Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg ved ikke om det er mig der er blevet halvblind eller kronisk high, men for 2 uger siden var jeg ude på marken og finde 200-300 spids nøgenhat.. De 2 efterfølgende uger har jeg været ude på samme mark 6 gange, og har kun fundet 10-15 stk....? Er der et tidspunkt på dagen det er bedst at gå på jagt??? Hvad sker der med syllerne når nattefrosten går ind??
er 100 % på det er de rigtige svampe, da jeg efterhånden har spist syller nogle gange...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja jeg har så et andet problem... Jeg vil give dig ret i at de kun groede i ca. to uger i år.. De fik ikke meget tid at gro på før frosten slog til jo. Mit største problem er at jeg plukkede ca. 300 syller og har sidenhen spist demtøre (ca.100-200 stk. pr. trip) og de har ikke haft en skid virkning.. Jeg ved at det er de rigtige da jeg ca. har brugt 5 ugers fritid på at studere dem på nettet og på græsplænen men der sker jo intet når man ædder en håndfuld af dem..

Hvorfor???

Titel:
Jeg er ked af at sige det, men hvis du har spist 100-200 uden effekt, så har du plukket de forkerte.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
hmmm jeg troede osse at de alle var væk men igår væltede jeg på cykel fordi at jeg liiige så et par stykker ude i kanten af en mark. (der kommer nok noen billeder senere)
det var godt nok for igår fyldte jeg 3 fryseposer til kanten med SN
DE ER DER ENDNU :!: det er bare med at finde de gode steder

go jagt

-Cali

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]