Insaniac skrev:
Vi drak det kl 18.14. 18.35 var virkningen kraftig. Kl 19.15 fik vi pizza og kl 20.15 var det meste af trippet allerede overstået. Ingen visuals der mere eller lign, kun sådan en beruset følelse. Lidt ærgeligt det ikke varede længere.
Men fremover tror jeg heller ikke jeg gider faste så lang tid, for så kan jeg kun tænke på mad og det synes jeg ødelægger lidt. En hel pizza lå dog nok lidt for tungt i maven mens man trippede, så det blev fokuseret lidt for meget på det.
En anden gang tror jeg bare det skal være nogle lette måltider

Et let måltid er sikkert ikke noget videre problem. Angående det andre har sagt omkring øget ubehag på tom mave, så skyldes det nu næsten ret sikkert at optagelsen af psilocybinen sker hurtigt of effektivt, så ikke blot ryger man hurtige op men peak er også højere. Et måltid 1-2 timer inden flader kurven ud.
Jeg kan i øvrigt godt nikke genkendende til din oplevelse med at trippet virkede "for kort". Men det er lidt mere tricky har jeg siden erfaret. Mit første trip på 2,6 g. tørrende P. Cubensis gjorde mig ganske ofte temmelig utaknemmelig under trippet (du kan læse rapporten). Jeg havde lidt den der "skidtet virker jo slet ikke som det skal" eller "jeg føler mig sgu'da fucking ædru lige nu". I min erfaring så skal man ligesom fordybe sig i rusen og følge med dem, for bliver man overanalytisk så mister man noget (lidt som under hash).
Det du kan gøre, er at ryge et par forsigtige hiv af en joint når du er kommet over peak og et stykke hen på plateauet. Igen kan jeg ikke understrege nok, at du ikke skal tage et bonghoved, der i sig selv ville have sendt dig på rumrejse. Målet er en meget let og meget funktionel snert af cannabisrusen.
Dette øger dybden ganske betragteligt, og man mister lige den kant af analytisk trang, som godt kan forhindre ens udforskning af rusen. Mit tredje trip på svampe var kun 1,5 gram (i forhold til de 2,6 første gang), og dette trip var mange gange vildere og bedre end første gang - herunder også langt flere OEV. Det siger forhåbentlig lidt om, hvad blot en lille smule erfaring og mental behændighed kan gøre af forskel.