Dr. Phibes skrev:
Nu bliver jeg nødt til at lukke noget galde ud (for en sjælden gangs skyld). Winta skriver
her:
Winta skrev:
2c-i synes jeg er dejligt filosofisk, meget hen af philosoffers stone

Forhandlerne er sikkert glade for udtalelser som disse, men er der virkeligt noget hold i dem? Virker Psilocybe mexicana i en filosofisk retning eller skaber brugerne selv illusionen fordi forhandlere og andre brugere har bildt dem ind at de har den effekt? Hvilke stoffer i 'Philosophers stone' skulle gøre, at den virker mere filosofisk end andre psilocybinsvampe?
Gimme some mud!
Mit foreløbig eneste trip på philosophers stones var ikke helt som beskrevet, der stod at det var mindre visuelt end andre svampe, hvilket jeg ikke kunne genkende (en gruppe på 5-20 "døde" mennesker rendte rundt i min stue gennem hele trippet, vildt hyggeligt når man tripper alene, rart med lidt selvskab)
Mht. at de er mere fylosofiske, njææææ, ikke rigtigt, men alligevel så var mine tanker dybere end på cubensis og cyanescens. Havde en tendens til at falde i staver til sidst i trippet hvor jeg bare stod og ja stod... Min hjerne var tom, vidste ikke hvad jeg skulle, hvad jeg ville, eller om jeg ikke ville det... Argh det var frustrerende. Mere en tomhed en filosofi.
Dog mere end cubensis hvor jeg mere har fokuseret på det ydre og hvor godt jeg følte mig tilpas. Så vil sige lidt mere mind-fucking end andre trips, havde nogle rigtig gode perioder med wierde tanker, men om det er placebo ved jeg ikke, trippet er vel det man gør det til?