Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jaaa hooksi, du gør det helt forkert. Lyt til alle os fra trip-eliten der tager psykedeliske stoffer på den RIGTIGE måde, vi ved nemlig bedst!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
yeti skrev:
jaaa hooksi, du gør det helt forkert. Lyt til alle os fra trip-eliten der tager psykedeliske stoffer på den RIGTIGE måde, vi ved nemlig bedst!

Jeg er hverken medlem af tripeliten, eller siger jeg gør det på den rigtige måde. Men synes sku det er relevant og sige at man måske skulle tænke bare en lille smule over hvad det er man gør, på en HR SIDE! Måske f.eks lade vær med at tage svampe fordi man ikke lige gider at gøre rent den dag, fordi det gør man jo ikke på sankt hans! Det har sku da optimale betingelser, for at gå galt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

zachyon skrev:
yeti skrev:

Jeg er hverken medlem af tripeliten, eller siger jeg gør det på den rigtige måde. Men synes sku det er relevant og sige at man måske skulle tænke bare en lille smule over hvad det er man gør, på en HR SIDE! Måske f.eks lade vær med at tage svampe fordi man ikke lige gider at gøre rent den dag, fordi det gør man jo ikke på sankt hans! Det har sku da optimale betingelser, for at gå galt!

Han må vel selv om hvor lidt han tænker? Det er ikke det at du gør opmærksom på at det nok er en dårlig ide for de fleste jeg kommenterer, det er derimod din bebrejdende udtryksform. Det lyder jo som om du har decideret ondt i røven over at han ikke gør det på den "rigtige" måde. Styr dog dit kontroltrip.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
hooksi, chill lidt på den fede måde :wink: :!:

Jim

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja ja, selvfølgelig har jeg da ondt i røven over at han måske får et badtrip, det er da klart, selvfølgelig må han da selv om det. Men undrer mig ærlig talt over at der ikke er nogen af jer mere erfarne brugere, der ikke går ind og siger noget i det her topic. Men du må da meget undskylde at jeg reagerer i et topic, når jeg kan se at det ligger op til at kunne gå meget galt. Men ja de her indlæg er blevet lagt i en bebrejdende tone, fordi jeg regnede med at det var indlysende at det ikke er særlig smart. at tage SÅ mange svampe på en gang. Nok offtopic fra min side af...

Mhv ZachyOn

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er blevet sagt en masse godt, der er ingen grund til at gentage det. Men det er ikke bare for at brokke mig at jeg siger det her, men fordi netop den der bebrejdende tone rent faktisk har det med at virke stik modsat hensigten. Jeg vil da bestemt ikke foreslå nogen at trippe fordi de i tilfælde af indlæggelse slipper for rengøringen, det virker også pænt tåbeligt på mig, og jeg kan ikke forestille mig at det er noget særligt godt udgangspunkt for et trip, men jeg kan ikke se hvem der får noget ud af at blive svinet til hvis de alligevel har gjort det.

Det her med HR er da efter min mening en ganske god idé, ingen tvivl om det. Men når man ligefrem bliver sur på folk der ikke lige gør som man selv ville have gjort det, så er det ikke længere HR, men derimod et forsøg på at kontrollere. Man kan godt komme med forslag til hvordan man griber tingene an, men man kan altså ikke forlange at folk følger dem.

Titel:
Medlem

Ok har måske udtrykt mig ret dårligt...

De tanker jeg har haft om trippet har været nogle jeg har haft under trippet... bl.a det med rengøringen... det var hele mit univers på det tidspunkt der handlede om at jeg ville give mig selv en evigheds-psykose... fordi jeg ikke kunne magte tingene...

Det var bestemt ikke et badtrip... men lærerigt... og det er jeg glad for...

Tak til Yeti for dine meget udmærkede kommentare...

Har lige vejet efter det var 11.5 g... men det gør det nok ikke bedre... hehe...

Nå men det er nytårs aften og tror jeg tager mig et lav-dosis trip på en 4-5 g inden jeg tager på disko....

Det behøver folk ikke kommentere hvis de synes er en dårlig ide... for det vil det være for nogen men har gjort det før...

Og igen vi ses på den anden side af regnbuen... og i det nye år...

God bless...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nogle gange skal man skubbe sig selv helt ud over kanten, hvor man ikke længere er i kontrol, for at få nye indsigter. Jeg tror du ved hvad svampene kan gøre, og jeg ved også at svampene har det med at virke opdragende i sig selv, selvom det da bestemt ikke er en dosis jeg ville anbefale til andre!
Det virkede som om du fik indsigt i de negative ting der er i dit liv, så held og lykke med dine fremtidige trips!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
WOW!! Sikke en heroisk dosis :shock:

Jeg trippede 9 gram Psilocybe tampanensis sclerotia den 30. og der indså jeg hvor modtagelig jeg er iht. svampe. Jeg satte mig ud på toilettet og slukkede lyset.. satte mig på gulvet og lod svampene vise hvad de kunne. Det blev til sidst lige på grænsen til at være for vildt for mig. Jeg skal som mine venner siger kun lugte til en øl-kapsel for at ende i hyperspace :lol:
TOTALT modtagelig!

Det jeg vil siger er, at man ikke kan være sikker på hvordan en bestemt dosis rammer én. De søde små kan tage røven på én any time!

Men altså flot at du turde trippe så hårdt! Jeg er sikker på at det havde endt galt for mig.. uha :(

Jeg vil som mange andre også sige at det at tage 10 gram Psilocybe cubensis, er ret farligt for psyken!
Jeg vil sige det er lidt som at spille rusisk rulette med 4-5 petroner i en 6-løber..

/Godt nytår til jer alle :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Edit: I take it back... I take it back boss.

Senest rettet af Søvnigt Sind 22 feb 2006 11:04, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Gaia>> Gider du lige holde tonen sober! Der er ingen grund til at ønske at det skal gå galt for andre. Vi har alle vores frie vilje her, og vi kan kun råde og vejlede, -ikke dikterer hinanden.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Enig med Fanny...Det er sgu' taberagtigt at ønske for andre, at de skal komme galt afsted, når de tripper. De ting Hooksi' foretager sig er muligvis ikke forsvarlige, men så sig det til ham på en ordentlig måde.
Ingen lærer noget af at få en stor sviner smidt i hovedet!

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg indrømmer at det var et mindre anstændigt sprogbrug jeg brugte. :wink:
Men tit så er det sådan at man bliver nødt til at føle hvis ikk man vil høre.

Titel:
Medlem

hej Gaia og godt nytår

16 år... nej men 20 år ja... Jeg har nok en større tolerens overfor svampene ja, og derfor trippede jeg så hårdt... Var ikke i nærheden af et bad- trip.. jeg har sat mig ind i tingene, har trippet før... startede faktisk på 1 g første gang... det er mine hjemmedyrkede svampe, dvs at jeg ikke har forøget en dosis af fremmede svampe men svampe jeg har spist 4-5 gange før mit høj-dosis trip...

Var sammen med venner hjemme hos mig selv.. også nogle der ikke trippede.. set og setting var helt cool...

Fordi mine tanker mens jeg trippede var langt ude behøver det ikke nødvendigvis sige noget om mig som person, men mere omkring de valg jeg har truffet i mit liv tidligere...

Svampene gjorde at jeg fik øjnene op for det... og som sagt er jeg glad for det... At du går efter mig som person kan ikke ophidse mig særligt meget, ser det mere som et udtryk for manglende forståelse for min situation... håber det her med hjulpet dig til større forståelse... Hvis ikke kan du altid skrive en PM!!!

Godt nytår til jer alle...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Gaia skrev:
Du er fucking 16 år gammel og bruger oven i købet de hellige svampe til bare at komme langt væk på.

Come on, hold lidt igen med højtideligheden, du som bare ved hvordan man tripper helt rigtigt, og som aldrig er uforsigtig med stoffer (IMO indebærer al indtagelse af stoffer en risiko).

Og én ting mere - hvis du virkelig er blevet sådan et godt menneske af selv at spise "de hellige svampe", hvorfor ser vi så sådan en hade-tone fra dig?

Fremover synes jeg du skal tænke dig om, før du taler. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]