Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jul 2002 01:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
klokken er nu 20 i to, og jeg har i tre uger researched alt hvad jeg kunne finde omkring svampe, og imorg...om 12 timer går det løs.. Efter at have læst stortset alle indlæg om første gang lyder 1½g. mexi rimeligt... Hvis det er for lidt/meget finder jeg anyway ud af det imorgen... Har ikke været ligeså spændt siden jeg "blev en rigtig dreng"...
Kryds fingre for mig! og så fortæller jeg alt i overmorgen... hvis der er altså er nogen der stadig gider at lytte på piz fra en måske lidt for spændt "newbie"... Mathias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2002 10:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Velkommen til.

Selvfølgelig gider vi at lytte [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Det er altid interessant, synes jeg i hvert fald, at læse om andre menneskes oplevelser med stoffer.

Jeg tænkte at disse gamle topics måske vil ha interesse.

Svampe for første gang

Første Gang

Jeg tror egentligt at de to links er fyldestgørende nok, ellers er du velkommen til at spørge.

/Jens Chr.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2002 15:08 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Så burde han være ved at peake nu... hehe...

jeg sender positive energier herfra! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2002 15:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2000 01:01
Indlæg: 415
Al den bedste karma herfra, Mathias.

Jeg håber, du får en god oplevelse, der vil åbne dine øjne for den spændende verden, vi lever i! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2002 16:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2002 01:01
Indlæg: 725
Geografisk sted: KBH
...(fokuserer på gode vibes i Mathias' retning)...
Håber du er i naturen, hvor det er bedst at være på svampe!

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2002 16:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 jun 2002 01:01
Indlæg: 155
Geografisk sted: danmark
det skal nok blive et hit.... gå amok!!! svampe er en forunderlig gave som jeg takker gud for af hele mit hjerte... ha ha.. halo-hatte. husk og ryg et par joints.. det er så HYGLI!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2002 02:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hey igen!
jeg har først lige fundet tiden til at skrive tilbage nu, og det her er hvad jeg selv husker...anyway...here we go..
jeg fik det gjort! og det var ihvertfald ikke sidste gang:-D..
Jeg fulgte nogle topics, og prøvede at gå ud i naturen efter at de var begyndt at sparke ind, og hold op hvor var det fedt! jeg sad i nogle buske ude i haven sammen med en ven,(ikke på svampe)..(stakkel):-D..og (Der var en anden på sitet der havde sagt at det var fedt i hippie style) tog sokker og sko af, rullede bukserne op, og løb rundt og råbte og skreg op om hvor meget jeg egentlig hader min ex....(!) jeg tror at jeg har em meget lav tolerance overfor svampe, for jeg var sikker på at buskene og træerne havde medlidenhed med mig, så jeg gik over og krammede et af dem..(altså træerne..) vi gik ind igen, og jeg sad og funderede lidt over (vi spiste slik) om den saltfisk jeg tyggede på mon havde haft et godt liv..(gad vide..?) så havde jeg lidt griner på over en latterlig vittighed ingen havde sagt, og jeg var helt 100% sikker på at var blevet flashet med den røde ting fra MIIB..
jeg lagde mig ud i "naturen" igen, funderede lidt over stjernernes betydning (Jeg havde åbenbart ligget derude i over en time!), og da jeg gik ind igen var trippet så småt ved at slutte...
Det var en fed oplevelse, og det skal helt sikkert gøres igen! takker alle for de informationer der har ligget på siden her, 1½g. var perfekt..!
Takker!
-Mathias.

[ 19 Juli 2002: Besked ændret af: Creatif ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2002 02:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2001 01:01
Indlæg: 154
Geografisk sted: Søllerød
Lyder total nice! Gid jeg havde modet til at hoppe ud i det!

GF


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2002 11:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2002 01:01
Indlæg: 725
Geografisk sted: KBH
Mathias> Det lyder som om, du har haft en god introduktion til svampe-verdenen.

Hvis der bliver en 'næste gang', så synes jeg du skulle tage skridtet videre fra haven og ud i skoven (hvis du har én i nærheden).

Det du så med træer og buske, der havde en bevidsthed (i og med at de havde medlidenhed med dig), har jeg også prøvet.
De har en bevidsthed, den er bare helt anderledes end vores. Men på svampene får man et lille indblik i deres verden.. Sådan har jeg ihvert fald haft det ! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

En af mine venner har også prøvet det. Han var engang 'freds-mægler' mellem 2 træer, der skændtes! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (Han stod og prøvede at få dem til at falde lidt til ro, fordi de var så arrige)!!

Ja, man kan sanse mange ting, og jeg har tit haft det sådan at det var ligesom at se verden på ny - og naturen som den virkelig er.

/god weekend ~

[ 19 Juli 2002: Besked ændret af: Drumstick ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2002 15:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Rart at høre om "nybegyndere" der har positive oplevelser med svampene.

Jeg synes også at nogle af mine allervildeste oplevelser på shroomz har været når jeg har oplevet "Ånden i naturen" - en benevolent panteistisk guddom - f.ex. ved at at træ stod og vinkede til mig (uden at det blæste) og at jeg stod og observerede en plante der åndede i slow-motion.

Trips i skoven kan helt klart anbefales, selvom der selvfølgelig er en større risiko forbundet ved at være langt fra sikre og kendte omgivelser.
Pak altid en STOR taske med alt hvad hjertet kan begære.

Held og lykke med dit næste trip. Jeg glæder mig efterhånden også meget, da jeg meget snart skal trippe igen for første gang i ca. ½ år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team