Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: spørgsmål??
Medlem

hmm nu er jeg ved og være en smule negativ på svampe...:D
de sidste par gange.. har jeg ingen visuals fået.. forstår det ikke rigtigt.. det har mere sådan været mindfuck...

forrige gang på mexicanske..
1.0gram mærkede intet efter 30min..
1.2gram efter de 30min.. venter så en time. i det hele. bliver en del skuffet for nu er jeg ialt oppe på 2.2gram tørrede mexicanske.. og stadig ingen visuals...

sidste weekend... fredag-lørdag. åd jeg 2.4gram tørret og igen mærker jeg ikke noget til visuals.. kun lidt flimmer i hovedet... underlig tankegang osv..
reducerer så med 1.1 gram igen. og stadig ingenting..

nogen andre som oplever det samme som jeg ??? og muligvis nogen der kan give svar på hvorfor, hvordan dette opstår? plejer ellers nok sagtens og kunne mærke 1.5 gram :shock:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tager du noget medicin?

Eller kan svampene have mistet potens?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Du bruger svampe forkert. Svampe garantere ikke visuals eller hallucinationer, det er muligt at opnå. for mit vedkommende tog det da en del gange, før jeg begyndte at visualisere mine tanker, hvilket ledte til små visuals.

Det er endda nævnt i Tihkal, hvor en bekendt af Ann Shulgin fortæller om, hvordan personer, som billedligt visualisere deres tanker (tænker du på en brandbil, ser du en brandbil for din indre nethinde) er mere disponeret overfor visuals, hvor folk som i højere grad tænker i ord ikke er særlig disponeret over for visuals.

Men igen, hvis farver er det eneste du vil opnå, bruger du den forkerte substans.

Titel:
Medlem

nej det er ikke kun for og opnå farver og visuals... men det er trods alt en stor del af det... hmm det jeg mener med mindfucket. var at jeg udemærket kunne mærke svampene.... ved og sammen ligne min normale tankegang. og så ud fra det tanke-mønster jeg havde på tripsene--- nej er ikk bruger af nogen former. for medikanter..
sys bare ikk helt min sidste trips var så gode som de andre jeg havde haft.. førhen...

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Tager du noget medicin?

Eller kan svampene have mistet potens?

hm muligvis. men de er godt nok opbevaret. som de fleste nu ville gøre herinde.. totalt tørret. også derefter i en 100% luft-tæt beholder så som syltetøjs-glas.. med sort pakke tape omkring. og ind i bunden af mit skab.... jeg ved det ikke... hvad der kunen fårsage det.. måske jeg ikk helt slappede af på mit trip. og lod det komme efterhånden... var trods alt osse blandt et par hundrede mennesker.. der var slet ikk tale om bad-trip erfaringer eller noget i den dur... stemingnen var skide god. damen, nære venner osv. men aligevel dog til koncert...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det kan meget vel have været det der har været problemer, for under sådanne forhold tænker man trods alt lidt over hvordan man tager sig ud, også så der ikke bliver kaldt efter grumme, uforsonlige folk i blå skjorter eller hvide kitler.
Det er noget andet når man er i privaten og kan savle over dørhåndtag, uden at nogen undrer sig over det.
Men derudover, som tidligere nævnt, er svampe jo langt fra kun farver og striber.

Titel:
Medlem

DeHades skrev:
Det kan meget vel have været det der har været problemer, for under sådanne forhold tænker man trods alt lidt over hvordan man tager sig ud, også så der ikke bliver kaldt efter grumme, uforsonlige folk i blå skjorter eller hvide kitler.
Det er noget andet når man er i privaten og kan savle over dørhåndtag, uden at nogen undrer sig over det.
Men derudover, som tidligere nævnt, er svampe jo langt fra kun farver og striber.

heheh jamen så vidt jeg ved... var der rigeligt med andre folk på svampe den aften... det var jo trods alt til thy-koncert.. i lejren... men det var oss bare en følelse jeg havde gennem hele trippet... som om der manglede det sidste POW!! you know... ville bare høre om andre havde erfaret det som jeg havde... for ville mene ud fra andres. udsagn at svampe var 100% hver gang....;) sååe... og neej det er for og fremskynde en større fordybelse, samtidigt med at mine følelser skulle blive den smule kraftigere.... hvis i forstår?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvad laver du når du tager svampe? Det er et vigtigt spørgesmål. Når jeg er aktiv mens jeg tripper fx når jeg danser, har jeg ingen hallucinationer, men så snart jeg lægger mig, ser på et væg eller lukker øjnene kommer der langsomt nogle visioner.

Du skal altså fokusere på det der kommer indefra, ikke udefra, hvis du vil drage mere ud af svampene.

Titel:
Medlem

A.Z.BEST skrev:
Hvad laver du når du tager svampe? Det er et vigtigt spørgesmål. Når jeg er aktiv mens jeg tripper fx når jeg danser, har jeg ingen hallucinationer, men så snart jeg lægger mig, ser på et væg eller lukker øjnene kommer der langsomt nogle visioner.

Du skal altså fokusere på det der kommer indefra, ikke udefra, hvis du vil drage mere ud af svampene.

hehe jo mange tak for rådet.... det vil jeg da lige ekperimentere med næste gang jeg kommer op....

damn var lige ude igår og samle de dejligste håndfulde spidser... idag den 26 sep. 07. har jeg lige lagt dem på vægt. Ialt 9.7 Gram tørret...:D Wolla bing bing... hmm hvad er en god dosis til en som er vant til og gakke ud på shrooms.. når nu det er danske syller- så erfaren er jeg nemlig ikk med de danske... :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

40-50 stk.

Min største dosis var ca. 120, men jeg havde haft tollerance over for dem denne gang. Det var ikke så hårdt. Synes at 5,4g af gode cubensis har virket stærkere. Normalt tager jeg mellem 2,5 og 3g og de virker godt nok.

Titel:
Medlem

A.Z.BEST skrev:
40-50 stk.

Min største dosis var ca. 120, men jeg havde haft tollerance over for dem denne gang. Det var ikke så hårdt. Synes at 5,4g af gode cubensis har virket stærkere. Normalt tager jeg mellem 2,5 og 3g og de virker godt nok.

uha du rimelig rå hvaaa :P :D:D:D

heh eokay.. jamen så må jeg jo lige gnave mig igennem denne dejlige propfyldte3 morgen avis.... som temmelig sikkert bliver til en god morgen stener :D:D:D Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

psy-boy skrev:
hmm nu er jeg ved og være en smule negativ på svampe...:D
de sidste par gange.. har jeg ingen visuals fået.. forstår det ikke rigtigt.. det har mere sådan været mindfuck...

forrige gang på mexicanske..
1.0gram mærkede intet efter 30min..
1.2gram efter de 30min.. venter så en time. i det hele. bliver en del skuffet for nu er jeg ialt oppe på 2.2gram tørrede mexicanske.. og stadig ingen visuals...

sidste weekend... fredag-lørdag. åd jeg 2.4gram tørret og igen mærker jeg ikke noget til visuals.. kun lidt flimmer i hovedet... underlig tankegang osv..
reducerer så med 1.1 gram igen. og stadig ingenting..

nogen andre som oplever det samme som jeg ??? og muligvis nogen der kan give svar på hvorfor, hvordan dette opstår? plejer ellers nok sagtens og kunne mærke 1.5 gram :shock:

Prøv lige at vent en måned og så lig ud med 3g tørrede på tom mave. Du opbygger tolerance og 1gram er heller ikke meget, hvis du forventer visuals.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]