Budha skrev:
Glemte faktisk at takke dig Kemal , jeg var lidt uovervindelig da jeg skrev det halløj . man skal ikke lege med svampe , men MDMA var Perfekt til festivalen
Du skal ikke opfatte det her som om at jeg spiller hellig, headhunter dig eller prøver at angribe dig, men.. Jeg har tjekket lidt af din post history og kan huske hvad du ellers plejer at skrive OG:
Du vil gerne lege med stoffer i en (efter min mening for) ung alder, muligvis pga. opmuntring fra andre sider. Det virker meget som om du kaster dig hovedløst(og respektløst) ud i ting og det kan få meget ubehagelige følger. Børn der laver ulykker på svampe(og alt muligt andet) er en UNÆGTELIG del af baggrunden for den tåbelige og paranoide tankegang der ligger omkring rusmidler, både på Christiansborg og blandt befolkningen.
Jeg vil, igen, understrege at jeg ikke vil prøve at lege pædagog overfor dig og ligeledes tror jeg mange af de andre brugere herinde er enige: Vent dog et par år. Når man har den alder som du har er det normalt at føle sig selvstændig, uovervindelig og moden nok til alt, men faktum er at hverken hjerne eller krop er udviklet. Livet er sgu heller ikke sjovt hvis man har brændt igennem alt som 18-årig. Når du sidder om et par år vil du sikkert være enig. Synes det er okay at eksperimentere lidt med alkohol og cannabis i den alder, men at du første gang æder svampe to dage i træk samt tager ren MDMA to dage i træk. Det er ikke smart!
Igen, det er ikke for at tale ned til dig. Det er for dit eget, og faktisk også andres, bedste. Håber du i hvert fald vil TÆNKE over det jeg skriver. Peace.