Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Zorglub skrev:
Copelandia Cyanenscens, Psilocybe Colombian, Psilocybine Tampanensis, Psilocybe Philipine hedder dem jeg har tilbage,

Jeg ville spise de der tampanensis næste gang. De bliver hårde som sten når de tørre.
Citat:
bryde igennem er det lig med total ego død og ingen forbindelse til den rigtige verden?

Noget i den retning.

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
ok nyt forsøg, 5,2 gram Psilocybe Philipine + Psilocybe Colombian og jeg har lattergas hvis det ikke er nok! nu må det være tid til en ordenlig psilocybin debut!

Lift me up, lift me up!

Medlem

hahah pis jeg er immun over for psilocybin :(

Det er sku ærgeligt for dig!
Det er godt nok underligt du ikke bliver sendt afsted på sådan en dose.
Spiste selv 0.7g cubensis til en fest sidste weekend, og det var helt sikkert mærkbart med flotte visuals og farver,

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Jeg tror du bare skal give det nogen flere forsøg og noget mere tid. Da jeg i sin tid først prøvede svampe og LSD var der heller ikke ret meget effekt de første par gange. Det kan være du bare lige skal vænnes til at tune ind på trippet.

Har du været alene under dine ture eller har du gjort det sammen med en ven? Syntes ofte andre mennesker kan give en hel del til ens trip, især hvis de er vant til at trippe!

Et headset med noget lækker psytrance og lukkede øjene finder jeg også ret fatastisk og ofte følger en del af CEVs med når øjene bliver åbnet igen.
Men ellers vil jeg tilslutte mig dem der foreslår hash som trip booster. Hvis en joint ikke er nok så prøve med et hoved eller 2 på bongen. Hvis det så ikke er nok så prøv med 2 patroner lattergas efter ;)

Medlem

Jeg havde lidt visuals sammen med lattergassen men det var ikke overvældende, men mine tanker og tilstand var ikke rigtig ændret. Jeg trippede alene, næste gang prøver jeg en større portion jeg er ikke rigtig bange for at miste forbindelsen til omverdenen mere da jeg tror det næsten er umuligt for mig og hvis det skulle ske er det efterhånden bare en bonus :)

Kan man mon være immun overfor psylicybin?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som jeg forstår det, trippede du med en lille uge imellem?

Med en så kort pause kan du ikke forvente, at din tolerance er kommet ned på et niveau hvor du vil kunne få en såkaldt psykedelisk oplevelse igen.

Jeg har selv måtte prøve mig frem og har fundet at 14 dages pause er tilstrækkeligt for mig, mens en måned er bedst.

Prøv at vente en måneds tid eller to.

Medlem

ja det vil jeg prøve, ham jeg købte dem af sagde 4-5 dage men han vil jo nok gerne sælge flere :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
ja det er jo taktikken.

Insane psychedelia user!

vil nu våge den påstand at du burde ha kunnet mærke det, selvom der kun var en uge i mellem. -specielt med den mængde.

jeg har aldrig været ude for, ikke at kunne få en psychedelisk oplevelse, bare fordi jeg har været på trip nogen dage før. på roskilde trippede jeg svampe 8 dage i træk, og havde ingen problemer med at blive påvirket, skulle bare spise lidt flere, for hver dag der gik. -selvfølgelig kom jeg ikke helt så langt ind i mig selv, de sidste dage som til at starte med, men psychedelisk var det bestemt.

jeg tror mere du skal overveje, om ik der er noget galt med de svampe, du har skaffet dig....

Medlem

FromCirclesAllRise skrev:
vil nu våge den påstand at du burde ha kunnet mærke det, selvom der kun var en uge i mellem. -specielt med den mængde.

jeg har aldrig været ude for, ikke at kunne få en psychedelisk oplevelse, bare fordi jeg har været på trip nogen dage før. på roskilde trippede jeg svampe 8 dage i træk, og havde ingen problemer med at blive påvirket, skulle bare spise lidt flere, for hver dag der gik. -selvfølgelig kom jeg ikke helt så langt ind i mig selv, de sidste dage som til at starte med, men psychedelisk var det bestemt.

jeg tror mere du skal overveje, om ik der er noget galt med de svampe, du har skaffet dig....

Tjah kan ikke se hvordan han skulle kunne fuske med det, de ligner psylocybin svampe, de smager som svampe. Så skulle han på en eller anden måde have trukket det aktive stof ud af dem, men mon dog det kan betale sig for ham....

Her er et billede af dem: Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

FromCirclesAllRise skrev:

Som jeg skrev, er det meget individuelt. Det eneste jeg tror man kan sige med sikkerhed, er at alle opbygger lynhurtig tolerance. Hvornår den er nede på et niveau hvor man kan trippe igen er forskelligt.

Din sælger har sikkert talt ud fra egne erfaringer, og dermed gjort sit bedste.

Tager du forresten medicin, Zorglub?

edit: Dine svampe ser iøvrigt ret "ægte ud", og eftersom du har følt noget efter indtagelse, tror jeg ikke du skal være nervøs for, at de fejler noget..

Medlem

Ja jeg er lige begyndt på ritalin for 14 dage siden (10mg 3 gange dagligt) og har lige droppet et dagligt hash forbrug for en uge siden, ved ikke om det betyder noget. Men jeg er også ret sikker på at jeg er svært påvirkelig generelt desværre, da jeg skal op i store doser selv med syntetiske stoffer for at kunne mærke dem.

GHB, LSD, DXM, hash og lattergas er de eneste stoffer jeg har kunne mærke rigtigt.

LSA, Meskalin, Psylocybin, Kokain, Kratom, Mephedron (før der kom advarsel om det) har jeg enten ikke kunne mærke, eller kun meget lidt

Medlem

Jeg har det fuldkommen modsat af dig.. for mig bliver det altid for stærkt. Det er heller ikke noget at ønske sig..

Jeg kan godt se at det må være lidt frustrerende ikke at kunne mærke 5.2 gram. Jeg tror dog ligesom flere af de andre, at du skal prøve at "tune ind" på trippet.. det er meget anderledes end det du har prøvet tidligere. Jeg har prøvet både DXM, Keta og diverse andre ting man sammenligner med, og jeg vil sige at INTET er at sammenligne med et svampetrip.. Jeg kan svagt se sammenligningen med de andre psykedelika.. men svampe er altså bare noget helt for sig selv.

Jeg tror det ville være smart af dig at finde en erfaren svampeindtager og bruge som tripsitter til at guide dig lidt i den rigtige retning. Nogle gange kan det være rart med en der lige kan vise én nogle ting som er fede i et trip. Tale én hen i den rigtige retning af at nogle lækre tanker o.s.v..

Kan det være svampene der kan have mistet potens ? Jeg tænker lidt at du måske var sikret gode svampe ved at anskaffe dig et growkit og så gro dem selv, og spise dem friske. Det er svært at vide om dine tørrede svampe er gode og hvad de har været igennem inden de nåede din adresse så at sige..

Har du ADHD ? I så fald kan det være derfor du ikke kan mærke tingene så tydeligt... jeg kender nogle stykker der skal op på ret høje doser af alt muligt for at få en effekt. Der er nogle stykker herinde der har det, så det kan være du skal oprette en tråd om ADHD og svampeindtag for at se om der er andre der døjer med doseringen ..

Held og lykke med det hele.. håber du får et rigtig dejligt og givende trip en dag :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Sway skrev:
cubensis giver heller ikke det store ved mig. testede 2.15g i weekenden (og de skulle være gode nok) men jeg fik ikke det store ud af det.. Hvis du skal spise hawaii, vil jeg tro at du skal op på mindst 1,5g (start med 1g). Personligt vil jeg helst indtage 1,8 - 2,5g

hey hey hey... jeg spiste 0,5 gram hawaii og trippede ret sindsygt.. og har en normal tolerance samenlignet med mine venner
i følge mange hjemmesider der solgte svampene svarer 1 gram til et heavy trip så det er måske et lidt vildt råd.

Junior medlem

Zorglub skrev:
Copelandia Cyanenscens, Psilocybe Colombian, Psilocybine Tampanensis, Psilocybe Philipine hedder dem jeg har tilbage, bryde igennem er det lig med total ego død og ingen forbindelse til den rigtige verden?

(Dette indlæg er også en kommentar til din frygt omkring ego-død)
Jeg ved præcis hvad du mener, men prøv ikke at tænke på ego-død som værende noget, der skulle adskille dig fra "den rigtige verden". Omvendt kunne man sige at egoet er det eneste, der adskiller. Men jo, ego-død kan være en skræmmende (men altid befriende) oplevelse, men bare husk på, at det kun er egoet, der bliver skræmt, ikke Dig.
Hvilken indstilling man har til ego-død er altafgørende for hvordan man vil tolke det, når det rent faktisk sker. Hvis man er forberedt på, at ens ego vil være bange for dø (for det er jo egentlig det, der sker), og at det er fuldstændigt naturligt og forventeligt at det sker, så vil det ikke være en skræmmende oplevelse. Hvis man forventer frygten, bliver man ikke bange for den.
Håber du forstår hvad jeg mener :)

Medlem

ellers så kan du jo prøve med 2C-i hvis du ikke er imod syre.
så ville jeg anbefale 20-30 mg første gang, jeg tripper normalt på 20 mg da jeg får en god effekt ud af det, der kan du i hvert fald godt holde dig i den normale verden, men har samtidig både tankespind og farverne er der heller ikke få af.
det er efter min mening et af de bedste stoffer, og kan indtages på flere måder.
men hvis du ikke har prøvet det før, kan din tolerance for stoffet være lav, så start småt og så kan du jo altid tage en dosis efter det, hvis du ikke er tilfreds med effekten.
prøv dig frem.

bad trips, er bare med at huske sig selv på at det bare er stoffet der gør det, det er dine øjne der snyder, og lade være med at gå i panik. setting er vigtig.

Medlem
Brugeravatar

Mon ikke trådstarter har fundet ud af det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Jeg vil ikke anbefale 2C-analogerne. Har prøvet både 2C-b, 2C-i og en tredje jeg ikke husker - flere gange, og min oplevelse med disse var at det føles tomt og uægte. Jo, ganske vidst er der visuals, og ændringer i visuel perception - men det er dét.
For mig er det et intetsigende ørkenlandskab ved siden af den jungle, der er svampenes verden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
hvis du sidder foran computeren og tripper kan det osse mindske din oplevelse, det er min erfaring.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]