Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 09:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

grappa_zappa skrev:
Repulsivt skrev:
SÅ er der sgu lavet ekstrakt... opvarmet og filtreret under opvarmningen 4 gange, derefter hældte jeg det brune sprit/ekstrakt (blandet med vand) i en lille Ouzo flaske. . ser delikat ud :D lugter pænt stærkt!

Det er så meningen at man kan taget shot eller blande det op med et glas vand og drikke det :)

Skal nok rapportere tilbage om det virker.

Cool!

Kan du ikke sige noget mere om mængderne af hver del du har brugt osv? Hvor meget er væske står du med til sidst? Hvilken alkohol procent? Hvor mange g svampe pr 2cl shot osv?

Hele min anden høst blev brugt. vil skyde på at der var mellem 60 og 100 gram friske cubensis
Jeg har brugt en halv flaske sprit, en halv flaske bacardi watermelon (for at gi det lidt smag). det trak i 2 uger.

Så opvarmede jeg det, mens jeg filtrerede sporer/svampe fra, så væsen blev brun/gullig i det. Under opvarmningen fordampede en del af spritten, og blandede op med lidt vand for at gøre blandingen lidt mildere.

Der er nok 20 cl væske nu, med ca 40% alkohol i nu.

Prøver det lige en af dagene :)

Titel:
Medlem

Repulsivt skrev:
Jeg har brugt en halv flaske sprit, en halv flaske bacardi watermelon (for at gi det lidt smag). det trak i 2 uger.

Prøver det lige en af dagene :)

Jeg forstod ikke helt hvad du mente, men der er vel ikke sprit i dit slut produkt?

Når du siger sprit mener du vel 96% denatureret(Stav?) husholdningssprit? Det er sku da giftigt..

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
husholdningsprit er på 93% og er denatureret. så vile nok ikk være godt og bruge det til noget som skal ende med og bliver drukket :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

der er ikke sprit i mit slutprodukt.

Kun lidt barcardi og ellers vand. Smagen med cola er delikat kan jeg fortælle jer :)

Titel:
Medlem

Erik T. Ion skrev:
Når du siger sprit mener du vel 96% denatureret(Stav?) husholdningssprit? Det er sku da giftigt..

Med sprit mente jeg 96% ethanol (ikke denauteret), den slags man kan lave sin egen snaps af. :)

Titel:
Medlem

Keta-Smølfen skrev:
husholdningsprit er på 93% og er denatureret. så vile nok ikk være godt og bruge det til noget som skal ende med og bliver drukket :wink:

Det var det jeg tænkte 8)

grappa_zappa skrev:
Erik T. Ion skrev:

Med sprit mente jeg 96% ethanol (ikke denauteret), den slags man kan lave sin egen snaps af. :)

Som andre steder vist kaldes finsprit? Eller er jeg helt galt på den?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

yes finsprit er 96%+ Ethanol :wink:

Titel:
Medlem

Repulsivt skrev:
SÅ er der sgu lavet ekstrakt... opvarmet og filtreret under opvarmningen 4 gange, derefter hældte jeg det brune sprit/ekstrakt (blandet med vand) i en lille Ouzo flaske. . ser delikat ud :D lugter pænt stærkt!
Det der er SÅ skummelt. Jeg lavede et LSA-ekstrakt for et par uger siden, og det ligger netop også som en brunlig væske i en lille ouzoflaske. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
Repulsivt skrev:
Det der er SÅ skummelt. Jeg lavede et LSA-ekstrakt for et par uger siden, og det ligger netop også som en brunlig væske i en lille ouzoflaske. :)

Haha, what a coincidence.. :)

jeg har ikke lige haft tid til at prøve skidtet endnu, andet end et lille shot.. i cola smager det faktisk ret godt med det barcardi watermelon i :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: øst for vesterhavet :-)
Jeg er sq dybt i tvivl her. Har aldrig haft kemi eller det der ligner...
Havde en 200-300g tørrede mexicans jeg bare ikke kunne æde flere af :lol: og var så småt blevet urolig for hvor længe de ville kunne ligge mere, så måtte jeg prøve det her.
1: Tog 30g, lod det trække i 70cl snaps i en uge, filtret det og nu står det i køleren. Ved ikke lige om jeg har gjort det rigtigt. ser sq mærkeligt blåt ud :?
2: igen tog jeg 30g, lod det trække i 70cl vodka og filtreret det. Samme farve så og nu står det så også og kigger...klar til at blive blandet med noget. Hvis jeg da ikke har gjort noget forkert :(
3: tog så 50g og samme vodka, 70cl
- det har så stået i 1 dags tid nu.... Så hvad gør jeg nu?
4: samme tid som 3, tog jeg 50g og smed i 50cl, 96% triple distilled alcohol. Hvad gør jeg så? koger det op og filtrere mens det er varmt?? MEGET USIKKER HER!

....nu har jeg så kun 1 fl. tilbage. 50cl, 96% alcohol og 150g, skal jeg bare tømme det hele i?? Nogen ideer? Kunne VIRKELIG godt tænke mig at lave de der krystaller, men mit engelske er ikk så skarpt jeg kan forstå hvad jeg skal helt!
Håber nogen kan hjælpe :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hvis i får krystalform burde i næsten prøve at lege lidt med eddikesyre... bare for skægs skyld =)

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

spiffeh skrev:
hvis i får krystalform burde i næsten prøve at lege lidt med eddikesyre... bare for skægs skyld =)

kunne du uddybe det lidt ? hva' gør eddikesyre da ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har så småt prøvet mit.. Fik dog kun lidt svage CEV's og en lettere fonemmelse i kroppen ud af det.. Så skyder på at effektiviten ikke er helt oppe og ringe :) Næste gang tror jeg bare at jeg spiser svampene, old fashion way.

Onset og peak var meget smalt ! Men nu var det som sagt heller ikke nogen ++++ oplevelse ligefrem :)

Titel:
Medlem

Keta-Smølfen skrev:
spiffeh skrev:

kunne du uddybe det lidt ? hva' gør eddikesyre da ?

:yeah: Den kunne jeg egentlig også godt tænke mig et svar på?

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

weedoks skrev:
Jeg er sq dybt i tvivl her. Har aldrig haft kemi eller det der ligner...
Havde en 200-300g tørrede mexicans jeg bare ikke kunne æde flere af :lol: og var så småt blevet urolig for hvor længe de ville kunne ligge mere, så måtte jeg prøve det her.
1: Tog 30g, lod det trække i 70cl snaps i en uge, filtret det og nu står det i køleren. Ved ikke lige om jeg har gjort det rigtigt. ser sq mærkeligt blåt ud :?
2: igen tog jeg 30g, lod det trække i 70cl vodka og filtreret det. Samme farve så og nu står det så også og kigger...klar til at blive blandet med noget. Hvis jeg da ikke har gjort noget forkert :(
3: tog så 50g og samme vodka, 70cl
- det har så stået i 1 dags tid nu.... Så hvad gør jeg nu?
4: samme tid som 3, tog jeg 50g og smed i 50cl, 96% triple distilled alcohol. Hvad gør jeg så? koger det op og filtrere mens det er varmt?? MEGET USIKKER HER!

....nu har jeg så kun 1 fl. tilbage. 50cl, 96% alcohol og 150g, skal jeg bare tømme det hele i?? Nogen ideer? Kunne VIRKELIG godt tænke mig at lave de der krystaller, men mit engelske er ikk så skarpt jeg kan forstå hvad jeg skal helt!
Håber nogen kan hjælpe :!:

Er det ikke noget med psilocybin er blåt? Derfor de blå mærker på stødte psilocybin holdige svampe.. Jeg er ikke sikker dog

Bingofjæs

Geografisk sted: Århus
http://www.cannabisculture.com/articles/3005.html

Ifølge guiden til psilocybin-ekstraktion er det en dyb smuk blå, ja.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]