Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ingen halluer
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Hver eneste gang jeg tager svampe om det så er 1 eller 3 gram så det eneste der sker er at jeg svæver og har det underligt i kroppen. Kan jeg være resistant (er det skrevet rigtigt ? )over for svampe siden jeg ik får halluer. Jeg synes det er spild af gode penge når der ik sker mere.

Man får ikke rigtige halluer på svampe, kun visuals. De kan dog variere i styrke alt efter hvad for nogle svampe man indtager eller hvor mange. Men man er som regel istand til at skelne mellem virkelighed og fantasi. Der har været tilfælde hvor folk har begået meget dumme ting på svampe, men der er oftest indblandet hårde stoffer.

Men farver, mønstre og andre syns "forstyrelser" er meget normale.

Hvilke steder tripper du? location og setting har meget med det at gøre.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
mig og en kammerat tog en gang en x-files-E og 1,5 g mexicanske... der så jeg både et kæmpe tårn i skyerne og fire ic3-tog komme blæsende over marken vi stod og stendede ud på... det var de syge halloer.. men det er ganske rigtigt, at man får nogle vildere halloer hvis man blander... men pas på!!! har selv fået det syge badtrip hved at blande amf og svampe.. jeg foretrækker at tage tingene hver for sig efter den oplevelse.. men hygge ellers, når man er i naturen på svampe.. hav det' [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Jeg tager dem ude i naturen. og har planlagt det meget, men der sker ik det helt vilde. Så må jeg bare prøve igen og tage min ven med der ser en masse når han tager svampe. Så må han være trip sætter.

Hmmm hvad definere i som Halluer?

For mig er rigtige Halluer når man ikke længere er istand til at skelne mellem virkelighed og "fantasi" Klart kan man se IC3 toge osv. kommer kørende over markerne eller hvor man nu er. Men jeg har dog aldrig oplevet at jeg ikke kunne skelne mellem virkelighed og visuals.

MVH

Insane psychedelia user!

Jeg har kun én gang oplevet visuels og hallu'er på svampe, og det varede kun 1time.

Medlem

Jeg har os haft et par meget virklighedstro "visuels" på danske... især med mdma/mda. Der var to af mine venner der havde meget svært ved at skelne

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
MDMA/MDA giver nogle seriøse delusions-agtige hallucinationer... svært at se forskel!

sidst jeg tjeckede var der hverken MDMA eller MDA i svampe, men okay hvad ved jeg om svampe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH

[ 14 Oktober 2002: Besked ændret af: Piercer ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Piercer : det passer altså ikke helt, jeg kender en del der har fået seriøse hallucinationer og illusioner på større doser svampe, men du har ret i at det ikke er normalt ved alm. doser. Bare folk lige er klar over det....

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Ja, jeg har da selv oplevet de vildeste halluer på svampe. Det er da meget normalt.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Piercer:
sidst jeg tjeckede var der hverken MDMA eller MDA i svampe, men okay hvad ved jeg om svampe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>

Are you the funny man?

er jeg træt eller hva? jeg sku lige til at forklare dig at... ja... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
der skal en dels vampe til, men jeg har da oplevet ikke at kunne skelne virkelighed fra fantasi, jeg er også kommet til at smide tøjet på svampe et par gange hehe... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det har du jo også gjort uden at være på svampe, din frækkert! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]