Roit skrev:
weeerneeer skrev:
Roit skrev:
Hvorfor skulle rusen ikke være noget værd? kommer da an på hvilken rus man ønsker. Her er en dokumentar om Amanita Muscaria
http://video.google.com/videoplay?docid ... 586165660# der er ret spændene og underholdene. masser go info..
Citat:
Lad vær med at spild din tid på at indtage den.
Jeg mener ikke at rusen er noget værd i forhold til så mange andre ting man kan indtage.
mvh.

så heller drikke en bajer eller to

Det var jo bare ikke valg af rus middel der blev spurgt til, men derimod om giftigheden af Amanita Muscaria, og erfaring. vi ka jo ikke alle drikke bajer så ville verden jo blive tørlagt

Der blev også spurgt om den kunne anbefales, og det var det jeg svarede på. Men hvis du har noget at tilføre med hensyn til giftigheden, synes jeg da bare du skal komme på banen med noget brugbart
Desuden tror jeg sgu ikke, at nogle skal frygte for at jorderen bliver tørlagt sådan lige forløbet

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.