Hej. dettte er min første post her på siden. Håber at i kan hjælpe mig. Og håber at posten her, er indsat det rette sted, jeg kunne ikke se nogen kategori for trøfler..*** Sagen er den at jeg netop har været i Amsterdam, og der købte jeg nogen trøfler. Jeg har aldrig prøvet disse før, endda aldrig hørt om dem, og fandt det en smule underligt at de var så specifikt udmålt som de er, på æskerne dvs. med en form for "filmanmelder" system, med 4,5 planet i visual, og således i body, mind etc. men jeg glæder mig. jeg har et rigtigt godt forhold til svampe og har taget dem 6-7 gange før, forkellige svampe, plukket i Danmark, samt tørrede mexikanske. MEN, jeg tog ikke højde for at de stod på køl, og nu har overskredet datoen, som en liter letmælk. De har heller ikke været på køl de sidste 8-9 dage, da jeg ikke havde muligheden for det. Så mit spørgsmål er, hvad kan der ske ved det?? Kan jeg trygt spise dem, eller udvikles der nogen skadelige "spore" eller lignende ubehagelige sager?? For en god ordens skyld er det følgende trøfler "psilocybe atlantis "fruits of utopia" (20g) produceret af McSmart i Holland. Jeg har tjekket på deres hjemmeside, men den har kun en forside, og ingen faq eller anden info:(
Håber at der er nogen der har et svar------!! på forhånd tak. Supergodt med denne side. har kendt til den i længere tid, men aldrig brugt den, men det vil jeg gøre fremover.
alt godt, Naturnauten
|