hej jeg vil gerne høre lidt om div. erfaringer med disse syringe (kanyle fyldt med sporeprint, formoder jeg) hvis jeg antager korrekt at en syrringe er en kanyle klar til at fylde i kagerne så de kan kultivere, ved ikke præcis hvor mange ml denne kanyle indeholder, men ville være sørgeligt hvis jeg kun kan lave 3 kager ud af disse 10 ml. da priser på denne kanyle er temmelig høj, personligt ville jeg osse hellere bruge et print så jeg i princippet kan lave 50 kanyler ud af væsken.
så mine spørgsmål lyder på, kan jeg tage spore-væsken fra kanylen og putte det i destilliseret vand? og på den måde få mere væske så jeg kan lave flere kager? eller er der nogle af jer gutter derude der kender en metode til at gøre dette
hvor mange ml. skal man putte i en kage, umiddelbart ville jeg sige 3 ml efter hva jeg har læst, men er dette korrekt?
og er der sådan et max, hvor mange ml/cl få ud af et print, eller den angivende syrringe.
kom endelig med rettelser hvis jeg tager fejl, og takker for svar og kritik på forhånd,