Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej allesammen! 8)

Jeg har lige købt 30g friske Mexicanske Psiloybe Cubensis
hvilken måde vil bedst til første gang?
har aldrig prøvet svampe før, så vil gerne kunne følge med trippet og ikke bare blive for blæst..
iøvrigt vil jeg meget gerne hører hvis i selv har prøvet disse svampe, hvordan i gjorde, og fik det.. :)

på forhånd tak :arrow:

Titel:
Medlem

jeg synes du skal prøve med halvdelen af svampene altså ca. 15g måske lidt midre hvis du aldrig har prøvet et psychedelisks stof før..

hvis jeg var dig ville jeg tygge dem så du er sikker på at få det helle med men du kan også lave te af dem hved at koge noget vand lad det køle lidt af og så hæle over svampene og lade dem trække..

God fornøjelse :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja, lyder fornuftigt nok.. Det er hvad der vil svare til 1.5 tørret.. Det er en fornuftig start dose..
Let us know, hvordan det går :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
jeg synes du skal prøve med halvdelen af svampene altså ca. 15g måske lidt midre hvis du aldrig har prøvet et psychedelisks stof før..

hvis jeg var dig ville jeg tygge dem så du er sikker på at få det helle med men du kan også lave te af dem hved at koge noget vand lad det køle lidt af og så hæle over svampene og lade dem trække..

God fornøjelse :wink:

syns bare det virker af meget 15g :P
er du gal man skal have meget svamp i munden så :shock:
blarh

Titel:
Medlem

du kan jo også tøre dem på en avis det tager ca 3-5 dagen hvis du først skal bruge dem i weekenden eller senere.. Så fylder det ikke så meget som der lige er blevet sagt vil det ca svare til 1,5 g tøret og vil stadig være lige så potente

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
du kan jo også tøre dem på en avis det tager ca 3-5 dagen hvis du først skal bruge dem i weekenden eller senere.. Så fylder det ikke så meget som der lige er blevet sagt vil det ca svare til 1,5 g tøret og vil stadig være lige så potente

1.5g det kan da ikke være så mange svampe..

hva nu hvis jeg tørrer hele lortet, kan jeg så ikke få mere ud af det på den måde ?

Titel:
Medlem

forstår dig hvist ikke helt... hvis du har 6 svampe som til sammen vejer 30g friske vil du stadig have 6 svampe som vejer 3g tøret..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
forstår dig hvist ikke helt... hvis du har 6 svampe som til sammen vejer 30g friske vil du stadig have 6 svampe som vejer 3g tøret..

troede bare ikke vægten faldt meget[/i]

Titel:
Medlem

jo det gør den svampe består af ca. 90% vand men uanset hvad du vælger har du til 2 trip af middel styrke sådan ca måske lidt under..

men hvis du vælger at tage dem friske og de ikke lige skal indtage med det samme så husk at opbevare dem mørkt og køligt feks. i køleskabet men selv her er der en begranset tid de holde sig friske..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
jo det gør den svampe består af ca. 90% vand men uanset hvad du vælger har du til 2 trip af middel styrke sådan ca måske lidt under..

men hvis du vælger at tage dem friske og de ikke lige skal indtage med det samme så husk at opbevare dem mørkt og køligt feks. i køleskabet men selv her er der en begranset tid de holde sig friske..

så når jeg får dem skal de i køleskabet nogle dage, og så er de "good to go"?

Titel:
Medlem

ja dette er dog ikke nødvendigt men det vil hjælpe med at holde dem friske indtil du besluter dig at det skal være den store dag hvor du prøver dette dejlige psykedeliske stof for første gang men bare husk at de ikke kan holde sig friske forevigt.. hvis det var mig ville jeg tørre dem..

synes også lige jeg vil nævne at det vil være en rigtig god ide at sætte sig så meget som muligt ind i stoffets virkning så læs alt hvad du komme i nærheden af og husk at set og setting er rigtig vigtig for en god oplevelse

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
ja dette er dog ikke nødvendigt men det vil hjælpe med at holde dem friske indtil du besluter dig at det skal være den store dag hvor du prøver dette dejlige psykedeliske stof for første gang men bare husk at de ikke kan holde sig friske forevigt.. hvis det var mig ville jeg tørre dem..

synes også lige jeg vil nævne at det vil være en rigtig god ide at sætte sig så meget som muligt ind i stoffets virkning så læs alt hvad du komme i nærheden af og husk at set og setting er rigtig vigtig for en god oplevelse

tak. har ihverfald læst om dem i 4timer
føler mig klar!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg ville helt klart anbefale dig at spise dem friske. Så slemme er de slet ikke. Det er bare en stor champignon :D .
Desuden så er der i de friske også det aktive stof psiloscin, som ikke er i de tørrede. Så i teorien vil de være lidt stærkede går jeg ud fra.. (eksperter...?)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Er helt enig med MethylOle... Jeg kan personligt bedse lide at indtage friske svampe vs tørrede..
Sys faktisk de smager okay friske.. Hvor imod, jeg HADER smagen af en tørret Cubensis..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

LeSeiD skrev:
Er helt enig med MethylOle... Jeg kan personligt bedse lide at indtage friske svampe vs tørrede..
Sys faktisk de smager okay friske.. Hvor imod, jeg HADER smagen af en tørret Cubensis..

puuha ja, smagen har jeg ikke noget godt om :shock:

Titel:
Medlem

At jeg skrev at jeg ville tøre dem var mere ment hvis de ikke skulle indtages med det samme.. gik ud fra at du har bestilt dem fra hjem fra et sted på nette.. hvis det forholder sig sådan har de ca været på vej 5 dage inde du modtog dem og jeg mener ikke de kan holde sig friske meget mere ind 2 uger er dog ikke helt sikker..

synes ikke smagen af slemmer ved tørret vs friske.. men det selvf en smags sag.. synes i det helle taget ikke smagen af så slem om med jeg heller ikke finder dem delikate.. du kan jo også lave te af dem..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
At jeg skrev at jeg ville tøre dem var mere ment hvis de ikke skulle indtages med det samme.. gik ud fra at du har bestilt dem fra hjem fra et sted på nette.. hvis det forholder sig sådan har de ca været på vej 5 dage inde du modtog dem og jeg mener ikke de kan holde sig friske meget mere ind 2 uger er dog ikke helt sikker..

synes ikke smagen af slemmer ved tørret vs friske.. men det selvf en smags sag.. synes i det helle taget ikke smagen af så slem om med jeg heller ikke finder dem delikate.. du kan jo også lave te af dem..

regner med jeg tar' og tygger 5g, venter lidt, så 5g igen osv.
vil gerne kunne følge med trippet :)

Titel:
Medlem

Synes jeg lyder fornuftig men pas alligevel på.. en klassiks fejl af at man ikke kan forstå at man ikke kan mærke noget efter en halv time og så indtager man noget mere hvorefter den første mængde begynder at sparke ind og det så kommer ude af på den måde

Titel:
Medlem
Brugeravatar

doll skrev:
Synes jeg lyder fornuftig men pas alligevel på.. en klassiks fejl af at man ikke kan forstå at man ikke kan mærke noget efter en halv time og så indtager man noget mere hvorefter den første mængde begynder at sparke ind og det så kommer ude af på den måde

har tænkt mig at vente 45min (MINDST) - 1time..
tager det stiiiiille og roligt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]