Jeg er begyndt at indtage svampene som the, og det mindsker den der trykkende følelse man kan have i maven når man fordøjer dem. Jeg har aldrig haft decideret kvalme af dem, men jeg tror at man godt kan få lidt ondt af de jordbakterier der er på vilde tørrede svampe. Derfor en opskrift:
Lav en gryde the (gerne chai eller noget andet lækkert).
Put lidt citronsaft i (det gør at psilocybinen nemmere opløses i vandet)
Put de svampe i, som I vil tage
Blendt med en stavblænder (eller sørg for at svampene er fint-hakkede)
Skru ned med det samme når de koger op
Lad dem små-koge på lavt blus i 2-3 min.
Sluk for blusset, og lad gryden stå med låg i et kvarter.
Der blandes mælk og sukker i . Det hele varmes op til det simrer, og der slukke igen for blusset
Svampene sis fra når man øser op.
Jeg har drukket svampethe to gange nu, og jeg har haft det fantastisk i maven. Samtidig er trippet stærkere, så det kan virkelig anbefales

Hilsen Fanny
Hvordan undgår du at stoffet oxidere fanny? Jeg har brygget en del svampe the efterhånden, og min erfaring siger mig at hvis man har pulveriseret svampene først, så skal de ikke have meget mere end 3 minutter i små simrende vand, sammen med lidt citronsaft, ellers bliver theen helt sort og impotent - yes i said it..

Efter min mening skal svampene sies fra lige så snart vandet begynder at blive mørkt, og det tager som regel ikke mere end 2-3 minutter (så længe svampene var blendet inden.) Theen skal derefter drikkes umiddelbart med det samme.
Men den mest effektive metode er dog uden tvivl at blende svampene sammen med appelsin/grapefrugt juice, og drikke den med det samme. Det slår ufattelig hårdt, men ved ikke hvor meget kvalme der er forbundet med det, da jeg ikke døjer med den slags. Men hvis jeg skal fundere logisk over det, ville jeg tro kvalmen var minimal, fordi at maven ikke skal nedbryde svampene, da de allerede er blendet til atomer, og derfor passere igennem systemet umiddelbart lige efter det indtages.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.