Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
Da dette er min første tråd, må i have mig undskyldt hvis jeg bryder nogen uskrevne regler eller noget i den stil. Men jeg har en række spørgsmål som jeg håber i kan svare på. Har kigget lidt rundt på siden, blandt andet under dosering og i jeres lektion, men der er stadig nogen ting jeg ikke er helt afklaret med.

Min ven og jeg har fundet et sted på nettet vi kan købe 90g friske Cubensis svampe og da årets Roskilde Festival ligger forud, tænkte vi at det kunne være en fed idé at tage nogen med.
Vi har begge prøvet svampe 1 gang før(spids nøgenhat, ca en 50-60 stykker hver, var ret mildt trip), derudover har vi eksperimenteret med Salvie og Speed. Har også været på et ret vildt DXM trip, som bestemt har hærded os en del(600mg hver) Jeg er 174 høj og vejer 63, han er lidt højere og vejer nok en 20 kilo mere, vi er henholdsvis 18 og 19. Vi havde tænkt os først at prøve at tage 1,5g tørrede/15g friske engang før festivallen, så vi lige kan finde ud af hvor stærke de er.
Vil i fraråde os at tage 3g tørrede/30g friske for os, efter kun 2 trips?

Kan man fryse svampene uden at tøre dem? De svampe vi har fundet, bliver sendt i en luftæt pakke.
Er det muligt at man bare kan smide pakken ind i fryseren, og så tage den ud om en månedes tid når Roskilde starter?

Og så er der jo lige det med setting, kunne godt forestille mig at man kunne få lidt paranoia af en Roskildefestival med en dose på 3g tørrede cubensis i maven.
Ville det være at frarråde at trippe på selve festivalen? hvad med eventuelt at tage svampene i toget på vejen der over?

Så forstår jeg at de 2 mest aktive stoffer i svampene er Psilocybin og Psilocin, hvor psilocin er ustabilt...Når der er ustabilt bliver det nedbrudt, korrekt? Forsvinder det bare helt ud af svampen, eller bliver det lavet om til psilocybin? Hvis det forsvinder helt ud af svampen, er friske svampe så ikke stærkere?

Ok, den her tråd blev lidt længere end jeg regnede med, håber i gider læse- og forhåbenligvis svare aligevel.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:

på en festival ja. derhjemme i sikre og rolige omgivelser kunne i måske.

Citat:
Er det muligt at man bare kan smide pakken ind i fryseren, og så tage den ud om en månedes tid når Roskilde starter?

nej de bliver til sort nasty snask når i tør dem op

Citat:
Ville det være at frarråde at trippe på selve festivalen? hvad med eventuelt at tage svampene i toget på vejen der over?

Når i ikke er specielt erfarne ville jeg syntes det var en dårlig ide.

Citat:
Forsvinder det bare helt ud af svampen, eller bliver det lavet om til psilocybin? Hvis det forsvinder helt ud af svampen, er friske svampe så ikke stærkere?

psilocin er noget mere skrøbelig, men nej den bliver ikke til psilocybin.

se også denne tråd med begyndertips http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Titel:
Medlem

Jeg har efterhånden været på nogle forholdsvis kraftige svampetrip, og selvom at jeg selv mener jeg er rimelig erfaren ville jeg ALDRIG tage svampe med til roskilde. Jeg tror det afhænger meget af ens personlige psyke, om man kan klare at trippe sådan et sted. Jeg tror absolut ikke jeg ville finde det behageligt (skal også siges at jeg er ret asocial af natur). Hvis i bestemmer jer for at tage svampe på festivalen så lad det være en lille dose så i kan se om festivalstrip er noget for jer.

Medlem

Stonedincourt skrev:

Som Dr-D skriver vil det nok være meget overvældende på en festival.
Hjemme kan jeg ikke se noget problem i det.
Jeg selv og en af mine venner startede med 30 gram friske hos en ven, det var et kraftigt trip ja, men ikke noget jeg vil fraråde.
I har jo også noget erfaring med svampe og DXM. 600mg DXM er et kraftigt og langt trip

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]