Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Hmm, jeg tror ikke jeg tør spørge min læge om nervemedicin [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men altså... jeg fik én nedtur, og den har så ødelagt et par trips siden da. Men før nedturen så trippede jeg fint. Jeg husker bare for godt hvordan det var og så begynder det igen.

Er der så lidt forskel på alle psykadeliske stoffer at et komplet urelateret stof kan give flasbacks til en bad trip på et andet?

Når jeg sagde at jeg kunne tænke mig at trippe på noget andet mens jeg kommer over min svampe nedtur, så mente jeg også andre entheogener/stoffer end de psykadeliske. Nogle forslag? Hvad med f.eks. GHB eller MDMA?

Medlem

Forresten zionboy - tak for tippet med at *forsøge* at onanere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg kan godt forestille mig at det kunne hjælpe at føre tankerne væk fra den dårlige tur, selv om det er komplet umuligt at få udløsning [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Jeg er enig med dig Jensus - set & setting er det absolut vigtigste. Det næst vigtigste må nok være at kende sit stof, og jeg laver altid en masse research på Nettet før jeg prøver noget nyt.

Problemet for mig lige nu, er at de "frekvenser" - eller hvad man skal kalde det - min hjerne var på i den store nedtur ligesom tændes igen hvis jeg tripper - til trods for set & setting. Tiden er nok den eneste medicin, tiden og en rigtig god trip at afbalancere den dårlige.

Og drunkspirit - Salvia lyder yderst tiltrækkende lige nu. Både for dens shamanistiske egenskaber og den korte trip. Hvis der skulle gå noget galt så er det jo overstået indenfor 30min [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg læste forresten at svampe giver oftere bad trips end f.eks. LSD - at man ligesom kan trække sig selv op igen under LSD-trippet? Er der så noget hallucinogen hvor man har stor kontrol over sine tanker og selve turen?

Insane psychedelia user!

Ok det her er ren teori, eftersom jeg ikke har prøvet amt, men udfra hvad jeg har hørt fra folk herinde der har prøvet amt og udfra triprapporter er det svært (umuligt?) at få bad trip af, men nu skal i ikke tro at det er et "børne" drug, nix, det er extremt kraftigt, bare spørg bandil, dopestar, loonie eller cyperhippie (beklager hvis jeg glemte nogen).

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Og AMT er??? Det lyder ikke som det mest kendte drug...forresten har jeg et spørgsmål, jeg gerne vil havde flest muligt svarer på. Jeg oplever altid, at tiden går EKSTREMT langsomt, når jeg er på svampe. F.eks kan ti minutter føles som en hel time og det kan godt være ret ubehageligt, specielt hvis man ønsker et trip skal ophøre!

Oplever i andre også det, eller er det udelukkende fordi jeg ikke er psykisk stabil?

mvh. Psyko

"I said no to drugs, but they just would'nt listen"

Medlem

Ja AMT lyder sq fet, og det er også på min liste over fremtidige experimenter [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg køber det nok engang når jeg bli'r lidt rigere - var det ikke omkring 150$ for 1 gram?

Insane psychedelia user!

Ok, psyko er amt er Alpha-Methyl-Tryptamin, det blev du nok ikke meget klogere af. Det er et syntetisk fremstillet stof da det (så vidt jeg ved) ikke forekommer i naturen, men dets kemi ligger tæt på DMT, jeg kan ikke huske hvad D'et står for men de to sidste er oxo methyl-tryptamin. Amt er utroligt stimulerende, folk beskriver det som en blanding af speed, xtc og lsd ! Men som du selv siger er det meget undergrund, godt for det, for det lyder sgu som et fedt drug og det skulle helst blive ved med at være lovligt.

Ang. køb så har jeg 2 links:
http://www.e-chemicalsupplier.com/products.html
http://www.pondman.nu/genetics.htm

Medlem

Tiden går også som oftest langsomt for mig, men det bliver først ubehageligt hvis turen selv bliver det.

Men om du er psykisk ustabil kan jeg ikke svare på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
[B]..forresten har jeg et spørgsmål, jeg gerne vil havde flest muligt svarer på. Jeg oplever altid, at tiden går EKSTREMT langsomt, når jeg er på svampe. F.eks kan ti minutter føles som en hel time og det kan godt være ret ubehageligt, specielt hvis man ønsker et trip skal ophøre!

Oplever i andre også det, eller er det udelukkende fordi jeg ikke er psykisk stabil?

mvh. Psyko

B]<HR></BLOCKQUOTE>

ha ha jeg kender godt fænomenenet, oplever det hver eneste dag på arbejde... =)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hmm... fedt link, det sidste, Jensus... De ser ret seriøse ud - tror jeg skal ha' gang i en AMT ordre! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt enig med Dex. Badtrip skyldes kun dig selv. Personligt har jeg da haft ubehagelige/skræmmende oplevelser med diverse psychedelia, men jeg vil ikke definere det som Bad trips - bare trips hvor jeg mister overblikket over mine følelser og tanker. Nå dette opstår, holder jeg altid en god pause!
Hvis man generelt er bange for at ende i et bad trip - så vil jeg mene at man ikke er parat til at trippe.
Hvis du midster kontrollen over dit trip, så hjælper det ikke at spise, drikke e.l. Prøv istedet at koncentrere dig om noget andet. Det hjælper altid at forsøge at onanere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Ja, det er nok også der at jeg bestiller fra, da det virker lidt mere prof. end det andet, en ting er dog at den sidst var opdateret i 96?!

Medlem

Ja... Badtrip lyder som noget lort. På aMT er det ligefrem sjovt at fucke med sig selv, for at forsøge at "fremkalde" et badtrip. Det KAN ikke lade sig gøre. Vi har forsøgt nær ved alt. Bla blandet med et utal andre stoffer. Snakket om krig og ødelæggelse. Råbt og skreget som syge samtidigt med at man hører super hård og forvirrende musik. aMT gør det bare hysterisk morsomt uanset hvad man blæser sin hjerne med! Den vil bare have mere mere mere! Hvis man er bange for badtrip, tror jeg det kan afhjælpe skrækken. Jeg vil faktisk udlove en kasse tuborg pilsner til den der kan få en alvorlig nedtur på aMT!!
Har aldrig selv prøvet en tur ned til demonerne nedenunder og har ikke planlagt det foreløbigt!

MVH
Bandil

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis man nu først drikker den kasse bajere og bagefter æder AMT... så ka' det være?

Medlem

Har ikke selv prøvet det, men en af mine kammerater åd 35 mg efter at have drukket fra tidlig morgen og røget meget fed. Han fik absolut ikke noget der nærmer sig nedtur på. Han havde vidst også sex med sin chef senere på aftenen, så helt dårligt trip var det vidst ikke...

MVH Bandil

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*LOL* Jeg skal sq snart have prøvet det AMT ;o)

Badtrip - guf nervebommelom, der smider dig ned fra alt, bare lad være med at drikke rumthe bagefter, det bliver man squ for blæst af - hæ hæ - men ellers, spis noget mad, sluk musikken, lad der være stille i et lille stykke tid, og trip så videre!!!

Insane psychedelia user!

Chancen..tror du mener risikoen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg har aldrig læst om det nogle steder, men såvidt jeg ved så har erowid et sted hvor man kan stille dem spørgsmål...

Medlem

jeg har læst om folk der guffer over 200 mg, uden at få hverken nedtur eller toxisk effekt(men shit hvor blev de lamme), så jeg tror det er ret safe...

mvh
Bandil

Insane psychedelia user!

Er det ikke toxisk effekt hvis ens mave bliver noget oprørsk????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]