Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Culpepers: 1g tørret SN er altså en ganske høj dosis, og 0,75g er også rigeligt til, at der burde være en effekt.

Dedikeret medlem

Well, det er selvfølgelig individuelt, men jeg synes nu ikke at det er en ret høj dosis - og Shroomery's Magic Mushroom Dosage Calculator mener heller ikke engang at det rækker til et level 2-trip.
Men jeg er da helt enig i, at han burde kunne mærke noget! Jeg mener bare ikke at de psykedeliske effekter er så fremtrædende ved den dosis.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kunne også mærke noget - faktisk så meget at jeg er bange for at gå i gulvet ved en meget højere dosis, for jeg følte mig som om jeg havde drukket en halv flaske vodka, bare uden kvalme og svimmelhed :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
okay lidt offtopic det jeg kommer med men har aldrig taget så lave dosis hva angår svampe, første gang jeg åd sn'er åd jeg godt og vel 5g og ja der var satme smæk på, og sidste gang jeg spiste mexi var jeg vel og mærke oppe på 11 gram... vil det så sige man faktisk spilder en hel del ved ikke at have rette set og settings på plads og det med at faste et par timer før og sådan ?

Medlem
Brugeravatar

Min oplevelse med ALLE former for bevidstheds-påvirkende substanser er at setting er ekstremt vigtig første gang(e) man prøver noget nyt (også hash eller endda spiritus).
Man kan ikke altid styre lige godt om man f.eks. bliver utryg og kører sig selv lidt op, men hvis setting er på plads, så er der gode chancer for at det bliver godt alligevel.
Når man så har lært stoffets virkning at kende og føler sig helt tryg kan man nok eksperimenterende lidt mere med setting, f.eks. gå en tur eller tage på museum osv.

Junior medlem

Culpepers skrev:
Du skal lige vide på forhånd, at selv et gram SN ikke er en specielt stor dosis. Bevares, det er da et trip i en eller anden forstand, men absolut ikke overvældende, IMO.

Enig. Da jeg tog 19-25 svampe første gang, var det slet ikke som jeg havde forventet. Det lignede ikke i nærheden af de surrealistiske, drømmeligende scenarier under et lsd-trip, man bl.a. kan se i filmen "Fear and Loathing in Las Vegas", som jeg ellers havde håbet på, da jeg tog svampe første gang.
Men man bliver virkelig afslappet og "koxet" under rusen, hvilket i sig selv var dejligt, og derfor ikke en skuffelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]