Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Herre Patter
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
mig frisk... dig fix pm når jer find ud af noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

siden jeg er fra Århus, som jer, så er jeg klar på den værste [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
klar på den værste :P sikker på du kan følge med os i lamhed?

men ellers.. jeg er også klar.. har ikke fået taget mig sammen siden øhhh.. har faktisk aldrig fået taget mig sammen og kommet afsted

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er også klar... svampeturen sidste år gik lidt i vasken, da både TJiLLe og trold havde for mange tømmermænd (tjille var en BZP-luder) så det blev kun mig og confusion og vi fandt vel 20-30 stk hver :/

Men jeg vender stærkt tilbage i år. Sted og dato synes jeg vi skal diskutere pr PM, så vi ikke har padderne rendende.

Hey svampe folks i østjylland og resten af DK

Nu har jeg personligt holdt ca 2 års pause fra stoffer, er så stille og roligt startet lidt op igen med at tykke lidt kath en gang imellem. Nu er der jo ikke så lang tid til at der er dansk svampe serson, så hvad siger folk til en tur ud og samle små "patter" på de danske marker her engang om nogle få mdr.

Vi kunne jo lave en heldags tur ud af det og starte om morgnen på en aftalt mark og så går jagten ind, når folk møder op og slutter når .... tjaaaa x timer efter du er stoppet med at æde dem du plukker.

Alle er velkommen til at joine op under fanen, lige meget om man er ny eller erfaren svampe plukker.
Det eneste krav er at man er fyldt 18 år eller har en forælder med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Så kommer der selvfølig sådan nogle naturlige regler som at man tager det med hjem man har haft med, ikke noget med at smide affald osv. i naturen man efterlader stedet som man indtog det - en masse svampe forhåbenligt.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Det er fuldt lovligt at plukke og spise danske svampe, man må bare ikke plukke med hedsigt til salg. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

jeg er frisk gamle dreng det er altid hyggeligt med en plukke tur selv om man måske ikke finde så meget.....
lol jeg tage min far forælder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hey, jeg er da helt sikkert også med på den! PM når tiden er inde!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hmm.. ville det ikke være nemmere hvis vi diskuterede dato og klokkeslæt på IRC? Så kan vi aftale et tidspunkt til at aftale tidspunktet... lidt tricky [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] håber I kan følge mig [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
I kan allesammen tage til Aalborg, så kan vi plukke her. :-)

Er der mange magiske marker i Århus området??

Mvh Lasse, som plukkede 25 g tørrede sidste år. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

noooo ikke ålborg... for langt... her i Århus er der så mange marker og svampe, at Anders Fogh Rasmussen ligefrem kaster dem i hoved på folk... måske lidt overdrevet - men for fanden... hvis man kan finde dem i min mors have, så kan man fandme også finde dem i enhver baghave her i århus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Jeg vil da os gerne med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] århus stemmer jeg os på

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe, vi kan jo gøre sådan, at vi aftaler en dato, og så lader være med at drikke i 2 dage op til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@TJiLLe:

haha, tror jeg ikke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men jeg har været ok meget lammet af hash de sidste to dage... jeg har set overraskende farver, og jeg har mistet min stedsans 110%... laver en trip-rapport når jeg kommer hjem :P

så jeg tror ikke jeg kan være mere parat til at være lam [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] sagt på en anden måde: jeg er klar på den værste [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

aliaarhus tror det har vætr gødning nøgnehat du har funde i din mor´s have...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold|idle:
aliaarhus tror det har vætr gødning nøgnehat du har funde i din mor´s have...<HR></BLOCKQUOTE>

haha næppe! da jeg boede hos hende var der en meget streng gødninge-politik! Når kommunen kom for at slå græsset og fixe haven, så kan jeg forsikre dig for at der blev holdt øje med dem............. tror jeg [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

men det er også ligemeget!! At trippe på gødning er fedt! Skal vi kortlægge min mors have et visit? men tror ikke vi finder mere end 20 styks, hvis vi er heldige [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

btw. trold, du skal da med ud i naturen når vi smutter, skal du ik? Kunne være fedt at udveksle nogle ord med en erfaren århusianer [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

/Edit: nogle dumme stavefejl.. bær over med mig, er smadret lige nu [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 24 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

jow da helt sikke .har snakke med piercer om det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Skulle da oxo mene at jeg er klar, en PM til den tid ville være dejlig...

Så er det lige jeg undre mig lidt over at i vil PM en helt masse, måske fordi i ikke er bekændt med lovgivningen?

Det er ikke forbudt at plukke svampe i dk ej heller at spise dem, det er forbudt at sælge, købe og beside svampe. Så der er ingen grund til at gøre det til en masse hemmeligheds kræmmeri, hvorfor skulde padderne komme ud og sige noget til at vi tåger lidt rundt i det grønne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ang. ideer om ture i ålborg osv. det er i velkommen til at komme med, men ikke i denne tråd da dette er en tur i Østjylland.

MVH
Piercer

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

lyder godt.. håber snart de små kræ kommer frem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] er lige selv kommet hjem fra mit første svampetrip.. fantastisk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Piercer:
Det er ikke forbudt at plukke svampe i dk ej heller at spise dem, det er forbudt at sælge, købe og beside svampe.<HR></BLOCKQUOTE>

Når man har plukket en svamp, så besidder man den jo sådan set?

Jeg er overbevist om, at hvis man overlagt går efter psilocybin-svampe, så er det ulovligt - men hvis man, ligesom i andre europæiske lande, ved et "uheld" plukker psilocybin-svampe, når man er på plukketur efter andre svampe, så er der ingen ko på isen.

Medlem

Geografisk sted: københavn
Jeg er også frisk på at tage med.. helt rart at komme ud med nogle lidt erfarne samlere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

that's my sweet gay boy, Esbon [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]