Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2024 09:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2002 14:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
Ja, nu vil jeg fortælle om noget der har sat mit liv i perskeptiv!

Igår tilbragte mig og speedy det meste af dagen sammen! vi røg nogle jays om eftermiddagen mens vi gik og nussede i hans have! vi blev godt skæve og hyggede os endnu mere med noget poppers. ved en 19 tiden smutter jeg hjem og spiste så kom jeg ud til speedy igen ved en 21:30 tiden! vi havde sådan lidt snakket om at vi måske skulle spise nogle svampe! vi havde en udsending inde på staden og hente to gram hawaii svampe! Før igår havde jeg prøvet svampe 3 gange med blandet følelser!(Amazon og Hawaii) første gang var det helt fantantisk! jeg havde ikke så mange hallu'er men bare en vel tilpashed i hele kroppen! anden gang var på bastionen, der spiste jeg også en kix og noget BDO og røg en masse hash! jeg havde ikke prø'vet kix før så det var nok ikke nogen god ide! og ganske ret! jeg fik det ret skidt og knækkede mig mens speedy sad ved siden af mig ude foran Bastionen! Han sprugte en del gange om vi skulle tage hjem for jeg så ikke ud til at have det alt for godt. Men det ender med at vi bliver, og jeg for det bedere. så går der et par uger før jeg tager svampe igen! 3. gang var her i tirsdags hvor mig og speedy tog ud i skoven med hr. X. det skulle være min føs'dags lammert! jeg havde købt for 600 kr hawaii svampe! jeg har vel fået en 3½-4 gram. Mens vi sidder på staden ryger vi et par jays og hygger os.jeg havde også købt noget 60 kr hash! jeg sidder med en lille nol i hånden på ca. 0,4 gram og spørger speedy sådan lidt for sjov om jeg ik skulle spise den! han kigger på mig og siger: "æd den og se hvad der sker!" med et stort smil på læberne! jeg spiser så klumben og venter! vi tager hjem til Hillerød! i toget bestemmer jeg mig for at jeg vil spise nogle svampe i toget bare for at se hvor underligt det er at kører i tog mens man er på svampe. jeg spiser ca. 0,4-0,5 gram stille og roligt! da vi kommer til Birkerød begynder der at ske noget! jeg begynder at have det ret godt i kroppen og alle ting der meget sjove ud! det for jeg mig en god griner over! når vi kommer til hillerød og møder så hr X! han skal med ud i skoven og føs'dags lamme sig!
Speedy skulle lige hjem og hente noget ting som vi skulle have med ud i skoven! mens han gør det, begynder der at ske ting! jeg for nogle stille hallu'er! ser grønne farver i ansigtet på folk og sådan noget! dejligt stille og roligt.
vi kommer ud i skoven! speedy og hr. X begynder at spise deres svampe! jeg spiser også nogle flere af min pose! nu er jeg vel oppe på 0,7 gram ca. så begynder hallu'erne at vælte ind! alt hvad der er længere end en ½ meter væk ser ud som om at det er lavet af små 4kanter. skoven og træerne begynder at bøgle! lige med et får jeg det ret skidt! jeg siger til de andre at jeg vil gå hen og brække mig for at se om det hjælper! jeg for brækket mig og det hjælper faktisk!
Jeg kommer tilbage til de andre som også er blevet godt lamme! jeg begynder så at spise resten af min pose! hvorfor jeg gjorde det, det ved jeg ikke!
da min pose er tom begynder vi at gå på opdagelse! går lidt rundt i skoven og undrer os over hvor undrlige tingene ser ud.
ved en 4-5 tiden vil vi tage hjem! hr. X skulle også snart være hjemme! vi går stille ned mod byen! hr X tager hjem til sig selv! mig og speedy finder ud af at vi vil tage hjem til mig og slappe af! vi kommer så hjem og sidder og stener lidt! ser lidt tv og sådan noget, har det i det hele taget meget hyggeligt! ved en halv 7 tiden finder speedy ud af at han vil hjem til sig selv og sove der! jeg siger fint nok! han går og jeg ligger mig til at sove!
Når så til det der er mest underligt:
Hr. X kommer så hen til speedy med nogle svampe ved en halv 2 tiden i nat! han har nogle venner med! de sidder og ryger et par jays og har det fint nok! vi har to gram hawaii som vi vil spise lidt af. vi begynder stille og roligt at spise dem! jeg får ca. 0,8 gram og speedy for resten! efter en time begynder svampene at lege med min hjerne! hallu'erne begynder at komme frem! ser grønne blod årer i hovedet på folk og sådan noget! stille og roligt! kl. halv 4 tager Hr X og hans venner så afsted! mig og speedy sætter os til at se Star Wars 2! jeg får den onde griner over hvor lam den film i det hele taget er! midt inde i filmen slukker speedy den fordi han siger at han får neder på over den! I min ego tilstand bliver jeg sådan lidt sur men tænker ikke mere over det! ved en ½ 5 tiden finder vi ud af at vi vil gå en tur! det kunne være meget rart at gå fandt vi ud af! vi går ned i byen ned til en legeplads hvor vi sidder og nyder det sidste af trippet! det var ved at ebbe godt ud! ikke så mange hallu'er mere men der er da stadig nogle! jeg finder ud af at det kunne være rigtig dejligt at gå hele slotsøen rundt sådan en dejlig morgen! speedy gider ikke så han tuller hjem. jeg begynder så at gå! jeg har det okay dejligt der! jeg kommer længere og længere rundt om søen! lige med et for jeg det bare dårligt! (psykisk) Jeg begynder at tænke på hvad jeg har brugt det sidste år af mit liv på! Lige med et kommer der en tanke ind i mit hovede som over hovedet ikke må komme der ind! jeg begynder at tænke på hvor dejligt det ku være at dø! bare sådan dø!Jeg går og griner over hvor lamt det er! det går jeg og tænker over i 1 time ca.! til sidst finder jeg ud af at jeg måske bare er sulten! men tanker hænger stadig fast i hovedet på! jeg siger til mig selv at det her er mit livs sidste trip! (det holder jeg stadig fast på)
Jeg ved ikke om det var et bad trip eller hvad det var!?
nogen der har oplevet det samme?

MVH Arkimedes


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2002 15:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 jun 2002 01:01
Indlæg: 136
Arkimedes

Det lyder som om du ikke rigtig respektere de krafter, der ligger i svampene. Jeg betragter din og mange andres måder herinde, at tage stoffer på, som direkte selvdestruktiv. Højt respekterede pionerer inden for områderne DMT,Psilocybin,Meskalin,som f.eks. James Arthur og afdøde Terence McKenna, beskriver svampene som en lærer. En ting jeg også selv har erfaret. I mine trip brugere jeg svampene netop som denne lære.Jeg har lært mange ting om hvordan jeg burde leve mit liv med et større ansvar,livsglæde og medmenneskelighed. Jeg har også lært at stoffer som f.eks. Coke og Speed er det rene gift, de slavebinder dig psykisk og fysisk og er kun ude på at skade dig. Jeg ved godt at mange herinde er uenige med mig. Mange vil nok sige at det ikke er svampene der fortæller mig disse ting, men ivirkeligheden min underbevisthed. However. Dette er noget jeg ikke gider at diskutere det er en konklusion jeg har draget gennem længere tids brug og research.Det, jeg vil frem til er at svampene nok har givet dig en lærestreg, et hint om at der findes en mere lærerig og brugbar måde at udnytte de psychedeliske resurcer på. Jeg tror ikke det er nogen tilfældighed at disse psykoaktiver er blevet brugt til netop dette formål, meget længe før vi vidste hvad der var op og ned på en svamp.Dette er blot min holdning.Den kan du enten bruge til noget eller lade vær.Jeg gider ikke diskutere om hvorvidt jeg er for højtidlig og for klogeåge at høre på.Der skal være plads til folks forbeholdte meninger herinde.

Håber på du finder ud af det.

Amnesia


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2002 13:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2002 01:01
Indlæg: 725
Geografisk sted: KBH
Arkimedes>

Jeg har prøvet svampe 4 gange. Og det er bestemt ikke et hallocinogen man skal hverken undervurdere eller tage let på!

Som du sikkert vil give mig ret i, er det alfa og omega, at dem, man tripper med, er nogen, man stoler 100% på, og som er nogenlunde psykisk stabile.
Og de 4 gange, jeg har gjort det, er det noget, jeg har planlagt med mine venner at gøre, Flere dage forinden!
Dét med bare sådan impulsivt at æde nogle svampe, for nu skal man "ha' det sjovt", ser jeg som uovervejet og dumdristigt. Ens sind skal have nogle dage til at forberede sig på det, der sker! Ellers kan det, som du selv har prøvet det, gå i den gale retning.

Jeg er ikke sikker på, at jeg skal æde svampe igen. Den 3. gang, jeg gjorde det, var i en periode, hvor jeg røg flere fede, end jeg gør idag. Og det bevirkede at jeg ikke havde det tip-top psykisk. Jeg gik en måneds tid efter og var helt i kulkælderen.

Den 4.gang var sidste sommer. Der var jeg kun en af mine venner S. og mig selv. Vi sad hele natten og hørte musik og trippede, og da solen var ved at stå op, spurgte jeg S. om vi ikke skulle ud (i naturen). Dette mente han først ikke var en god idé, men jeg fik ham overtalt, og vi gik op til en nærliggende sø, omgivet af træer.
Her stod vi og så den fantastiske solopgang, som i vores tilstand var storslået og mægtig. Solen reflekteredes i søen på den fedeste måde. Vi blev dér i noget tid, og snakkede om træer og planters bevidsthed og havde begge en utrolig stærk følelse af at alt levende er forbundet.
Så jeg tror, det var min sidste gang på svampe, idet det var et godt trip at slutte af med.

Men ... Man ved jo aldrig
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2002 01:27 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Tror aldrig jeg vil kunne blive træt af svampe, de sidste par trips har været yderst tilfredsstillende og jeg synes selv at jeg bliver ved med at opdage nye dimensioner når jeg tripper. Svampe er uden tvivl noget af fedeste hvis man bare fråder nok af dem. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2002 10:29 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Arki-drengen: du bør nok sætte dig lidt mere ind i hvad det egentlig er du går og leger med. Jo, svampe og andre psykedeliske substanser kan sagtens være sjov at lege med, men man skal huske at det også kan sætte mægtige kræfter igang i din psyke og ændre dit liv for altid. Bad trip eller ej? Jeg vil ikke sige at det er et bad trip, og jeg finder det tankevækkende at du overvejer om det er et bad trip bare fordi du tænker lidt over døden. Måske kom det frem fordi du normalt går og skubber netop dette vigtige emne fra dig? Måske er du bange for at tænke over døden normalt? Jeg ved det ikke, men det lyder ikke som et bad trip i mine ører. Og iøvrigt er det vel lige meget, bare det var en interessant, givende eller lærerig oplevelse, eller hvad?
Jeg vil råde dig til at læse lidt mere om den dybere spirituelle/psykologiske/filosofiske side af psykedeliske stoffer, for det lyder som om at din underbevidsthed trænger til lidt 'næring' i den retning. McKenna har nogle interessanet tanker (omend jeg ikke er enig med ham), eller læs lidt Leary, Robert Anton Wilson eller hvad du nu synes tiltaler dig. Du er 18 år, og har brug for at vokse mentalt, så kom igang! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team