Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Forvirret
Junior medlem
Brugeravatar

jeg vil
sige det er nogle meget små trip i tager jer, men her på landet har vi det jo også med og overdrive, sidste gang jeg var på svampe, var sammen med 3 af mine kammerater, og der spiste vi da 2.5g friske Hawaiianske hver, som var plukket på hawai, og så spiste vi til sammen 20g tøret Mexican "Dutch King" plus vi røg ca 10g, skal så også sige vi var smeltet rigtig smeltet natten lang plus morgenen med....

and then god said leth ther be ligt and ther
wash light.

men vil ik opfordre nogen til og begynde med og spise så meget vis de ikke kender noget til det, for det kan godt blive en smule væltet :!: :!: :!:
plus det kan være farligt/usundt og spise så meget

Medlem

Geografisk sted: På flugt
denmarkDjursland skrev:
jeg vil
sige det er nogle meget små trip i tager jer, men her på landet har vi det jo også med og overdrive, sidste gang jeg var på svampe, var sammen med 3 af mine kammerater, og der spiste vi da 2.5g friske Hawaiianske hver, som var plukket på hawai, og så spiste vi til sammen 20g tøret Mexican "Dutch King" plus vi røg ca 10g, skal så også sige vi var smeltet rigtig smeltet natten lang plus morgenen med....

and then god said leth ther be ligt and ther
wash light.

men vil ik opfordre nogen til og begynde med og spise så meget vis de ikke kender noget til det, for det kan godt blive en smule væltet :!: :!: :!:
plus det kan være farligt/usundt og spise så meget

Ej, hvor er I altså bare herre seje ude på landet mayn :whogives:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Så er denne tråd visnet helt.

Låst

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]