Som drupe skriver var der, i USA i 60erne fake svampe, men jeg mener at have læst det var svampe Lazed (dyppet/indsmurt) i PCP som blev solgt som "syresvampe". Dette resulterede i, som det jo altid gør når folk indtager PCP (især uden at de var klar over det var PCP og ikke syre) At folk gik bananza lavede lort eller der forekom dødsfald. pga. folk troede de ku flyve og sprang ud fra huse osv.
Derudover synes jeg da ikke betegnelsen FAKE passer på andre arter af eks. cubensis, som jo rent faktisk virker (dog ikke så godt som ægte cyan. el Hawaii)
Du kan se det på størrelsen af svampen, ægte copelandia svampe er ikke ret store. Derudover plejer prisen at være en væsentlig faktor. Men som andre skriver er der masser af svampe som bliver solgt under navnet hawaii, her tror jeg dog det drejer sig om svampe af arten cubensis, som man trygt kan købe. Dog skal der en del flere G til et så kraftigt trip som "ægte" copelandia svampe ville give.
Håber ikke jeg skriver bæ, jeg nyder virkelig dette fora, og vil gerne dele ud mine erfaringer. Dog skal det lige siges at jeg ikke er stødt på Copes sined staden i 95, dog kan man sagtens finde dem i eks. Amsterdam (City of Pussy and Genuine coke at fair prices :twisted: )
|