Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kom lige til at tænke på noget...

Hvilke stoffer er knarkhunde trænet i at opspore, er det kun de mest almindelige stoffer eller også nogle af de mere eksotiske såsom svampe?

Har gået med tanken om at dyrke et par shrooms derhjemme, og risikoen for at der kommer en hund på besøg en gang er mangedoblet her på det sidste..............

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Kom lige til at tænke på noget...

Hvilke stoffer er knarkhunde trænet i at opspore, er det kun de mest almindelige stoffer eller også nogle af de mere eksotiske såsom svampe?

Har gået med tanken om at dyrke et par shrooms derhjemme, og risikoen for at der kommer en hund på besøg en gang er mangedoblet her på det sidste..............

Jeg har ingen anelse om det med hunde og svampe. Men vil risikoen alligevel ikke være for stor at tage, hvis du har mistanke om, at du vil få besøg af ordensmagten?

Titel:
Medlem

Personligt har jeg aldrig hørt om narkohunde som kan lugte svampe. Det er vel også begrænset hvor meget en tør svamp lugter, i forhold til en pose coke eller amf... Eller hero, eller eller! Men da sikkert muligt... Har egentlig aldrig hørt om svampesmuglere og såen.
Måske fordi de aldrig bliver taget eller man ikke hører om de bliver taget, der er måske ik et så stort marked for det herhjemme, folk dyrker dem måske selv, så det har været for dyrt at træne hundene til det?! Hvem ved... Gem dem i en tætlukket, lufttæt pose eller en mindre beholder, og så læg dem sammen med noget der lugter, eller i en beholder med vand og låg på... Der er mange ting at gøre for at skjule duften, hvis den overhovedet er der, men det er du sikkert klar over... Det gælder i det hele taget om at få fjernet alle de duftstoffer det stof man nu har, efterlader, og det ka være svært. Men som sagt, tror sgu ikke de træner dem til at lugte svampe, der er for mange omkostninger i forhold til hvor meget de kan få ind igen. Det jo det, det hele handler om. :evil:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det ville sgu ikke være noget problem for hundene at lugte svampene, hvis de eller var trænet til det.. Jeg tvivler.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Om panserne har hunde til den slags aner jeg ikke, men jeg ved at det burde VI have. Ville være skønt at have sådan en veludviklet hundesnude med som pejlepind på markerne i denne tid. Overvej hvor let det ville være at finde SN, og hvor spændende en opgave det ville være for køteren.

Skulle vel ikke være nogen herinde der rent faktisk har erfaring med den slags???????????????

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Frygt ej Svampehunden.
Så vidt jeg ved, er narkohunde kun trænet i at finde hash, opiater, kokain og amfetamin. Visse steder er man vist også begyndt at træne dem til MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Neglen skrev:
Om panserne har hunde til den slags aner jeg ikke, men jeg ved at det burde VI have. Ville være skønt at have sådan en veludviklet hundesnude med som pejlepind på markerne i denne tid. Overvej hvor let det ville være at finde SN, og hvor spændende en opgave det ville være for køteren.

Skulle vel ikke være nogen herinde der rent faktisk har erfaring med den slags???????????????

:lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Prometheus skrev:
Frygt ej Svampehunden.
Så vidt jeg ved, er narkohunde kun trænet i at finde hash, opiater, kokain og amfetamin. Visse steder er man vist også begyndt at træne dem til MDMA.

Jeg kan så sige at Hunde sagtens kan finde krudt fra patroner og alkohol som ikke har været åbnet endnu (som fx en dåseøl).. det er ikke fordi man ikke må have øl, men jeg tror godt at hunde kan finde svampe. Udover det, så har jeg lige vidnet en af mine venners lejlighed blive rensaget af politiet en torsdag aften.. og de gennemroder bare ALT.. de skal nok kunne finde dine svampe hvis det er et helt growkit du har dig.. det er ofte for stort til at gemme.. men tørret svampe kan man jo lettere finde et gemme sted til.

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis politiet kigger forbi med hunde tvivler jeg stærkt på de kan lugte svampe, men som andre sagde så roder de ALT igennem, så de skal nok fidne svmapene hvis de er der :P medmindre du har dine gemmesteder :)!
de har været 2 gange hos mig og der skar de kaffeposer og alt andet op, finder de intet betaler de for hvad der evt er ødelagt osv :) !

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
SiCriS skrev:
de har været 2 gange hos mig og der skar de kaffeposer og alt andet op, finder de intet betaler de for hvad der evt er ødelagt osv :) !

Så et godt råd herfra må være at du investere i et billigt parti for gammel kaffe (kan vel fås for en slik), og bare sætter dig ned og venter på strømerne. Kan måske i sidste ende betale sig bedre end at pushe 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Så et godt råd herfra må være at du investere i et billigt parti for gammel kaffe (kan vel fås for en slik), og bare sætter dig ned og venter på strømerne. Kan måske i sidste ende betale sig bedre end at pushe 8)[/quote]

det tror jeg sku ikke :) ! de kikker sku nok lidt underligere hvis de finder 4 paller kaffe. :) !

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Neglen skrev:

Man bruger vist trænede grise til at finde trøfler, så for mig at se er der da en chance :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
:mrgreen:

OK tror ikke det bliver noget problem så. Regner med at dyrke lidt, ikke noget stort, og tror sagtens jeg kan gemme dem...

Var sådan set bare nysgerrig :)

Alt det færdige er der ingen problemer i, jeg er xp3rt i gemmesteder ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]