Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nå ja! Jeg har jo nok lidt samme skæbne som så mange andre herinde, og er blevet interesseret i at give mig i kast med denne Anderledes hobby...

Allerede nu har jeg 21 kager i incubator og er snart klar til en omgang dunk & roll. Men inden jeg smider alle mine kager i FC, ville jeg lige ( Prøvekøre) mit setup med en enkelt kage først...

Dunk & Rool ! i vand 18 timer.

En uges tid efter, har jeg så denne satan med en del fluffy lignende mycelium som jeg vil mene ser forkert ud, (Overlay)?. Nok bare mig, Men skulle gerne finde alle fejl, da det jo var meningen med denne test...

Hva jeg kan læse mig til skyldes det lav luftfugtighed, men den ligger i gennemsnit på 95 - 98 % Og temp ligger på de 21 til 23 dvs alm stue temp.
Det kan så også skyldes jeg ikke har fået luftet nok ud de seneste par dage. Nå men vil lige høre jeres mening ang dette ved at bedømme billedet...

Har lige fået en luftpumpe ind af døren som skal tage den del af mit arbejde fra i morgen af, hvor jeg så tilslutter et 0.2 mm filter.

Nu skal det lige siges jeg kun har et digitalt Thermo og kan forstå de er meget upræcise, så skal finde på noget andet...

Strain B+
Billede

Beklager størrelsen på billedet !!!

Senest rettet af LapZ 04 jan 2008 00:27, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem

Den ser da ret godt ud, selvom myceliet nærmest gror ud af kagen. Ifølge min erfaring er det et spørgsmål om for høj luftfugtighed. Prøv at lufte lidt ud i kassen og se om den så ikke begynder at give svampe.
Temperaturen er ikke så stort et problem. Bare den er over 20 grader skal det nok gå, selvom hastigheden vil være nedsat.

Held og lykke med growet.

Titel:
Junior medlem

Ja nu må vi se, skal lige ha gang i den pumpe så burde der komme et skub i processen.

Syntes nemlig det så lidt underligt ud, i forhold til de billeder jeg har set fra andre grows. Men giver det et førsøg tak for svaret

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]