Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6405 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 321  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 okt 2018 13:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 12:26
Indlæg: 15
Psykofreak skrev:
Np.2988 skrev:
Hejsa.

Er helt ny her... Hvordan ser det her ud?

http://imgur.com/gallery/LoxyvRT

Dwsværre, det er høsletsvampe og måske lidt huesvamp/hjelmhat.


Ok. Mange tak. Er alle SN garanteret med spids top? Synes bare jeg har set nogle afvigere på billeder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 14:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =2&t=46178
Her kan du sammenligne narrehattene og de rigtige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 16:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:32
Indlæg: 1
Er der nogen der kan give et bud på om dette er SN?

Billede

På forhånd tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 16:32 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det er det ikke, desværre. :(

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2018 11:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Er det bare mig eller er sæsonen i år særligt sløj?

Jeg kunne forstå at SN lever af døde græsrødder, og eftersom der har været næsten komplet udtørring på de fleste græsmarker i år så burde der være rigeligt med døde rødder at spise af, var min umiddelbare indskydelse.

Men så kom jeg til at tænke lidt over det, og efter jeg har travet en rum marker igennem med næsten ingen marksvampe overhovedet, er jeg kommet frem til at vi måske i stedet for kommer til at se et helt dødt år, grundet græssets "genopblomstring" hvilket har skudt væksten fra dødt til fuld grønt på utroligt kort tid. Det skete igennem hele August og September da der igen kom vand hvilket bare gjorde at alle græsrødderne spiste alt næringen som ellers havde akkumuleret i de øverste lag oven over rødderne igennem sommeren og kunne agere medie for svampene.

Bare en teori, omend en kedelig en af slagsen og håber da på at de pludselig vælter op. Dog er jeg knapt så sikker på det, da vi har set en masse store og flotte svampe i skovbunden i år, hvilket som sådan peger lidt i retningen af hypotesen om græsset holder vand eller ikke gjorde i sommers eller whatever.

Hvordan ser jeres marker ud?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2018 14:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Har haft samme oplevelse på mine spots. Fandt kun ganske få svampe på samtlige marker, men ikke SN.

Håber på de kommer om en uge eller 2.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2018 17:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Også et stort nul her var forbi og kigge i dag og nej, men i skoven har der været mange.
Har faktisk gået og tænkt på det med rødderne i noget tid nu og ka ik helt få det til og passe - midten af marken har været så sveden at der ikke gror græs længere.
Der gror næsten kun en slags plante, men der må jo være mange døde græsrødder, så der burde komme svamp.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 16:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2018 23:13
Indlæg: 4
Er der gevinst denne gang?
https://imgur.com/a/qXHPOjw


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 16:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
dasjux skrev:
Er der gevinst denne gang?
https://imgur.com/a/qXHPOjw

Næ det er ikke SN.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 16:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2018 23:13
Indlæg: 4
Psykofreak skrev:
dasjux skrev:
Er der gevinst denne gang?
https://imgur.com/a/qXHPOjw

Næ det er ikke SN.

Damm, den lignede ellers en af dem i guiden på en prik, da vi plukkede dem. Fundet på golfbane


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 16:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
dasjux skrev:
Psykofreak skrev:
dasjux skrev:
Er der gevinst denne gang?
https://imgur.com/a/qXHPOjw

Næ det er ikke SN.

Damm, den lignede ellers en af dem i guiden på en prik, da vi plukkede dem. Fundet på golfbane

Det er nok glanshat du har fat i, så helt rigtig ligner den noget fra guiden, bare ikke SN.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 18:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 12:26
Indlæg: 15
Hej eksperter

Tror stadig ikke det er lykkes. Men da jeg aldrig har set en live, vil jeg lige høre alligevel.. Hvordan ser de her ud.?

http://imgur.com/gallery/q3Y1GaW

Et andet spørgsmål... Tager i ko-kostume på når i render rundt på folks marker? Og hvad bruger i som undskyldning hvis i bliver opdaget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 18:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Tag denne guide med næste gang.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =2&t=46178
Prøv at undgå du bliver set fra gården, man må jo improvisere hvergang ejeren kommer, der er ikke nogen facitliste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 19:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 12:26
Indlæg: 15
Psykofreak skrev:
Tag denne guide med næste gang.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =2&t=46178
Prøv at undgå du bliver set fra gården, man må jo improvisere hvergang ejeren kommer, der er ikke nogen facitliste.


Tak. :)
Jeg synes jo de ligner dem på det billede her:

http://imgur.com/gallery/77mV2lb


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 22:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Synes også de der spidse er langt brunere, end dem jeg oftest finder. Har fundet dem i den farve, men det sådan max 10%. Oftest har de været sådan lidt mælkeagtige i det og en smule gule på spidsen - spidsen bliver også meget genkendelig, når du finder dine første rigtige.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 13:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Er der nogen der ved, om de er begyndt og myldre frem, eller vil i give det en uge mere før der begynder og komme skub i dem? :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 14:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Narkopolo skrev:
Er der nogen der ved, om de er begyndt og myldre frem, eller vil i give det en uge mere før der begynder og komme skub i dem? :)

Jeg har plukket det første 1,5 g. i denne sæson, og også spist dem for et par dage siden! Så de er skam begyndt at titte frem, omend det står noget sløjt til.. Jeg ved slet ikke om Sjælland har fået gevinst endnu?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 14:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Sjælland her. Var ude igår, nada.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 15:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2012 13:55
Indlæg: 53
Også sjælland her, har været ude i dag og fundet ca. 25 styks igen, som jeg også gjorde for ca. en uge siden. Der plejer at være mange mange flere på det sted hvor jeg har fundet de 25. Så de er der, bare meget få. Har dog set rigtig mange slags svampe i dag på samme mark, sidste uge var der næsten ingen svampe overhovedet. Så lidt er der sket. Det virker stadig som om at der mangler regn på sjælland - De SN jeg har fundet, vokser stadig kun på den del af marken, som er meget mere våd end resten, og dvs. en meget lille del af marken. Så snart jeg vandrer ud hvor solen skinner det meste af dagen, er der tørt og intet at se. Alle jeg har fundet i dag, ligner i øvrigt meget friske svampe der lige er dukket op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2018 16:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Okay cool, så jeg skal indtil videre prøve og lede hvor der er meget fugtigt og evt skygge fra nogle træer, og så burde der være begrænset success right? ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6405 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 321  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team