Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 05:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jul 2007 22:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2007 16:33
Indlæg: 105
Geografisk sted: Neurotika
Hej

Det er sådan at en kammerat og jeg kan skaffe nogen mexikanske shrooms og dem vil vi meget gerne prøve at trippe på.

Vi skaffer os 30 gram af disse svampe, men det eneste vi er i tvivl om er hvor mange gram vi skal æde hver?! Jeg har en idé om, at det bedste er at æde hvad der svarer til 2-3 gram tørre men hvor mange g er det i friske tilstand? Vi er begge førstegangsbrugere vel og mærke. :lol:

Jeg håber at nogen af jer ''eksperter'' herinde kan hjælpe mig på vej...

På forhånd tak

:wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jul 2007 22:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2007 16:15
Indlæg: 198
Nu er jeg overhovedet ikke ekspert, men plejer folk ikke at sige at den tørede vægt*10=frisk vægt?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jul 2007 23:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2007 16:33
Indlæg: 105
Geografisk sted: Neurotika
Moj0 skrev:
Nu er jeg overhovedet ikke ekspert, men plejer folk ikke at sige at den tørede vægt*10=frisk vægt?

Du har nok ret. Jeg svinger også mellem de 10-12 gram...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jul 2007 23:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 mar 2007 22:03
Indlæg: 489
Den er god nok. Gå du bare ud fra at 10g frisk svare til 1g tørret vægt.

Held og lykke med trippet. :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2007 00:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Incinerator skrev:
Vi skaffer os 30 gram af disse svampe, men det eneste vi er i tvivl om er hvor mange gram vi skal æde hver?! Jeg har en idé om, at det bedste er at æde hvad der svarer til 2-3 gram tørre men hvor mange g er det i friske tilstand? Vi er begge førstegangsbrugere vel og mærke. :lol:


Jeg ville dele de 30 gram friske svampe mellem jer, altså 15 gram hver - svarende til 1,5 gram tørrede svampe.

Det kan give en ganske god oplevelse, som stadig er forholdsvist nem at styre.

Det man kan opleve på svampe ved denne dosis er, at man føler at man kan "ryge ind og ud af rusen" når toppen er nået og det er begyndt at gå nedad igen. Det kan betale sig at "zone ud" mentalt eller "gå dybere ned i rusen" for at mærke virkningen.

Hvis I er nået over plateau og gerne vil booste lidt, så kan I overveje at ryge en lille, overskuelig mængde cannabis. Jeg synes cannabissen gør det nemmere at nå den der særegne, modtagelige tilstand, hvor rusen får lov til at udfolde sig i sindet.

Ud fra diverse triprapporter kan 1,5/15 gram virke som en rimelig lille eller overskuelig dosis, men det er langt hen ad vejen et spørgsmål om at komme rusen i møde. Jeg har i hvert fald haft en helt fantastisk rus "bare" på 1,5 g. tørrede, hvor jeg så de vildeste fraktaler udfolde sig i den dugvåde græsplane i månens lys. Første gang jeg trippede svampe kom jeg slet ikke rusen i møde med den eftertænksomhed og eftergivelse, som (IMO) er så vigtig, og jeg fik slet ikke det maksimale ud af det. Mængden af svampe er ikke alt :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jul 2007 09:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2007 16:33
Indlæg: 105
Geografisk sted: Neurotika
Tak for svarene! :wink:

Jeg har nettop lige fået pakken ind af døren.

Jeg skriver lige hvordan det er gået en af dagene.

Peace.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jul 2007 17:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2007 16:33
Indlæg: 105
Geografisk sted: Neurotika
Lækkert trip mig og min kammerat havde! Vi røg også en lille pind med skunk senere på aftenen, og gik i biffen og så Transformers. Det var godt nok syret hehe. :D

Det er hvertfald ikke sidste gang jeg skal prøve shrooms. Næste gang skal jeg bare tage en lidt større dose.

Men tak for jeres gode råd!

:wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team