Nå ja! Jeg har jo nok lidt samme skæbne som så mange andre herinde, og er blevet interesseret i at give mig i kast med denne Anderledes hobby...
Allerede nu har jeg 21 kager i incubator og er snart klar til en omgang dunk & roll. Men inden jeg smider alle mine kager i FC, ville jeg lige ( Prøvekøre) mit setup med en enkelt kage først...
Dunk & Rool ! i vand 18 timer.
En uges tid efter, har jeg så denne satan med en del fluffy lignende mycelium som jeg vil mene ser forkert ud, (Overlay)?. Nok bare mig, Men skulle gerne finde alle fejl, da det jo var meningen med denne test...
Hva jeg kan læse mig til skyldes det lav luftfugtighed, men den ligger i gennemsnit på 95 - 98 % Og temp ligger på de 21 til 23 dvs alm stue temp.
Det kan så også skyldes jeg ikke har fået luftet nok ud de seneste par dage. Nå men vil lige høre jeres mening ang dette ved at bedømme billedet...
Har lige fået en luftpumpe ind af døren som skal tage den del af mit arbejde fra i morgen af, hvor jeg så tilslutter et 0.2 mm filter.
Nu skal det lige siges jeg kun har et digitalt Thermo og kan forstå de er meget upræcise, så skal finde på noget andet...
Strain B+

Beklager størrelsen på billedet !!!