Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg er lige kommet hjem fra roskilde festival, hvor jeg fik den idé at spise svampe torsdag middag hvor der var cirka 24 grader i skyggen og høj solskin. jeg har heldigvis aldrig haft en dårlig oplevelse på svampe før, men dette trip var forfærdeligt varmen var uudholdelig og jeg kunne ikke lave andet en ligge på min luftmadres og svede som et svin [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] det var en meget ubehagelig oplevelse så mit råd er aldrig at spise svampe når man ikke har mulighed for at gå indendørs eller blive kølet ordenligt ned!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, jeg trippede også svampe torsdag på Roskilde. To gange... Første gang om morgenen, det var pisse lækkert at ligge og grine i teltet og senere gå rundt ved hiphopscenen og kigge på skatere.
Anden gang omkring aftenstid hvor vi gik over i chilloutteltet og fik fat i et par strandstole! Det var sgu også guf!

Junior medlem

Rart at se at der var andre der trippede svampe på roskilde : )
Jeg nød tilgengæld varmen i fulde drag, lige pånær en eftermiddag hvor jeg vågnede op i et meget, meget varmt telt (mit gæt: 40+ grader).
Var egentlig gået igang med en trip rapport, men der er sjovt nok en del huller i min hukommelse...

Fortsat god sommer / Next Stop Fullmoon ; )

Min halvfærdige trip rapport:

Mit festivals svampe trip begyndte om onsdagen. Jeg tænkte at det var en god måde at få kexe tomheden ud af mit hoved. Ca. en 50 timer senere løb jeg tør for svampe. Undervejs blev det selvfølgelig blandet med en god del øl, sprut og hash. Omkring halvvejs igennem fik jeg et par timers søvn, følte jeg havde fortjent dem. Var nok pænt fucked. Var ihvertfald holdt op med at fatte hvad folk sagde til mig. Vågnede op og trippede videre. Omkring 55 timer efter sin start sluttede det.

Det var det vildeste trip jeg til dato har prøvet på svampe, og sidste gang i lang tid jeg prøver et så langt et. Jeg var helt færdig bagefter. Fysisk kunne jeg stadig, men mentalt var jeg lige blevet voldtaget af mig selv (med lidt hjælp fra et par gode poser). Tilbragte resten af dagen med at sidde i en stol og drikke øl. Selv hashen blev lige lagt på hylden for en halv dags tid.

Mindfuck var der masser af. Under trippet gik jeg igennem mindst 10-15 forskellige "personligheder" og havde en del visuals. Havde rimelige store problemmer med at finde ud af hvad der havde været trip og hvad der havde været virkelighed. Venner og bekendte som mødte mig har fortalt at jeg opførte mig meget mærkelig... Det skræmte godt nok også min første scoring væk, før vi fandt hendes telt : (, men sjovt var det sku!

Moderator
Brugeravatar

Hmm, trippede du svampe i over 50 timer??

Medlem

Geografisk sted: Kbh
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Gang i den...

Junior medlem

Geografisk sted: Vejle
50 timer er vel ikke det helt store på Roskilde. Sidste år gik jeg glip af de fleste koncerter jeg ville ha set fordi jeg var blæst på svampe. Faktisk nåede jeg kun at se slayer og manowar. Jeg var godt nok forbi da rammstein spillede, men fik mega meget noiaen på fordi han stod og skældte ud og råbte ting på tysk hele tiden. Hvis der havde eksisteret et holocaust, ved jeg præcis hvordan det ville ha været at være jøde omkring 1942.
Festivaler er for fede at trippe på...

Moderator
Brugeravatar

Hvad er det for nogle svampe du får et 50 timers trip af??? Dem vil jeg ha! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er et trip på over to døgn???
Eller har jeg bare misforstået noget... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ydefar:
fik mega meget noiaen på fordi han stod og skældte ud og råbte ting på tysk hele tiden.<HR></BLOCKQUOTE>

*ROFLMAO* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ydefar:
fik mega meget noiaen på fordi han stod og skældte ud og råbte ting på tysk hele tiden.<HR></BLOCKQUOTE>

hahahahahaha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

det lyder lidt sygt med et trip på 50 timer... men han skriver jo også, at det blev blandet op med en del øl, sprut og hash - alligevel.. 50 timer er lidt sygt. Jeg blev fucking træt af at trippe på hash oralt i 12 timer... var ved at blive sindsyg... jeg gik i seng og stod op igen, og kunne stadig mærke det - var åbenbart også skæv i søvne. Hmm, læs mere her: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=505

men 50 timer på svampe? tror jeg ville bryde sammen...

Junior medlem

Helt enig, Ydefar! Det bliver ikke meget bedre end at trippe på festivaler. Glæder mig til tyskland i weekenden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Aner ikke hvad det var for nogle svampe. En jeg kender gror dem, må lige spørge ham.

Jeg sørgede for at spise lidt af dem hele tiden, derfor varede de så længe. Har ellers kun prøvet at holde et svampe trip kørende i ca. 16-20 timer. Det kan klart anbefales, men alting med måde. Tror jeg springer svampe over et stykke tid...

Moderator
Brugeravatar

Syns det lyder alt for vildt, hver gang jeg booster et svampetrip skal der mere og mere til, tror ikke jeg kan holde det kørende i 20 timer!

Et 50 timers trip må kræve enorme mængder svampe og noget mere og stærk3ere end hash og sprut!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Syret trip, maaand... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Festivaler er for fede at trippe på...
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har da gjort det sidste år på Roskilde. I år blev det til et lille syretrip.

Jeg vil nu hellere spise svampe her hjemme sammen med nogle gode venner. For mig bliver det alt for intenst med alle de mennesker og den ret høje musik - der jo ikke altid falder i ens smag:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hvis der havde eksisteret et holocaust, ved jeg præcis hvordan det ville ha været at være jøde omkring 1942.
<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Desuden, off-topic, sætter du spørgsmålstegn ved holocaust?!

[ 08 Juli 2003: Besked ændret af: g0dkiLLa ]

Medlem

Geografisk sted: Århus
50 timers trip [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] jeg er ihvetfald glad for at mit kun varede cirka 5 timer

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
At trippe små doser, enten LSD, svampe, 2ci eller noget andet er faktisk ok til en festival, man får det der lækre flow i kroppen, flere farver, og man nyder at være en del af menneskeheden (det føler jeg i hvert fald når jeg tager psykedelika til store forsamlingr, såsom raves og koncerter).
Men store doser er nok ikke til festival, de er til hjemme med de nærmeste trip-venner eller alene, hvor man vil ha' noget ud af det, psykisk og måske også religiøst.
Festivaller lægger ikke ligefrem op til det helst store psykedeliske trip, man kan mere bare nyde de lidt mere overfladiske effekter af et psykedelika, hvilket også er lækkert en gang imellem... det der rent æstetiske [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg må dog også lige tilføje at jeg synes dette års roskilde var meget tvetydig angående deres holdninger til NARGOO. Inden koncerterne havde de reklamen "Roskilde against drugs" (eller noget i den stil).
Og gik man derefter ud på pladsen om aftenen, kunne man se de mest trippede ting over ved de der tunneler f.eks., som var vildt fede at kigge på når man gik der og halvtrippede. Derude sagde de så egentlig, imo; "så tag dog de psykedeliske stoffer, det er det vi er her for!"... hmm meget mærkeligt signal at sende...hehe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Satori

[ 08 Juli 2003: Besked ændret af: Satori ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af g0dkiLLa:
Desuden, off-topic, sætter du spørgsmålstegn ved holocaust?![/B]<HR></BLOCKQUOTE>

jeg tror ikke ligefrem at han stillede et spørgsmål ved holocaust. Der er nogle nazister der nægter det, men du kan også vende den om og spørge dig selv: hvornår har de nazister hjernen med sig? tror bare det var noget han skrev ubevidst - gør det selv engang imellem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]