Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Jeg for afvide at jeg hurtigt bliver sur og voldlig, Og kan ikke finde ud af det. Er der en der kan sige mig hvordan man ved man er klar??? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
ud fra dit sparsommelige sprog, og din stavefærdighed at dømme er du ikke så gammel igen (correct med if im wrong) men et godt råd er altid at vente.

Specielt hvis du har voldelige tendenser, jeg gad fandme ikke trippe svampe med en der pludselig tændte af!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
SHIAT [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

@batt, check din PM..

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Simone:

D ved man når man er d! Ligesom man ved, man har fået en orgasme når man har fået en!

.
<HR></BLOCKQUOTE>
lol, første gang jeg kom, vidste jeg sku da ikke hvad der skete. Jeg troede jeg havde ødelagt den, og blev meget bange
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Mit svar ser således ud.

D ved man når man er d! Ligesom man ved, man har fået en orgasme når man har fået en!

Nå ja, men spøg t side.

Altså, intuition skal også bruges i sådanne sammenhæng.
Eksempel, hvis man en dag, har aftalt med nogle venner/veninder, man skal drikke og man kan MÆRKE man ikke er i humør, så d jo FØLELSEN man lader råde over, om man er klar eller ej.

Dertil vil jeg således konkluderer, er du ikke i stand til at føle/mærke dette, er du ikke klar.

Og er man dog stadig i tvivl, og alligvel gør det, så start med en lille dosis, og sørg for særlig godt selskab.

Medlem

Okey, din stakkel [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men nu må man jo nok heller ikke glemme at tage i betragtning, at der nok er forskel på girlz and boyz, indrømmet dér. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Men som man jo nok kan tyde, var jeg meget i tvivl, inden jeg fik min den første, og rendte rundt og spurgte hist og pist, om hvordan d føltes og om d jeg "lige" havde oplevet monstro var the big O.
Og måtte jo sande, som en god veninde af mig sagde at det skulle jeg nok ikke spekulere så meget i for "D ville jeg vide, når jeg havde! Altså fået den *gg*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
det kan man sq da kalde offtopic !!!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Totalt offtopic... men hvem vil ikke gerne høre om Simone's seksuelle eskapader? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg vil nu hellere høre noget om hvor gammel hun er, og hvor hun bor henne af?

evt. om hun keder sig om natten og vil have selvskab..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
WE HAVE WOMEN?????
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
rolig drenge, ikke skræmme hende væk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Jeg lader mig nu ikke så skræmme så let [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men tak for tanken.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
jeg vil nu hellere høre noget om hvor gammel hun er, og hvor hun bor henne af?

evt. om hun keder sig om natten og vil have selvskab..
<HR></BLOCKQUOTE>

Hun er vist gammel nok, bor i city, at kede sig har hun hørt, er noget kun dumme mensker gør d i, men selskab vil hun nu altid gerne há.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Hit me...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
City??? HAHAHA..du kommer ikke fra KBH vel? Det hedder KBH. K hvis det hedder noget.Der er ikkee noget der hedder City i København. Tsk.

Dedikeret medlem

@Simone, ja jeg ved godt at du er gammel nok. Du er dobbelt så gammel som mig, indtil om et par dage hvor jeg har føs'da.

Men vi mødes jo nok en dag.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Har hun evt. en fræk krop? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
er det et kontakt-forum det her?, eller venter i bare på at Dex også laver sådan et [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TurboTorben:
er det et kontakt-forum det her?, eller venter i bare på at Dex også laver sådan et [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Behøves vi virkelig svare på det spørgsmål [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ?

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg troede jeg havde ødelagt den, og blev meget bange
<HR></BLOCKQUOTE>

Herre mega flække griner [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nå tilbage til Topic

Batt Hvis du får at vide du let bliver sur og voldig, så ville jeg arbejde med dine aggresioner hvis jeg var dig. Det er svært og det tager tid, men man kan godt "vinde" over dem. Jeg har selv været der!

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det er aldrig for tideligt at komme igen med at få styr på sine føgelser.
Har man ikke styr på sine føgelser bør du ikke tage stoffer overhovedet. Det er kun med til at få en længere ud, så arbejdt med dig selv og dit tempramang.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
City??? HAHAHA..du kommer ikke fra KBH vel? Det hedder KBH. K hvis det hedder noget.Der er ikkee noget der hedder City i København. Tsk.<HR></BLOCKQUOTE>

Haha.. Alle i andre fedter for hende, men dankdawg sviner hende. Man kan godt se hvem der er mest fisse-trængende [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Tilbage til topic;

@batt; Da jeg var mindre var jeg meget imod svampe, især efter at have læst om "svampedræbet" i BT. Jeg var sikker på at man ville på en psykose med det samme. Men der gik et par år, og en dag spurgte en ven der havde prøvet det 1 gang før om jeg ikke ville være med på et trip.

Det ville jeg, og jeg gik over glædede mig en uge til det. En dejlig aften med 1 gram mexikanske og lidt GHB blev det til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]