Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Som helt jomfruelig bruger har jeg alligevel fulgt jeres forum en del, da det er moralsk opbyggeligt, så det gør noget. Men nu vil jeg og min kammerat ud på svampetur for første gang. Vi var tidligt ude sidste weekend, og fandt som ventet ikke så meget. Men når der bliver højsæson tænkte vi, at det kunne være hyggeligt med en flok, der tog ud og væltede hestepærer ved Moesgaard. Er der interesse for det?

Junior medlem

Helt sikkert, det kunne være skide hyggeligt :) det er oktober-november ikke? Det kunne være cool hvis der kom et par stykker med som var solide svampekendere, godt initiativ.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
TonicSatan skrev:
Hejsa.

Som helt jomfruelig bruger har jeg alligevel fulgt jeres forum en del, da det er moralsk opbyggeligt, så det gør noget.

Hvordan skal det forstås? At dette forum er moralsk opbyggeligt i form af, at vi moralsk legaliserer indtagelse af stoffer?

Junior medlem

Haha, jeg kunne slet ikke finde 'besvar'-knappen, da selv den er psykedelisk...men nå, jeg tror at november lyder lidt sent, hvis der kommer frost i løbet af september foreslår jeg i hvert fald, at vi hopper afsted med en ghettoblaster og en masse juice morgenen efter. Vi er begge meget fleksible, da vi er studerende.

Edit: Og ja, And. Netop derfor.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Det gør vi ikke, kun forudsat at man har tingene i orden. Med tingene mener jeg både hovedet(mindset og viden), stoffet, kilden(stof-kilden og videnskilden) og andre variabler. At sige at vi uforbeholdent legaliserer indtagelse af diverse euforiserende, stimulerende, psykedeliske, narkotiske etc. stoffer er forkert. Der er f.eks. ikke mange der legaliserer indtag af delirianter, eller siger til en 14 årig at det er finno at tage svampe.

Junior medlem

Sådan var mit svar ikke ment, troede du spurgte med en form for glimt i øjet. Som sagt har jeg læst en del herinde, så det skulle ikke tolkes sådan. :D

Nå, men tilbage til emnet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Jeg fatter heller ikke en skid af svampe, men jeg er klar på at tage på tur. Jeg kender også én, som nok godt kan overtales til at tage med, og han ved en masse om disse svampe.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Alt efter hvornår det er, er jeg sandsyneligvis klar. Har plukket i 2 (dette er 3.) år nu, dog aldrig fundet noget ude omkring Moesgård.

Junior medlem

Der gjorde Bærnelin allerede tråden værdifuld... :D
Men godt, der er opbakning. Man kan altid være indianere/hippier og slå telt op.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]