Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 23:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 3400 Hillerød
Jeg har gennem tiden tage mange fede svampetrip, desværre osse mange dårlige, altså dårlige forstået på den måde at jeg ikke blev sparket helt der ud hvor jeg håbet. har prøvet bland andet tage mexikanske, danske, islandske, thailandske, hawaii, cambodia og flere andre, cambodia er dog min foretrukkende svamp da det er den eneste jeg har tage hvor jeg hver gang har hallucinerede. Er cambodia den bedste/stærkeste svamp, eller er der andre der kan måle sig med denne? for mig er det ikke et rigtig godt svampe trip hvis jeg ikke hallucinere, jeg blev engang genfødt under et cambodia trip, men den historie må i få en anden dag. :lol:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil sige, at hawaii er den svamp, der har smækket mig klart mest af sted, og har også taget de forskellige slags, du nævner til sammenligning. Hawaii er også den mest potente, kræver mindst dosis, og så er den altså bare visuel på en hårdere måde end de andre, synes jeg. Har set en "vaskeægte" regnbue opstå og stå midt inde i stuen og set væggene blive til levende væsner, det har jeg sgu alligevel ikke set på nogle andre uanset dosis. :)

Junior medlem

okey der må jeg sige at det er slet ikke den opfattelse jeg har fået af hawaii, de gange jeg har prøvet den har det kun været et middelt trip. hvor meget plejer du at ta når du skal trippe? jeg plejer at ta ca. 2-5 gram tørret og cambodia har jeg aldrig skulle ta mere end højest 3 gram af for at komme helt ud og skide...

In our memories
Brugeravatar

2-5 gram tørret hawaii? :shock:

Der må være noget galt...

Jeg har haft et voldsomt trip på 0,5 gram hawaii (havde så ikke spist i flere dage, så det blev rigtig godt optaget). Alt over 1 gram hawaii er temmelig voldsomt og stærkere end 2+ gram mexicanske eller cambodianske normalt.

Junior medlem

hmm skal nok prøve det der med ikke at spise mad inden jeg indtager svampe og andre hallugener :-) jeg har desværre altid skulle ha rigtig meget af alting før jeg rigtig kan mærke det, og det er på trods af at jeg ikke vejer andet end 60 kg...hehe

Junior medlem

hva du står ikke lige og mangler en ny trip buddy? jeg har efter hånden mistet de fleste af mine, du ved folk blir gift og får børn og sådan, med andre ord de er blevet røv kedelige...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Der findes både Psilocybe cubensis og Paneolus (Copelandia er det nye navn) Cyanescens varianter, der hedder "Hawaii", så det er nok forskellige svampe i taler om. Ud fra læsning her på siden lader det til at de fleste - i Danmark - med "Hawaii" svampe mener en eller anden Panaelous variant, og jeg har også hørt en del historier om folk der er gået helt i gulvet på 1,5 gram, eller at 1 gram skulle svare til 5g cubensis, o.l.. (tørret). På engelsksprogede fora er "Hawaii" såvidt jeg har kunnet se normalt slang for cubensis varianten.

In our memories
Brugeravatar

Tak for redegørelsen... Jeg taler om copelandia-varianten, ja. Så det giver mening, hvis Regulus taler om cubensis'en.

Regulus - Jeg er ikke decideret afvisende, men sprudler heller ikke af engagement for at trippe med en totalt fremmed. :P

Desuden skal disse krav opfyldes:
Mænd: Min. 20 år (18 år for stimulanser)
Kvinder: Min. 18 år
Tæver: Min. 17 år

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
http://psychedelia.dk/leksikon/?ent/psilocybin/info

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]