Hej hej psy.
Jeg sidder lidt og undre mig over mine sidste forsøg med svampe. Begge gange jeg har taget svampe, har jeg ingen effekt fået af dem, ud over en afslappende virkning i kroppen.
Den ene gang, lavede jeg svampe the på mine cubensis svampe (mexicanske), hvor jeg ialt nåede at indtage ca. 5.5g tørret svamp, på 1½ time. Den eneste effekt jeg fik var en rolig - dejlig afslappende virkning i kroppen. Men det blev aldrig vildere. Min kammerat jeg indtog dem sammen med, lavede the på ca. 3g og blev mere end rigelig blæst. Det skal lige nævnes at det var på 2. dagen svampene blev indtaget, har det noget at sige?
Jeg holdte herefter 3 ugers pause med svampe, og igen da jeg skulle prøve dem sidste weekend, fik jeg samme effekt som nævnt ovenfor. Denne gang var det dog med spids nøgenhatte, hvor jeg indtog en kop the på 2g. tørret. Igen også på 2. dagen. Og min anden kammerat, igen blev mere end rigeligt blæst af dem.
Nogen der har et kvalificeret bud, på hvorfor de ikke giver mere effekt på mig?
Skal siges jeg har trippet svampe en del gange før, med udemærkede resultater af samme sorter