Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: svampejagt
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
meget er sket siden sidste efterår, så jeg ville lige høre om det var i mod forumets politik at spørge om interessen for en skovtur/marktur her i efteråret?
Sidste år på denne tid var der store planer i gang på denne side, men i år ser det mildest talt lidt tyndt ud. Vi kunen jo allesammen gå ud sammen og få en skæg weekend, hvis der altså er stemning for det?

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
Du tager bare bussen til Nyborg, regionaltoget til KBH og S-toget til Klampenborg lørdag d. 27/9 så du kan vade ud i Dyrehaven omkring kl. ca. 14:00

ses

svampetur

[ 16 September 2003: Besked ændret af: mushroom ]

Junior medlem

Geografisk sted: Et sted i DK
Hej tjalfe.

Jeg er osse fra sydfyn og jeg vil da gerne med ud og lede... Har du tideligere erfaring med at samle selv?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har hørt at svannike bakker (eller hvad de nu hedder) ved fårborg, skuller være et rigtig godt sted [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Ja jeg kommer liger fra svanninge bakker! Jeg har en masse med hjem men jeg er vist lidt parnoid, jeg vil ikke spise dem hvis ikke jeg er hundrede % på at det er Nøgen Spishat... Kan jeg maile en af jer 'kendere' et par fotos og så kan i vudere dem!?

Best Regards

-Peter

Junior medlem

Geografisk sted: Faaborg
Daws! jeg kommer fra faaborg, ogja, svanninge bakker er et rigtigt godt sted at plukke, men jeg har hørt nogle rygter om at de har sprøjtet, så svampene først kommer igen der om 4-5 år, men om det er rigtigt ved jeg ikke.... skal selv op og kikke i weekenden. det måtte bare gerne blive noget koldere i sted for det her solskin... jeg hader solskin lige nu! men i kan jo også bare finde en nærliggende ko eller hestemark, der kan man skam også finde en masse hvis de er kommet....! held og lyk med svampeplukningen. P.s. hvis de svampe du har fundet har grå lammeller og ikke er rigtigt spidse men mer halvkugleformede så er det nogen der ligner meget, men altså ikke de rigtige....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Nu har jeg ikke mest lyst til at køre med DSB når jeg tripper [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] og hjem skal man jo... så jeg vil stadig gerne høre fra nogen her fra egnen (odense)

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
tjalfe: du kan da vel bare ligge dig i skoven der ude i klampenborg jeg tror ikke der kommer nogen at forstyrrer dig.
jeg så sidste år at der lå et par stk i telt selv om man ikke må
men det er der jo så meget man ikke må [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Hey Nico... hvor i svanninge bakker fandt du dem? nede i dalen eller hvad? Jeg har været der ude men vi kunne ikke finde dem! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] Hvis du har lyst så kan vi da tage derned et par gutter og lede sammen!?

Junior medlem

hello. Jeg var en tur i svanninge bakker i går sammen med en af mine venner og jeg fandt da en godt 20 stykker SN t mig selv som jeg selvfølgelig skyndte mig og æde og nam det var dejligt med en lille svamperus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Det tog godt nok lang tid at finde dem, men det er da altid rart at vide at der er nogen nu...

Medlem

Sign me up....

Mushroom > Tjek PM : )

[ 23 September 2003: Besked ændret af: Schotty ]

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
ja en tur på svampejagt ville da være hyggeligt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg er dog selv fra Århus og må erkende at jeg ikke er den største svampe kender, så hvis der er nogen fra egnen som vil med ud ville det være fedt! -men ellers hvor her ved Århus ville være et godt sted at gå på jagt??

Junior medlem

Daws mcpercer eller hva det nu var du hed. Jeb, jeg fandt dem nede i dalen hvis man går et godt stykke ned. var der oppe i søndags og fandt 400 SN sammen med en ven, spiste 60-70 stykker hver og blev mega kogte i hovederne... det var sq lækkert. men jeg tror jeg venter lidt endnu med at samle for alvor, for de kan godt være svære at finde...

Junior medlem

sorry, mente mcpeterc...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]