Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 05:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
hey :rocking:

her for 2 uger siden havde jeg mit første svampetrip og det var fantastisk og meget bedre end jeg havde regnet med plus en masse super fede visuals. men står nu tilbage med 0,5g
p. cubensis mexicanske og her nytårsaften havde jeg tænkt på om det er en god ide at spise/drikke svampene samtidig man tager kix(skulle havde været mdma men kan jeg ikke skaffe)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg sys ikke det lyder så fornuftigt. ville heller tage det hver for sig.
eller holde mig helt fra pillerne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Uanset om kombinationen er god eller dum bør du ikke eksperimentere således i et uforudsigeligt miljø. Du bør lære begge stoffer at kende, samt derefter lære kombinationen at kende. Det er god Harm Reduction. Personligt har jeg også overvejet svampe nytårsaften, men tror ikke de konstante brag vil være ønskværdigt (krigsscenarier vil dukke op i min bevidsthed, for derefter at manifestere sig i trippet). Hvorvidt den omtalte lovefeeling vil reducere dette kan jeg ikke udtale mig om.

Men 0,5 gram p. cubensis; hvad havde du tænkt dig at opnå med det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
0,5 gram cubensis er en mere eller mindre harmløs dosis og ved at mange ynder at tage mdma og lsd sammen så hvorfor ikke svampe og mdma/kix?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
fordi man sjældent ved hvad der er i en E pille, og det kan sikkert reagere sammen med mushrooms.

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Du løber en risiko ved at indtage ecstasypiller - hvis du får giftige urenheder i din pille, vil det ikke just give oplevelsen noget positivt indspark. Så jeg kan spørge dig om du stoler bare nogenlunde på din kilde/pusher, og på renheden af de piller du der kan få fat på?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et halvt gram svampe i sig selv plus lidt røg og noget god champagne en nytårsaften lyder strålende i mit hoved! Nu ved jeg så ikke hvilke kredse du færdes i og hvad definitionen på en nytårsfest er hos dig. Men uanset involverer det jo nok en masse fulde mennesker, om ikk andet er de vel i godt humør?, så der er jo nok lidt larm omkring én. Men et halvt gram er jo næsten ingenting. Og smid kiksen i skraldespanden eller så noget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
skal holde nytårs aften sammen med en masse gode venner vi bliver ca 15-20 som alle skal være på E. mht til pillerne ved jeg ikke hvad der er i men vi har altid spist de piller og der har aldrig været nogle problemer på nogen som helst måde og kender rigtig mange der spiser lige netop de piller "hvide kirsebær" ved godt i ikke kan bruge det til så meget da der findes en million forskellige kirsebær :P

men angående ideen og at blande E og svampe tænkte at når så svampe dosisen var så lille kunne de give en fed ekstra effekt oveni kiksene uden at være for dominerende. men tror jeg gemmer svampene til et rigtigt svampe trip:)

mht. mine E piller de går nemt i stykker er det godt? jeg går ud fra at fordi der er mindre minde middel ???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Kiksesnakken må du tager et andet sted. :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]