Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 21:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2000 17:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 jul 2000 01:01
Indlæg: 210
Geografisk sted: Sverige
Hej,
hvordan ville I dosere P. cyanescens og P. cubensis? Jeg har nu haft 5-6 trips på svampe men aldrig haft rigtig held med doseringen. Første gang tog jeg nok for lidt, for ikke at overdosere, men siden den gang har jeg altid taget en højere dosering og alligevel ikke oplevet meget. For nylig købte jeg så 1g cyanescens i Soma, det skulle være ekstrakt og han sagde at jeg ikke skulle tage mere end 0.5g. Det gjorde jeg så men igen nærmest uden reaktion. Kan det være at jeg bare ikke nogen mennesker bare ikke reagerer på svampe, eller skal man tage meget mere end sælgeren sagde til mig? Eller måske skulle jeg blande med noget som Peganum harmala? Hvad siger I?
Hilsen
Xanadu


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2000 19:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 604
Geografisk sted: Århus
Hej Xanada.

De to gange jeg har prøvet P. cyanescens har jeg spist 0.7 gram og det har virkert helt fint, jeg ved også at nogle af mine venne rhar haft nogle fede trips med 0.7 gram.. så jeg forstår ikke at du nærmest ikke kunne mærke et halvt gram.

Med de mexikanske vil jeg anbefale 2-3 gram til et godt trip.
Hvis du tager dem sammen med p. harmala bør du nok nøjes med 1-2 gram.. alt efter hvor kraftigt du vil have dit trip. Men pas på med harmala.. det kan virkelig give et kraftig trip.. og ja... lige et godt råd.. søg for at have et toilet i nærheden da det godt kan give lidt maveproblemer *G*..

Venlig Hilsen

TM

[This message has been edited by TruckerMuffin (edited 20-07-2000).]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2000 23:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Hej,

jeg kan nu heller ikke forstå du ikke kunne mærke et ½ gram ?
Måske du har fået champingon Billede ?

Jeg har før trippet på 0,7g - 1,4g og jeg må sige at trippet svinger meget. Jeg har haft vilde trips på 0,7 og rimligt tamme trips på 1,4g ... muligvis er det bare styrken af svampene, men det kan jo også have noget at gøre med trip omgivelserne...
Alle mine svampe har været fra Indra, ingen pis der, de virker sgu!


------------------
MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2000 21:09 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
en af mine venner har også problemer med at han skal tage højere doser end alle os andre for at mærke noget. En anden ting jeg selv har erfaret er at man skal være frisk og udvilet og ikke æde svampene lige efter at have spist. For mig virker de bedst hvis jeg laver te på dem. bare varm lidt vand i en elkedel (eller andet) og tilset svampe og tebrev og lad det trække i en 7-8 minutter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2000 01:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
Jeg har også prøvet at få et stort trip på bare 1.5 gram svampe. Mens i andre tilfælde har jeg kunnet tage op til 3 gram uden at egentligt mærke noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2000 10:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Norway
0,7gr,P.Cyanescens eller 2gr. P. Cubensis må da være en liten dose? Eller?
Har ikke prøvd noen av dem, men P. Semilanceata er en av de beste soppene man kan innta. De varierer ikke så mye i styrke som cubensis og cyanescens. P. Cyanescens er jo den soppen med det høyeste innhold av psilocybin og psilocin, men denne soppen kan variere en del, slik at "sluttresultatet" ikke blir så mye mer potent enn om man bare hadde inntatt semilanceata.(tar jeg helt feil nå?). Med andre ord, en tripp på 0,7 gr. cyanescens(potent) vil tilsvare 1.5-2 gr. semilanceata, men vi er fortsattt på et lavt nivå ennå. 1 gr.sopp(uansett) er en liten dose når man tenker på hvor langt det er mulig å komme. Jeg bruker å innta 3-5 gr. P. Semilanceata pr.tripp. DET VIRKER HVER GANG.

"If in doubt, double the dose"
Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team