Hej alle shroom-elskere!
Jeg ved ikke 100% om dette er det rigtige sted at placere denne post.. men here goes:
For at gøre en lang og farverig historie kort...
For ca. 2½ år siden prøvede jeg stoffer for 1. gang. Det startede (selvfølgelig) med hash, men der gik ikke længe før jeg havde slugt mit første frimærke... Det blev starten på et misbrug der desværre gik alt for meget over gevind. Jeg tog LSD i gennemsnit en gang om ugen i ca. 6-7 måneder. Det var en FED tid. Næsten skræmmende fed. Og det hele endte så brat med, at mig og to kammyer sad og trippede en aften. Jeg havde spist 2.5 frimærke og min ven, som havde trippet med mig lige siden min 1. gang, havde taget 2. Den sidste gut havde aldrig prøvet det før og havde kun taget 0.5. Det endte i det vildeste paranoia bad-trip, jeg nogen sinde har prøvet. Jeg troede seriøst at jeg var blevet sindssyg og det varede LAAANG tid. Ham der aldrig havde prøvet det før, er den dag i dag mere eller mindre skør oven i. Det har nok også bevirket til, at oplevelsen har sat sig extra godt fast. Nu her, ca. 3 år efter, har jeg ikke rørt psykedeliske stoffer siden. Jeg ryger en fed en gang i mellem, men hver gang jeg gør det, går jeg lissom i baglås, og tænker tilbage på mit "bad trip". Ude af stand til at sige eller gøre noget som helst. Og af og til kan jeg godt mærke, at der er noget lidt galt oven i hovedet på mig pga. det 'bad trip'.
Men nu til mit spørgsmål: Tror i, at et mildt svampetrip vil kunne løse op for noget af det der befæstede sig i min psyke/underbevidsthed den dag? Jeg vil selvfølgelig gøre det sammen med en rigtig god kammerat, og i trygge omgivelser med god musik, og lidt syret computergrafik, hvis det skulle blive nødvendigt (Milkdrop og AcidSpunk til winamp styrer max på trip)
MvH Dica Pirt.. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
[ 03 Februar 2003: Besked ændret af: Dica Pirt ]
|