Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hej hej psy.

Jeg sidder lidt og undre mig over mine sidste forsøg med svampe. Begge gange jeg har taget svampe, har jeg ingen effekt fået af dem, ud over en afslappende virkning i kroppen.
Den ene gang, lavede jeg svampe the på mine cubensis svampe (mexicanske), hvor jeg ialt nåede at indtage ca. 5.5g tørret svamp, på 1½ time. Den eneste effekt jeg fik var en rolig - dejlig afslappende virkning i kroppen. Men det blev aldrig vildere. Min kammerat jeg indtog dem sammen med, lavede the på ca. 3g og blev mere end rigelig blæst. Det skal lige nævnes at det var på 2. dagen svampene blev indtaget, har det noget at sige?

Jeg holdte herefter 3 ugers pause med svampe, og igen da jeg skulle prøve dem sidste weekend, fik jeg samme effekt som nævnt ovenfor. Denne gang var det dog med spids nøgenhatte, hvor jeg indtog en kop the på 2g. tørret. Igen også på 2. dagen. Og min anden kammerat, igen blev mere end rigeligt blæst af dem.

Nogen der har et kvalificeret bud, på hvorfor de ikke giver mere effekt på mig?
Skal siges jeg har trippet svampe en del gange før, med udemærkede resultater af samme sorter :hm:

Medlem
Brugeravatar

Hvad har i spist før i skulle trippe?

Og du siger begge gange at du har taget svampene på 2. dagen? Hvordan skal det forstås?

Du siger du indtog de 5,5g første gang over 1½ time. Prøv næste gang at indtag dem over en mindre tidsperiode. (Ved så ikke om 5,5g bliver for kraftigt, det er kun dig der kan sige det.)

Hvilke andre stoffer har du/i indtaget de følgende par dage før i indtog svampene?

Men altså næste gang du skal trippe vil jeg råde dig til at faste i et par timer, vælge en passende dose, og så indtage dem over et meget kortere tidsinterval. :) Måske endda også ændre settings.
Hvis det ikke heller ikke virker så ved jeg ikke rigtigt hvad du kan gøre. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Formoder at anden dagen betyder dagen efter narko/alkohol orgie, uden sövn??
Oplever personligt kun ringe effekt af svampe taget ovenpå pulvetur. Pröv næste gang at lægge ud med de kære små.
Ellers er det vilderen ikk at mærke noget nævneværdigt efter 5.5 g :shock:

Medlem

2. dagen skal forstås som når jeg ikke har sovet, og kører festen videre :) Altså derfor har mine mave været tom i et godt stykke tid. Umiddelbart har det været amf, og julemix der har været indtaget dagen inden, også er vi gået over i svampe mode, når det andet ikke har været til at holde ud mere.
Havde også selv formodning om at det kunne skyldes pulveret, var dog bare lidt i tvivl når de andre personer har kunnet få fin effekt af dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kunne meget godt forestille mig at det er pulveret. Jeg har fra flere personer (også her inde fra) hørt at amfetamin for nogle fuldstændig kan dræbe et syretrip, og hos andre forstærke det. Om der er hold i det skal jeg ikke kunne sige, men det lyder sandsynligt:)

Det ville forresten være en god idé ikke at indtage psykedelisk stoffer, når man ikke har sovet i et døgn. Det kan være meget belastende for psyken og risiko for forvirring, bad trips osv. er større når man ikke er udhvilet og tænker klart. Dette ved du sikkert i forvejen. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
HVis jeg tripper på 2. eller 3. dagen, så tripper jeg ret voldsomt og med et mærkeligt twist... Har en enkelt gang eller to trippet både syre og svampe på 3. dagen og det er helt gakket - For mig personligt, booster og twister det oplevelsen ret markant!

Men set & settings og dit humør etc. påvirker trippet helt enormt! Det kunne være svaret lå her!?

Medlem

Arthur --> yes er klar over det kan give større chance for et forvirret/bad trip - men kender mit sind rimelig godt efterhånden :)

HopIFjorden -> mine set & settings, har været rigtig gode, synes jeg. Det ene trip var min fødselsdag, hjemme i min lejlighed med gode venner og kæreste.
Det andet trip var hjemme hos en god ven ligeså - kun med folk jeg kender godt og har det sjovt med normalt. Derfor tvivler jeg lidt på om det er her problemet ligger.
Har heller aldrig haft problemer med at blive påvirkert af syre/svampe etc. når jeg har holdt den kørende i flere dage. Det har udelukkende været de sidste 2 trips, der har været "problemer" med :)

Tak for alle inputs'ene ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det er temmeligt utroligt at du ikke kan mærke 5,5g, hvor din kammerat bliver rigeligt påvirket af 3g! Især når du har oplevet normal påvirkning før :o Håber du finder svaret, for det er meget spændende, synes jeg :)

Junior medlem

Jeg har set flere hævde, rundt om kring på internettet, at kokain er en af de mest effektive måder at stoppe et svampetrip på, angiveligt baseret på personlige erfaringer. Jeg ved ikke om det er noget der virker på alle, for det meste er det jo beroligende sager folk forsøger sig med hvis de får dårligt trip eller lignende. Men det kunne være du er en af dem, hvor kokain er tripstopper, altså at du har så meget kokain i systemet at svampene ikke virker.

Medlem

Pilze -> jeg kunne aldrig drømme om at sniffe kokain :p så det er ikke her problemet ligger.

Kajkage --> jeg holder dig lige opdateret, har nogle cambodjanske svampe klar snart :) Jeg prøver nok denne gang at ligge ud med svampene, istedet for at tage dem til sidst - og ser om det skulle have nogen betydning. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det der med at trippe på 2., 3., 4. dagen, det er altså ret hardcore - svært at forklare og det kommer jo også an på hvilke substanser du har indtaget..
Men nogle af mine vildeste trips har være på svampe, hvor jeg har holdt mig vågen i 2-4 dage på amfetamin (og tjald + alkohol)

Så syntes også klart at du skal lære rusen lidt at kende, hvor du starter med en frisk krop og sind=)

Medlem

Lyder nok også som det mest fornuftige HopIFjorden - tror ogs å problemet ligger i dagene før hvor jeg har holdt mig vågen med amf - keta og mdma.
Tror jeg afsætter en dag kun til svampene, også ser om det ikke skulle give bedre resultat. =)

Junior medlem

Geografisk sted: LalaLaaaand :p
Skal du Have et Hurtig svar på hvorfor de ikke virker på dig . :P
Da jeg har været med Alle gangene og set de andres virkning i forhold til din, vil jeg nok bare kalde dig et Natur'talent ;D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]