banantyven skrev:
Når, jeg havde slet ikke overvejet, at det kunne være plastik. Var bare gået ud fra at det skulle være glas, og helst syltetøjsglas. De kan sagtens tåle at blive kogt?
Hmm, nu har jeg bestilt en trykkoger over ebay. En stor 11 liters til 450 kr. med porto, så det er under halv pris af, hvad jeg har kunne finde fra danske forhandlere. Den er jo også god til mad og energisparende, det var i hvert i faldet hvad jeg fortalte mig selv for at retfærdiggøre købet

Jeg går ud fra jeg bare må prøve mig frem fra nu af

. En sidste ting jeg har undret mig over er, at i flere steder her inde snakker om akvariepumper i et glas vand til at opretholde en en tilstrækkelig luftfugtighed. Men jeg kan ikke helt se hvad den gør, som et glas vand uden pumpe vil gøre? Jeg vil egentlig bare finde en halvbillig løsning, så jeg ikke behøver at fugte svampene manuelt hver dag...
Lyt til Røvsnaps

De fleste plastic beholdere kan sagtens tåle at blive kogt, lige for tiden bruger jeg dog varmefaste plastic poser, det er det bedste jeg har prøvet

Det er ikke nødvendigt med pumper og andet skidt, stil dine kager på en tallerken i en bedroller med vand i bunden og låg på. Mange vil sige at du så skal lufte ud 3 gange om dagen, lufter du ud hver anden eller tredje dag er det fint fint. Der er mange der gør det her til en videnskab, men det kan gøres nemt. Hvis der er noget i "The røvsnaps setup" du er i tvivl om skriver du bare.

Glæder mig til at høre mere om dit projekt.