Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Svampe-Sex
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil lige høre om noget!
Jeg har ladet mig fortælle at det skulle være overdrevet vildt at dyrke sex på svampe, hvilket jeg godt kunne forstille mig, på grund af ens forstærkede sanser (som svampe jo giver).

Men samtidig tror jeg ikke at jeg ville kunne dyrke sex, mens jeg var påvirket af svampe.

Men er det sandt at det er det fedeste at dyrke sex på???

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hmmm... Billede
Mine personlige favoritter indtil videre er MDMA og syre. Begge dele giver en meget intens oplevelse. Dog tror jeg ikke at det kan anbefales mens syren er på sit aller højeste, det vil vistnok bare blive til noget mærkeligt noget...
GHB er også meget godt. Hash synes jeg ikke er sådan helt specielt godt... Det har det med at gøre mig en smule uengageret. Speed synes jeg heller ikke er interessant at have sex på.
Jeg har ikke prøvet sex på svampe endnu, men en lille dosis kunne jeg forestille mig var meget godt til formålet.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg, DK
GHB er godt til sex, ja. Derfor har man også kunnet købe det i sex-forretninger. Man skal bare passe på ikke at få for meget, så bliver man for søvnig. Det er ikke "overdrevet vildt fedt" i den forstand, synes jeg, men det forstærker lysten og nydelsen uden at forringe evnen. Hvilket alt i alt ikke er så ringe endda. Billede

Jeg har svært ved at forestille mig selv dyrkende sex på svampe eller lsd, da jeg er ude af stand til at foretage mig noget som helst fornuftigt, og bliver stresset ved mindste anledning. Men nogle gør det og er vilde med det.

Jeg har prøvet sex på svampe, men det var langt fra et trip.

Jeg tror at sex på psykedeliske stoffer, intensiterer det hele meget, og jeg tror også at det kommer meget an på hvem man har sexen sammen med. Om hun spiller med på trippet, om hun selv tripper, eller om hun bare regner med at det skal være som det plejer at være. Hash er eddermanme dårligt sammen med sex, sådan har jeg det i hvert fald oplevet det.

Poppers skulle være godt, har dog ikke selv prøvet det, men det skulle give det vildeste klimaks, og nærmest give én en "eksplosiv" orgasme.

Har dog aldrig prøvet det med andet, jeg synes sex er herligt i sig selv, oxo.

mvh.
Martin

Junior medlem

Geografisk sted: Silkeborg, Jylland, Danmark
Jeg syns syre er fedt at have sex på. Man skal bare lige sørge for at tage sig visse forholds regler. Jeg syns det er klart fedest, når, i mit tilfælde, hun også er på lsd. det gør, at man er på samme bølgelængde, og ikke, eventulet, skal skjule det.
Og så skal man sørge for at der er HELT mørkt, og at det forbliver sådan, til trippet er helt ovre. der er ikke noget mere ubehageligt, end når solen er ved at stå op, og man begynder at kunne skældne ting, og stadig er MEGET visuelt påvirket. Det er ikke altid, at ens kæreste er lige køn, når skyggerne falder forkert. Så hold det TOTALT mørkt til trippet er stildnet af. Det er faktisk også sjovt, uden syre, i totalt mørke! Billede

Men, smag og behag!

PSY-

[This message has been edited by Psykenauten (edited 09-11-2000).]

Junior medlem

Nu vi snakker om det. Så tror jeg altså at det kunne være fedt at dyrke sex på svampe.
Er der nogle som har prøvet Spanske fluer. Har tænkt meget over om det virkelig virker eller om det er ligesom med kineserne som tror at de bliver vildt potente af næsehorn. Billede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
*kæmpe griner*.. hvad fanden er spanske fluer ?
man skal vel ikke æde en håndfuld levende fluer ?.. måske er de gode danske kolorte fluer bedre.. man kunne være heldig der var en begyndelse til svampe dannelse på deres ben.. hehehe

-TM

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vel helt afhænig af hvilken partner man benytter Billede
Til Loonie, jeg kan ikke anbefale poppers til sex, men hvis du ikke har prøvet det så tag lige og besøg en sexshop. effekten af poppers er meget intensiv i ca. 10 sek - men efter min mening lidt for intensiv. Poppers er noget rigtig kemikalie lort, men alligevel ret sjovt prøve en enkelt gang eller to.

------------------
zIoN iS fOr ReAl

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hehe, jeg synes at poppers er meget underholdende sammen med psykedeliske stoffer, men jeg tror ikke at det er noget jeg vil prøve sammen med sex...
Tror at det vil virke lidt underligt lige at holde en lille pause for at få et snif fra flasken... Billede

------------------
Only users lose drugs!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Spanske fluer er vist rimeligt giftigt hvis ikke pissegiftigt. Det kommer faktisk ikke fra fluer, men fra biller der lever over hele europa. Billen hedder Cantharis vesicatoria og den indeholder det aktive stof cantharidin. Dette stof er dødeligt i mængder på mellem 5-10 milligram. 1,5 gram knuste biller skulle kunne dræbe et menneske på 24 timer. Det er vist nok et aphrodisikum, men det er stryknin også i små mængder.

Jeg mener selv at THC er et ganske udemærket aphrodisikum.

Ps. Vidste i godt at campari er lavet af ekstrakt af knuste biller!

Ashoka Billede

[This message has been edited by Ashoka (edited 10-11-2000).]

Medlem

Geografisk sted: Mars
Det rocker simpelt hen for vildt at dyrke sex på svampe, og det er IKKE svært Billede~~~~~~
Det er FOR lækkert, det eneste farlige i det er at det kan være vane dannende Billede

Lyn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Spansk flue står beskrvet i Sten Laris bog. Jeg mener at han siger den ikke er til at spøge med. På et tidspunkt skriver han : "Den gør en sindsyg og pikliderlig i lang tid, men på grund af bivirkningerne skal man altså holde sig fra den"

------------------
Støt fri hash !

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan klart anbefale sex på svampe... Prøvede det sammen med min ekskæreste for lidt over et årstid siden.
Vi havde været til Hyperstate '99 og havde begge ædt 1-1.5 gr. P. Semilanceata, og jeg skal lige love for at vi begge var liderlige... Jeg følte en mærkbar potens-styrkning, og vi bollede igen 20-30 efter vi havde gjort det 1. gang...

Prøv det!

P.S. Det skal lige at halluerne godt kan være lidt forvirrende - jeg tog hende bagfra, og så hendes ansigt i nakken på hende og det var lidt skummelt - hehe...

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Mine erfaringer med SEX og stoffer, r lidt blandet. Men som pige, kan jeg kun bidrage med mine egne erfaringer.

1. Sex på hash.. kan være genialt, men man skal lige sørge for, at være på inden, for mine erfaringer siger mig, at jeg r ret svær at tænde i hashrusen. Men lykkedes det, r det for godt, man skal dog regne med, at begge parter, kan være lidt fraværende i akten, men nydelsen opvejer nu dette en hel del. Men har dog også kun prøvet med kærester, og tror det ville komplicere tingene en hel del, hvis det var et one-night.

2. Sex på syre el. svampe. R klart for vildt, men igen, chancen for at blive så opstemt r ringere end i clear tilstand, jeg har dog også hørt og bemærket fra min kæreste, at det kan være svært at få den til at stå, selvom lysten r der. Kan selvfølgelig være individuelt. Men når den gør,, *gf* Så føler jeg mig for heldig, og nyder det for vildt.

3. Sex på E el. kiks

R her kun i forbindelse med one night, for når lysten melder sig, r man sq for uhæmmet.
Så her kan jeg kun sige, hvis man blir tændt, så det lige nu og her, og en meget egoistisk erfaring. Hvor du selv r i centrum. Men det r nu ikke så ringe endda. Kæresten melder dog, at han (næsten) aldrig har kunnet få den op på E (desværre) *gg*

Min sidste meeeget heldige oplevelse var på mushiefield, i marken *gg* Først en gang på svampe, og en gang på syre og tjald.

Tror I jeg følte mig heldig den weekend?? *g*

Chill Simo

Billede

Medlem

Kan godt lide sex på amf, kan køre total længe, og når jeg så endelig kommer, er det RET ekstremt.

Kex er også dejligt nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Har desværre ikke prøvet på så meget andet.

Medlem

Jep. Når mange af de nyere poster er blevet lukkede af en vis herre, og når resten handler om, hvor latterlig Anima er, så må man jo til at finde de gamle frem igen.

Jeg vil prøve sex på svampe.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch:
Kan godt lide sex på amf, kan køre total længe, og når jeg så endelig kommer, er det RET ekstremt.

Kex er også dejligt nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Har desværre ikke prøvet på så meget andet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er virkeligt dumt at komme på stimulanser...

Det er da det samme som at bede sin krop om at dø så hurtigt som muligt...

Men skulle man endelig have sex på noget, så måtte det være en kombination af LSD, AMT, DOB + tantrisk tilbageholdelsesteknik og/eller Injakulation

Kan godt forestille mig det som værende temli dejligt !

[ 12 2003: Besked ændret af: Anima ]

Insane psychedelia user!

Dyrke sex på aMT ? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
svampe sex er bare sjovt og skørt
skæv er dejligt
mdma er for vildt
coce+øl sjovt til noget brutal sex
amf impotent men kan lade sig gøre

Medlem

Anima> Hvorfor er det dumt?
Det er utrolig dejligt, men dumt? Uddyb venligst, ved nemlig ikke så meget herom [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

AMT?
Nu har jeg desværre ikke selv prøvet AMT, men efter hvad jeg har hørt om en ven, der var total long gone i bio på AMT, så kunne jeg sq ikke forestille mig sex, specielt ikke, hvis hun heller ikke var dopet. Er begge dog på AMT, kunne man nok få en meget go griner på, af at stå på sidelinjen med et kamera [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 2003: Besked ændret af: t3ch ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]