Det er nu en uge siden jeg trippede mexicanske cubensis, hvor stor min dosis var er svær at sige da det var halv tørrede svampe vi indtog. Mit trip var dog af samme intense karakter, som jeg før har oplevet på 1.5 - 2 gram tørrede. Trippet forløber fint og vi "hygger" os, der er dog en meget ubehagelig hendelse hen ad slutningen på trippet, hvilken gør mig meget nervøs og bange på både mine med trippere og mine ejne vejne. Men alt i alt et fint trip.
Jeg vågner næste dag med de sædvanlige efter effekter fra denne dosis svampe. Jeg er en smule tung i hovedet, udmattet og skal anstrenge mig for at koncentere mig om krævende opgaver. Men udover disse normale eftereffekter føler jeg også et slags tryk ved min venstre tinning, hvilket jeg aldrig har oplevet før. Jeg går ud fra, at dette også "bare" er en måde hvor på mit hoved fortæller mig, at jeg skal skåne det i et par dage.
Dette tryg er så ikke aftaget endnu, selvom alle andre efter effekter er forsvundet og jeg alt i alt føler mig ovre trippet. Jeg har overvejet hvad dette tryg skyldes, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg er kommet frem til at det nok må være fordi mine muskler omkring min kæbe er overbelastet og derfor "hiver" i hele den ene side af mit ansigt.
Ikke destomindre er jeg noget nervøs over denne tilstand jeg befinder mig i og håber, at der måske er nogle her der kan berolige mig eller belyse situationen og hvad jeg evt. kan gøre for at få det bedre.
på forhånd tusind tak