Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jep!
Jeg havde bestilt 5 g mexi'er fra Nettet. Igår besluttede mig og en ven for at æde lidt af dem. Vi sad sammen med 5 andre ovre ved en. Vi åd så 1 g hver og ventede. Ca. 40 min efter kom effekten i form af den største griner og bare en generel fucked følelse. Det var slet ikke til at tørre smilet af og vi grinte for sygt af de mindste ting.
Vi gik så udenfor og tågede den lidt. Vi har begge to nogen små-halluer og stadig kæmpegriner. Nå, men efter et par timer går det lidt over igen og vi beslutter os så for at æde resten af de 5 gram.

Vi æder så ca 1,5 g hver mere og vi regnede med at blive helt fucked. Grineren blev dog ikke så stor som første gang, men den var der. :-)

Vi satte os så ned til ham min ven, som jeg æde cyllerne med og så fjerner. Vi sad så lige pludselig og så Carrie. En SYG gammel gyser og jeg fik riiiiimelig nøjer på. Jeg skulle så lige på lokum, men da jeg stod og skulle ud i gangen var den fuldstændig mørkt og der var 2 værelser for enden som også var fuldstændig mørke. Jeg skynder mig og pisse og skrubber ind på sofaen igen. Pyha... :-)

Senere skulle jeg så på lokum igen og ham min ven ville lige tage lidt pis på mig. Jeg var ude på lokum og han stillede sig ned i et af værelserne for enden. Da jeg kom ud kiggede jeg lige ned og så et der stod en helt sort skikkelse der stod helt stille inde i det mørke rum.
Og FUUUUCK hvor var jeg ved at skide en trold. Jeg fik den sygeste følelse i kroppen og havde det i lang tid efter. Det var for sygt. Det er ikke til at beskrive. :-)

Nå men jeg vadede så hjem senere og sov godt efter min første svampetur.

Lidt lang historie, men jeg skulle jo lige fortælle om min første gang med svampe. :-)

Mvh Shroom

[ 09 September 2002: Besked ændret af: Shroom ]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hey!
Lyder som om du har fået en fed førstegangsoplevelse...Tillykke med det!
Ønsker dig held med din næste gang [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]..
-Mathias..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Fik min første gang i lørdags... super fed oplevelse!
Jeg er lige kommet hjeem efter endnu en god tur ( trippede osgå igår!) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Svampe er det bedste, og det bliver ikke bedre!

VH

Medlem

MuscleBundt--> Godt at hører du har haft en fed oplevelse på svampe. Lidt begrænsende at skrive det ikke bliver bedre end svampe, hvis man ikke har prøvet andre psychedeliske agenter. Svampe er sgu fedt, har selv ædt en del af dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men believe me, der er mange andre sjove ting derude, som er ligeså meget værd at prøve.Hvis du har tænkt der at spise svampe igen næste gang og du kun har prøvet mexier, så prøv hawaii. Der er fandme knald på der, men lad vær med at overdosere.0,5 til 1 g hvis du ikke har prøvet dem før.

Amnesia

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Ca. 40 min efter kom effekten i form af den største griner og bare en generel fucked følelse. Det var slet ikke til at tørre smilet af og vi grinte for sygt af de mindste ting.

Det lyder som et godt trip.
Tillykke med det.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Hvis i lige er startet med svampe er det måske ikke den bedste ide at gå igang med Hawaii svampe.

Hold jer bare til danske og mexicanske lidt endnu [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] (bare et lille tip)

Medlem

Piercer--> Det er kun godt at advare, men husk på at 0,5 g hawaii svampe er ok, hvis man er grøn. Det lyder som om at MuscleBundt, har prøvet nogle trips på mexier af ok dosering, så 0,5 hawaii, lyder ok synes jeg.

Amnesia

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg må give Amnesia ret - man kan jo altid tage en dosis hawaii der svarer til f.ex. 1½ g mexi'er (det er vel ca. ½ g hawaii).

Hawaii-svampe er, efter min mening, helt klart de fedeste svampe. Der er intet "mave-besvær", og flere fede farve-visuals end på semilanceata og cubensis.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@Shroom, grunden til at i ikke blev lige så påvirkede anden gang er nok tolerans.. Når man tager svampe så hurtigt efter hindanden så ryger en del af effekten.

Rart at høre at det lykkedes med et godt resultat fra dig, tillykke.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
½g hawaii svare slet ikke til 1½g mexi, nok nærmere 2½g IMO, men det kan være det bare er mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 08 September 2002: Besked ændret af: Liquid- ]

Medlem

Jeg synes overhovedet ikke man kan måle svampe som hawaii og mexier i forhold til hinanden. De kan have nogle af de samme effekter hvad angår trippet, men for mig er der klart forskel. Jeg skal spise omkring 3 g mexier for at trippet bliver intenst, men så er det tilgængæld ikke så behagligt et trip. På hawaii kan jeg spise 1 til 1,5 g og så er det både intenst og behagligt.Jeg får også federe visuels og den bevisthedsudvidende effek er klart federe.Det er individuelt vil jeg sige. Jeg synes godt man kan prøve 0,5 g hawaii, hvis det ikke er første gang man spiser svampe, for har man prøvet svampe, ved man godt hvad man går indtil.Så handler det sgu mere om ikke at overdosere og befinde sig et trygt sted, med folk man kender godt. Har man mere erfaring med svampe, kan man godt bevæge sig ud, for så kender man sine begrænsninger.

Amnesia

Medlem

Fedt at høre det var en go første gang!!
Mit første startede også med en kæmpe griner der varede i jeg ved ik hvor lang tid!!
Tillykke med det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

nogen andre bud på hvor meget et gram hawai svarer til?
Jeg er meget intereseret da jeg vil prøve nogen af dem i næste uge...
Håber på at det bliver lidt federe end mexi...
De er da meget fede men jeg har ikke haft nogen halu´er eller noget... har haft det superfedt og har haft monsterfede oplevelser, især udendørs men jeg kunne godt tænke mig nogen småhalui´er!

VH

Insane psychedelia user!

1.g Hawai vil nok sende dig ud på et ret kraftigt trip!

Du kan evt. tage et lidt mildere, fx. ½g Hawai eller 1 - 1,5g. danske.

Eller du kan springe ud idet og tage 1 helt g. hawai [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nu ved jeg ikke hvor du for svampene fra, men hvis det er fra staden kan amazone også anbefales. De er ligeså billige (3g. for 150kr) som mexikanske, men noget stærkere. Jeg fik ihvert fald ret mange visuels på kun 1,5g. amazone. Det varede godt nok også kun 1,5 time.

Insane psychedelia user!

3 gram amazone for 150?
Sidst jeg så dem kostede de 80 kroner grammet...
Hvor køber du?
Tror jeg vil prøve med 3/4 gram hawai på fredag...
Det burde sende mig godt afsted ikke?
Har før prøvet med 2-2,5 gram mexi... men fik ikke de store visuals eller noget...

VH

Insane psychedelia user!

@Muscle; Lidt svært at forklare..

[ 09 September 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Jeg kan osse kun anbefale amazonesvampe!!

Schroom: Tillykke med trippet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] . Svampe styrer!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
3/4 synes jeg lyder som en ok dosis.
Jeg får hallu'er på bare ½g, så på 3/4 burde der helt sikkert være gang i den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Personligt synes jeg ½g hawaii er en dejlig hyggedosis, for man er ikke synderligt blæst, men hallu'erne er der skam og der er ingen problemer med at være social. For at runde af: Man har godt fat i den virkelig verden samtidig med man er godt påvirket, lækker dosis [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (har fx. haft lidt problemer med at stene væk i mine egne tanker på 1g hawaii eller over [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Shroom> hvad laver du? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 09 September 2002: Besked ændret af: Liquid- ]

Medlem

Geografisk sted: DK
Yerh Hawai er niice :] Også min yndlingssvamp. Skal på fredag æde shrooms med nogen venner, snupper et halvt gram hawai og et gram danske . Mums mums [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Hvad hawai svarer til er sgu lidt svært at stille op sådan præcist, det er meget individuelt også men der skal ikke herske nogen tvivl om at det er den svamp man skal æde mindst af. Så et halvt gram er nok meget passende første gang hvis man skal skal smage på sagerne.

mvh Platon [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Yeah, hvorfor?

Og lige et tillægsspørgsmål: jeg har hørt at amazone/mexikanske er de bedste svampe, er det rigtigt? Eller er forskellen på svampe at de giver forskellige former for trip/oplevelser??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Slam bong: Mexicanske er "okay" og amazone er lidt mere "okay", men hawaii er meget bedre/stærkere. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]