Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 333 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 18 nov 2014 04:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2014 22:21
Indlæg: 18
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2016 16:04 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Mycelium vs. kontamination

Billede
Billede
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2016 19:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvor stor er risikoen for smitte, efter fødsel? :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2016 19:33 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Jeg ved det ikke. Der vil jo nok være mugsporer til stede som kan risikere at angribe halmen jeg har tænkt mig smide kerne i.
Men hvis muceliet har slået muggen ihjel én gang, så burde det også kunne udkonkurrere den i halmen.

Har flere glas i gang som ser fine ud, så tror jeg laver en mini-monotub med det ene glas og ser hvad der sker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2016 09:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Hvis du har andre glas der ser fine ud, så ville jeg smide det glas ud der bare har en hentydning af myg, der er ingen grund til at tage chancen. Selv ikke i en separat frugtkammer, de mugspore er nogle sataner! Glæd dig over dine gode glas:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2016 10:21 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Mit lille forsøg med rugkernerne fra det kontaminerede glas gik helt galt.
Så ja, mug = udsmidning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2016 09:19 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Så lykkedes det endeligt at få panaeolus cambodginiensis til at pinne. Det har krævet nogle forsøg, men en akvarie pumpe gjorde forskellen :)

Billede
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2016 16:22 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det ser godt nok lækkert ud. Hvad er de groet på? :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2016 20:12 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Glæder mig også pænt meget til at prøve dem :)
De er groet på hestepærer, lidt halm, lidt knækkede rugkerner og lidt kalk. Steriliseret og tilsat multisporeopløsning.
Cased med 50/50 vermiculite/spagnum tilsat kalk. Fruiting kammer med 3W pumpe kørende non-stop.

EDIT. Det er vildt hvor lidt udbytte de giver. 3 bakker (~1 liters) hvor der godt nok gik mug i 2 af dem efter første flush har kun givet ca. 3 g tørret. Hvis jeg havde groet cubensis i samme bakker ville det mindst have givet det 10-dobbelte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2016 19:30 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Pan. Cam. Goliath

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2016 15:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Golden Teacher, det må være varmen :)

Billede

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2016 12:06 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Den ser lækker ud MrPlanter :)

Her er en lille mutant-cubensis der vist tror den er en SN:

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2016 18:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jun 2016 17:47
Indlæg: 1
Hej venner

Har købt et Growkit [forhandlernavn fjernet] med Ecuador svampe. Efter start og åbning begyndte dem de hurtigt at skyde og vokse. Jeg passede og plejede dem som et lille barn og fik vandet dem regelmæssigt. I forgårs skød de rigtig i vejret. Samme dag tog jeg på arbejde og overnattede hos kæresten. Hos kæresten bedte jeg min roommate om at vande svampene. Hun forstod desværre ikke beskeden med KUN at sprøjte på indensiden af posen. Jeg kom hjem sent dagen efter omkring midnat. Og her ventede der noget af et syn. De var fuldstændigt udvokset og "veil"et var faldet som jeg forstod omkring det bedste tidspunkt at plukke dem. Det var sket lang tid før kunne jeg se, mens jeg var væk. "Hattene" var vendt på vrangen. Så de har fået al for meget tid, det er tydeligt. Udover det var der et lag at sorte støv på dem alle. Det vil jeg gætte på er sporerne som er blevet udløst ved "blomstring". I bunden af stænglerne var der en hvid nærmest mug. Jeg er i tvivl om dette er godt eller dårligt? Jeg er med på hvis det var grøn mug så var den helt galt. Vedhæftet er nogle billeder. Hvad siger I? Kan de ryger lige ned i løgneren 8) eller er det ud? Satser på næste flush hvor jeg kan få nogle pænt udseende svampe og roomien får selvfølgelig en røffel:D

http://imgur.com/a/WburV


Billede 1: Se den hvis "mug" i bunden af stilkene
Billede 2: De er helt sorte af sporene eller pollen? Kan de spises?
Billede 3: Det var bestemt ikke sådan jeg regnede med at mit alle første flush skulle se ud :( :( :(
Billede 4: Mere "pollen(?)" i bunden
Billede 5: Velbekomme!(???)

Tak venner

Læs reglerne. Godt nok ikke et Link men kunne det ligeså godt have været :)
- Mr. Gone


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2016 22:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
leaf sindsygt en hat-stok ratio!


timso tror de ikke de er SÅ potente som de ville være som hvis du havde plukket dem i god tid. Jeg ville ikke smide dem ud. Det er vist ikke mug. Det er der normal i bunden af stokkene, det hvide du taler om :)

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 22:36 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
leaf skrev:
Pan. Cam. Goliath

Billede


Nu har jeg prøvet Pan. Cam. nogle gange og synes lige jeg ville tilføje lidt kommentarer. Kort sagt så er det virkelig en dejlig svamp :) Specielt er comeup meget mere overkommelig end med cubensis. Man glider nærmest bare ind i trippet uden ubehag, uro og kvalme som jeg ellers altid får af cubensis. Synes heller ikke trippet er så forvirrende som jeg ofte oplever det med cubensis.
Jeg vil vurdere styrken af dem jeg har dyrket til at være lidt over dobbelt så stærke som cubensis.

Kombinerede en lav dosis på ½ g med ca. 100 mg MDMA i fredags og det var virkelig et lækkert trip. Skal helt sikkert prøves igen med en større dosis svampe.

Nu håber jeg bare at mit azurescens-bed snart giver et afkast så jeg også kan lære dem at kende :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 10:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
leaf skrev:
Pan. Cam. Goliath

Hej Leaf hvor svære er Pan. Cam at dyrke i forhold til Cubensis? Og hvad med udbyttet...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2016 11:16 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
^ Når man først har teknikken på plads, så synes jeg ikke de er sværere end cubensis. Det krævede nogle forsøg og en akvariepumpe før det lykkedes for mig.
Udbyttet er meget mindre. 10 - 20 % af hvad cubensis ville give på samme volumen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2016 18:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 aug 2016 00:09
Indlæg: 26
Geografisk sted: Nordsjælland
I sidste uge samlede jeg med en ven i et par timer. Kom hjem med hvad der blev til 3 gram tørret SN. Jeg fandt flere i samme område i går, og nu siger vejrudsigten regn hver eneste dag. Skal helt klart ud igen i denne uge! Jeg havde et lækkert hyggetrip med en ven i lørdags, og mærker stadig et humørboost og "flow" fra den tur.

BILLEDER: http://imgur.com/a/gk6XK

Update 19. okt: Kom hjem med 36 gram friske. Lod de mindste stå. BILLEDER: http://imgur.com/a/8WDST

Update 23. okt: Finder flere og flere. Omkring 100 gram friske på et par ture. BILLEDER: http://imgur.com/a/5CKXY

Update 30. okt: Høster ca. 100 gram på hver jagt lige nu...


Senest rettet af Helligånden 30 okt 2016 20:23, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2016 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2016 18:08
Indlæg: 3
Hej.
Jeg har fundet disse svampe, som ligner rigtig godt, men jeg er selvfølgelig ikke sikker da jeg er ny til dette her. Derfor ville jeg lige høre jeres mening :)

Billede:
http://s11.postimg.org/nyv6gmuk3/image.jpg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2016 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2016 18:08
Indlæg: 3
Der er flere billeder hvor de kommer fra:
http://s9.postimg.org/goauch43j/image.jpg
http://postimg.org/image/q2e25590n/140a87e7/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 333 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team