Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 21:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey psy.
Nu har jeg kun trippet svampe (cubensis) en gang.
Og i aften bliver min anden gang.
Sidste gang gik 50% af trippet godt, og de sidste 50% var knap så gode.
Men tror nu også det var min egen skyld.
Så nu vil jeg høre.
et par øl eller 4 før - gør det oplevelsen bedre/værre? det var mest for at tage toppen af nervøsiteten.

Mvh psykonauten!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er lidt delte meninger om det. Personligt synes jeg det passer rigtigt godt til trippet hvis det er et slags fest setting man er til. Det tager toppen af tankerne, men man kan stadig nyde det kropslige og visuelle del af trippet. I mens du er på svampe kan du drikke mange flere øl end normalt, uden rigtigt at mærke det store. Man skal dog passe lidt alligevel. Jeg har prøvet at blive rigtigt fuld på en alt for stor dosis. Det endte med at jeg var så fuld at jeg ikke kunne gå, men jeg kunne heller ikke gå kold fordi jeg var så brændt. Men et par stykker før og efter, det kan give gode resultater. Jeg ved ikke hvor meget du kan mærke 4 øl, men det passer personligt godt for mig. Lidt rodet indlæg, men håber du forstår essensen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Som arthur siger, så får man hurtigt smag for øllerne i svampeland, synes i hvert fald altid at de kommer til at smage utrolig dejligt. Har dog aldrig drukket mere end 3-4 stykker og det passede også fint. Men hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg bedre om at trippe uden øl - hellere tage en større dosis, det åbner op på en federe måde. Men smag og behag..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det er den bedste idé at holde de to ting adskilte da ens dømmekraft bliver sat ud af spillet af øllerne og du evt. overdoserer svampene.
Jeg ser dog intet galt i at dulme nerverne på et par genstande, men husk at miljøet du opholder dig i er meget vigtigt.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Kan godt lide at drikke 1 - 4 bajer lige før eller under comeup. Så mister jeg lysten til alkohol helt af mig selv og flyder bare helt ud i farver :lol: Jeg tror det er lidt individuelt hvad folk selv lyster til.

Dedikeret medlem

Emnet svampe og alkohol er også blevet diskuteret i trådene Svampe og Alkohol og Spise svampe, hvordan plejer i.

Personligt synes jeg det er en rigtig dårlig kombination.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]