De ca. 270 svampe endte med i tørret tilstand at veje ca. 8 gram. Eftersom at jeg har anskaffet mig en dejlig .01 vægt, behøver jeg ikke risikere mere eller mindre usikre doseringer ud fra antal. Kan helt klart anbefales at man skaffer sig en god vægt. Mig og en kammerat (samme ven som jeg fandt dem med) delte dem i 4 gram til hver, han indtog 1 gram af de 4, og jeg 1,5. Der kommer en trip rapport op om ikke så lang tid, men skal lige siges at vi også røg en joint omkring peak, og det er kraftædme en synergy der vil noget, så pas for guds skyld på med det. Nu kan du jo selv regne lidt på tallene, men ud fra egne erfaringer ved brug af 'antal', kan jeg kun råde dig til at starte ud men hvad du regner med er lavt, og så senere redosere. Da jeg mest bare gik ud fra antal det forgangne år, var en dose på mellem 20-40 stk. rimelig typisk for mig. De 1,5 virkede dog som betydeligt flere i posen, selvom jeg ikke kan være helt sikker (Det skulle dog være omkring 50 stk. hvis de alle tilsammen har haft en ca. gennemsnitlig vægt). Det skal dog også siges at doser på 15 stk. har formået at sende mig mindst lige så godt afsted som på 30, og selvfølgelig kan det samme siges om doser på 30, der har givet svage oplevelser. Jeg vil dog lige minde om, at jeg ikke er nogen ekspert, og at jeg ikke har turde bevæge mig ud bare rigtigt dybt vand endnu, udover turen med jointen som gik fra det mest fantastiske Alice i Eventyrland show, til en følelse af komplet indre kaos og sindsyge, ude af stand til at kommunikere med omverdenen. Men ligegyldigt hvad, så god vind herfra