Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: AV MIT MAVE
Medlem

Hej derude,

Nu var det lige sådan at jeg her i sommerferien lige skulle æde nogle mexier. 1,5 g blev det til (økonomien kunne ikke holde til mere [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ) Så efter et okay grinern trip (havde rendt rundt med en plasticpose på hovedet, mens jeg holdt en papkasse som ingen skulle røre), så var det at jeg fik VOLDSOMME mavesmerte [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] . Jeg tog mig en tur på lokummet, og sad så der. Mit tarmsystem (bare lad være m. at læse hvis det er for klamt) var så fucked, at jeg helt seriøst overvejede at ringe efter en ambulance, især efter jeg begyndte at få meget slemme åndedrætsbesvær...

Hvad skete der?!? Jeg troede helt seriøst at det var ude med mig.

P.S. Jeg har haft diarré lige siden, og jeg tør ikke gå til lægen (Shit, hvad ville hun ikke sige).

Nogen der ved noget!?!

Dave

Dedikeret medlem

lægen har tavsheds pligt.............

Dedikeret medlem

gå til lægen nu dit fjols [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Jeg ville nok også se at komme til lægen, hvis du ikke vil til læge kan du prøve at få din mave flora op og køre igen selv. Du kan prøve at gå på apoteket og købe nogle paragurt tabeleter (håndkøbs medecin) det er en lille veldsmagende yoghurt tabelet.

MEN jeg vil også stærkt anbefale at gå til lægen, du behøver vel heller ikke at sige at du har spist svampe og at du tror at det er der for din mave er a´ lave.

MVH
Piercer

Medlem

som sagt; lægen har tavshedspligt, så sig det dog til ham/hende som det er... så har han/hun den bedste forudsætning for at hjælpe

In our memories

Geografisk sted: København
Nu ved jeg jo ikke hvad dine vaner er, men du kunne begynde at spise yoghurt-produkter dagligt, droppe kaffen og drikke kamille-the (beroliger maven) eller Universal-the... det plejer at hjælpe mig, når jeg har uro i maven. Pebermynte-the er særligt godt for urolige maver.

Det lyder dog som om det er lidt mere alvorligt end bare et lille mave-onde, hvis det har stået på siden sommerferien, så hvis jeg var dig, ville jeg begynde på ovenstående råd og så gå til lægen indenfor en uges tid.

Medlem

Geografisk sted: danmark
æd flere svampe... eller gå til læge.. hvilket nok ville være at foretrække. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]