Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
I posten, Nu skal svampe prøves!!, bliver der snakket om at være nervøs før et trip og om at denne nervøsitet forsvinder når man kommer til psilosybinland. Er det noget flere herinde har mærket ? Er der nogen som vil komme med en beskrivelse af "landet" ? Grunden til at jeg sprøger er at jeg på et syretrip med en ven kom til et land, nej nok nærmere en dimension, hvor vores tanker fungerede på en sådan måde at vi begge var enige om at vi var klare til at blive erklæret for sindsyge hvis vi gav udtryk for hvad vi følte og tænkte. Vi blev nemlig bevidste om det faktum at, The Matrix has us !

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Lol @ "The Matrix has us."

Jeg vil mene, at det gælder i ret mange tilfælde, at når trippet starter så får man andet at koncentrere sig om, end nervøsiteten. Men hvordan man har det inden et trip, kan naturligvis påvirke den tilstand, man opnår i trippet.
Jeg vil slet ikke kaste mig ud i en beskrivelse af noget som helst tripunivers - jeg tror ikke at der kan sige så meget, generelt, om 'det'.
[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
det var mig der havde oprettet det topic, og det var mig der oplevede svampetrippet.

Læs min triprapport her: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=513

Jeg vil nu sige, at der ikke er nogen grund til at være nervøs. Svampe er fantastisk - det eneste du skal sørge for, er at du er sammen med en god ven, og så ude i det grønne. Ikke nødvendigvis meget natur, men et par træer og lidt græs er godt nok.

Landet er meget svært at beskrive. Jeg var jo ikke så meget inde i det, men fik lov til at få en lille bid af kagen. Det hele er sjovt, interessant, anderledes, smukt, fantastisk, nyt... Det kan ikke beskrives - jeg skriver også i min rapport: Respekt for alle dem der kan skrive en fornuftig resumé af deres svampetrip - for det er meget svært.

[ 07 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]