Hej Psy.
Jeg har nu prøvet at spise svampe 4 gange, og det har været meget blandede rejser jeg har været ude på. Imponerende smukt, skrækslagende, mystisk, enormt sjovt & overdrevet surrealistisk (Her tænker jeg især på Copelandia Cyanescens som jeg har prøvet her de to sidste gange). Der fik jeg virkelig øjnende op for hvad psykedelika er, hvor stor respekt man skal have for de små sataner. Det er egentlig ret sjovt at tænke på syntes jeg, vi fik i hvert fald kæmpe griner på, da vi kom i tanke om at vi blev snydt af nogle små jordbundsvoksende organismer (Svampene)*
Men jeg er virkelig ikke interesseret i at stoppe helt med at spise svampe, selvom jeg nu synes at jeg har opnået meget af det jeg gerne ville. Dog er jeg kommet meget i tvivl om jeg skal lade helt være, fordi at min bedstemor nemlig er psykotisk skizofren* Og min mor siger at det går i arv og derfor har jeg vidst nok omkring 3% chance for at udvikle skizofreni (det lyder umiddelbart ikke af meget), og når man overbelaster sin hjerne med så store filosofiske tanker, indtryk og den slags, så skulle der jo gerne være en endnu større chance for, enten at udvikle en psykose eller skizofreni. Min mor vil selvfølgelig overhovedet ikke have at jeg rør den slags, men hun forstår det ikke. Jeg æder det jo ikke fordi jeg synes det er fedt! Jeg har prøvet at forklare hende stille og roligt hvad og hvorfor jeg indtager det, men uden hæld desværre. Men vil i give lægerne ret i at hvis ens bedstemor er psyksisk syg, så arver børn og børnebørn også det samme gen? :S
Jeg er ret ked af hvis jeg helt skal holde mig helt fra svampe, mescalin osv. Men jeg har besluttet mig for at jeg prøver det 2 gange endnu og så holder jeg en meget lang pause, muligvis på 3-4 år.
Jeg kan sige at jeg til dagligt ikke bliver udsat for særligt store press som stress, ensomhed og tristhed. Jeg har det godt, og så kan man jo godt sige, at det hæver vægten tilbage på ligevægt hvis i forstår.
Så siger jeg mange tak og vil ønske jer alle sammen en fantastisk god dag og så vil bede til guderne om at det er noget vås det som lægerne og alle de onde forebyggelsesansatte siger om den slags!