Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Tulook,
du skal ikke lytte til alle de dumme drenge, - de ved ikke en skid om menstruation og svampe, og der er altid nogen som bruger "gå til lægen" som standardsvar, når de ikke ved hvad de ellers skal sige. Nogen kunne også have smidt en pm til mig om tråden her.. nu fandt jeg den så tilfældigt 8)

For alle de sarte drenge: skift tråd nu. For jer andre: ti og lær!

For det første virker tryptaminer såsom LSD og psilocybin til en vis grad sammentrækkende på livmoderen. Det kan komme til udtryk ved at man bløder meget på trip, hvis man er i starten af sin menstruation. Blodet er, ganske rigtigt som du siger, meget rødt, som frisk blod er det, i modsætning til det menstruationsblod man normalt oplever, som kan være lettere mørkt til leverfarvet med klumper (afstødt slimhinde). Dette skyldes at blodet ofte ligger i livmoderen et stykke tid, før det er blevet presset ud.
Når du oplever frisk rødt blod på dit trip, skyldes det at din livmoder bliver ved med at trække sig sammen pga. psilocybinen, og derfor løber der frisk blod ud. Dette skal du ikke være bange for. Selvom man bløder mere end normalt, har jeg aldrig hørt om nogen som forblødte.

For det andet kan svampetrippet have lavet kludder i din menstruationscyklus, fordi det var en stor oplevelse for dig. Jeg har ikke selv prøvet at min menstruation startede utidigt pga. et trip, men jeg ved at f.eks. en ny kæreste, stress, voldsom glæde, eller bare en stor ændring i ens liv, kan ændre cyklussen, så den kommer tidligere end forventet.
Derfor vil jeg ikke blive alarmeret over det. Bare du husker at holde øje med at den ikke varer længere end den skal, og så skulle du gerne begynde at blive stabil igen med en fast cyklus.

Har du prøvet psykedeliske stoffer før eller er det første gang med svampe?

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg har bemærket at jeg får muskelspændinger under trippet. Hvis man siger at det også gælder musklerne i dit underliv, kan det godt lade sig gøre at du pludselig får en voldsom blødning. Har du ikke prøvet at din menstruation lige er slut og du så har sex, får orgasme og kort tid efter pletbløder en smule pga. de klaftige muskelsammentrækninger? Det er lidt det jeg tænker er sket, at dine muskler har spændt og det så har fremprovokeret en blødning. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå ja, og efter sin beskrivelse af blodet lyder det også som sådan noget. Bare rolig, du har bare trippet godt og grundigt igennem. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]