Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Er det iorden at jeg har lagt min svampe ind i et skab, hvor der er mørkt på en avis... der er ikke specielt varmt, men kan ikke lige have dem andre steder!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, de har brug for en god del ventilation for at tørre, da de består af ca 90% vand. Et skab er derfor nok ikke det bedste sted, det er at foretrække, hvis de kan ligge fremme istedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu er de så på min radiator, men må de røre hinanden... ellers er der ikke plads til dem alle... hvad kan man gøre med lys... jeg har også sat en ventilator til at blæse lidt på dem... hvor varmt skal der ca være, de er på et avispapir! og hvor lang tid skal de have

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
DXA skrev:

Det lugter rimeligt groft her ved mig... men tror jeg klare den... de tørre godt nu, men hvor meget synes i jeg skal tørre dem... de kan vel blive helt til pulver!

ja hvus smuldrer dem, en tommelfingerregel er at 10g friske svinder ind til 1g tørret - men tør dem ordentligt hvis de ikke skal guffes med det samme, ellers mugner lortet sgu=)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg plejer at smide dem på nogle aviser på et bord, tager ca. 3-5 dage at tøre :)

Af personlig erfaring har jeg oplevet at de ikke må få det for varmt og at man skal sørge for at lufte ud så luftfugtigheden ikke bliver for høj :)

Og ellers er der ikke de tstore at sige, det må godt røre hinanden, og det er faktisk svært at få dem til at blive dårlie hvis bare man sørger for at lufte ud :) Så skabet er en dårlig ide ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]