sted: Lyngby
Batt> Det er sq en ond cirkel du er kommet ud i! Det går dårligt i skolen etc. derfor ryger du hash for at glemme problemerne. Men hashen giver dig endnu flere problemer pga. problemer med indlæring og generel sløvhed... så skal du ryge mere hash for også at glemme de problemer... etc. Du må prøve at tage dig sammen og lægge bongen væk.
Og hvis du har problemer, så er svampe nok det sidste du skal røre! Så er du sq i risikogruppen for badtrips etc.

Prøv at få mere styr på dit liv, og så vent nogle år... så kan det være du en dag får lyst til at prøve svampe, men som Simone også siger: Man glemmer ikke på svampe, ting kommer frem fra hukommelsen, og det er ikke det fede, hvis man har problemer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]